Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
7 Ekim 2009 Çarşamba 12:05:05
saatler hep mutlulukta kalsın ozan.
selam olsun.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
7 Ekim 2009 Çarşamba 12:02:00

RABATLI geceye bak yıldız yıldız gökyüzü
Bana yol gösterirdi, Ay’a benzerdi yüzü
Benden başka kimseyi görmezdi iki gözü
-- Kimse bağlamaz beni, bilmem nasıl başardı
-- Bakışları damlaydı yüreklere düşerdi.

ustam bir başka güzel anlatır sevda...

Yaşamak düşlerde, @RABATLI
7.10.2009 00:04:46
Hatice Dökmen
@haticedokmen
7 Ekim 2009 Çarşamba 11:57:35
çok,çok hoştu arkadaşım.
ne güzel anlatmışsınız bir olmayı...
selam olsun.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
7 Ekim 2009 Çarşamba 11:52:01

karşıda namert kurtlar peşimde
dermansız haldeyim çileli yolda
kılıç yerine kalem aldım elime
kalemi çarparım hayvan anlamaz

ben dururum gölgem durur yanımda

yürürüm yönüm malum ufuk’a
bir uzar bir kısalır ufuk önümde
bir çöl bir dağ bir...

Nara, @Cemal Erkoç
7.10.2009 00:01:22
Hatice Dökmen
@haticedokmen
6 Ekim 2009 Salı 23:18:05
sıcacıktı...
içim ısındı şairem.
sevgimle.
Sevgili, @nilkurt
6.10.2009 23:10:30
Hatice Dökmen
@haticedokmen
6 Ekim 2009 Salı 21:31:36

Maliyet vicdanda zor muhakeme
Değmez deyip kadim dostunu itme
Severken tebessüm olmaz yanaksız
Giderken vadem yok
Beni soğutma.

vallahi ustam ben bu dizelerde bir ultimatom gördüm.
dizelerin sahibi korkmuştur mutlaka..
kesin ve net bir ses...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
6 Ekim 2009 Salı 21:18:41

Bir ömür ödedim,verdiğim söze,
Lanet okuyorum,her gelen güze,
N’olur artık benle, gelme gözgöze!
Kesildi dermanım,yok eski feri,
Bu kıyamet,gözlerimin zaferi!...

anladım ki bir göz için roman bile yazabilirsiniz siz.
yüreğinizdeki gözlerin ...

Zafer, @hyazici58
6.10.2009 20:21:35
Etkili Yorum
Hatice Dökmen
@haticedokmen
6 Ekim 2009 Salı 21:14:50
gülyüzlü canana kuvuşur umarım yüreğiniz.
özlem dolu satırlar içten kaleme alınmış
daim olsun arkadaşım.
Nolur cananım, @aşık komani
6.10.2009 20:33:17
Hatice Dökmen
@haticedokmen
6 Ekim 2009 Salı 20:56:04
Ah! şeker ah!
seninle ben ancak böyle hayali ile yaşayacağız galiba sevdanın..
olsun be can böyleside güzel....
en azından gönlümüzde bir aslan yatıyor ya..
yalnızda olsak.
sabreden derviş muradına ermişşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş
...

Yalandan da olsa!!, @s_Lavinia
6.10.2009 19:09:23
Hatice Dökmen
@haticedokmen
6 Ekim 2009 Salı 13:50:04

Unutamam deyip unutup gitti
Onca yasananlara bir söz yetti
Bedel ödenmis deger bicilmisti
Zaman acisiyla yugurdu beni

her zaman öyle değil midir zaten bir pire için yorgan yakılır
silinir her şey hiç bir şey olmamış gibi.
sevgimle.
"beni", @hasret
3.10.2009 05:38:19
Hatice Dökmen
@haticedokmen
6 Ekim 2009 Salı 13:42:01
tam zemheri demekki mevsim.....
aman dikkat et arkadaşım sıkı giyin ve sokağa çıkma...
Çok hşo imgelerle anlatmışsın yüreğini güzel arkadaşım.
kutluyorum sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
6 Ekim 2009 Salı 13:38:43

sahi bu sonbahar da geçecek
gözlerden uzak
çıplak kalacak yine düşler
giydirmeli mi
uçuk...

bence giydirmeli..
umut fakirin ekmeği çünkü..
sevgimle.
Gözlerden uzak.., @UÇUK
6.10.2009 13:02:53
Hatice Dökmen
@haticedokmen
6 Ekim 2009 Salı 13:37:11


Adam konuştu
Tuttu
Dokundu
Anlattı
Kadına bir dünya
Bir aşk yarattı



Kadın
Umutlandı
Kurulan hayallerden
Bir küçük gemi yaptı
Koskoca okyanusa bıraktı

…………….Ya yüzecekti
…………….Ya batacaktı



Ay şahitti
Gece şahit
O gemi...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
6 Ekim 2009 Salı 13:32:48

“Benle sarhoş bal dudakların”
“Başka meyler kül yanakların”

güzel bir sarhoşluk....
güzel de anlatmışsınız arkadaşım.
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
6 Ekim 2009 Salı 13:26:09
mesajı aldık şair.
umarım herkes aynaya bakıp biraz düşünür.
kutluyorum.
.. ayna-ı akis .., @flycan57
6.10.2009 10:16:49
Hatice Dökmen
@haticedokmen
6 Ekim 2009 Salı 13:24:27

Ateş bastı yürekleri kor gibi
Ağlamak çare değil
Tepkini koymaz isen ey insan!
Çok yakar, derindir Cehennem’in dibi
Haydi ayağa kalk yeniden
Yaşa , haykır, doğ; tam bir Müslüman gibi

Sen ey Aksa! sakın üzülme! biz daha ölmedik…

yürekten...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
6 Ekim 2009 Salı 13:18:37
yeni baharlarda mutlaka yeşerecektir yürek..
nefes aldığımız sürece hiç bir şey bitmiş değildir.
daim olsun
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
6 Ekim 2009 Salı 13:11:57

Güzel başlamıştı duygular !

Baharın iğdelerinde

Sevdik bal peteği

Çiçekler şaşkın bugün !

Arılar telaşlı

Bir yaban rüzgarı ki

Zakkum zehiri !

genelde böyle biter değil mi şairem...
sevgimle.
Zakkum zehiri !, @Oya gedik
6.10.2009 08:12:59
Hatice Dökmen
@haticedokmen
6 Ekim 2009 Salı 13:10:22
Duyarlı yürek çoşmuş söylemiş.
çokta güzel söylemiş
daim olsun efendim.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
6 Ekim 2009 Salı 13:08:39

Belki yalnış bir öyküydüm senin için ,belki bir şiir,
Defalarca yalvardım yeniden yaz beni,
Denemedin bile,değmezmiydim?
Ama ne olur unutma..
Ben bir şairim seni,bizi,aşkımızı defalarca yazabilirim.
Hiç bir zaman noktası ve sonu olmayan bir şi...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.215
Şiir Okunma
174.539
Yazı Okunma
57.559
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL