Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
3 Ekim 2009 Cumartesi 11:47:26
Gizli dadece sizde kalacak bir sevda...
yudum yudum içmiş sevdayı yürek ama...
her zamnki zekle girdiğim bir sayfa...
daim olsun arkadaşım.sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
3 Ekim 2009 Cumartesi 11:29:09
HANİ SEVDİĞİNİZİ KUCAĞINIZA ALIR ONU SAÇLARINDAN OKŞAYARAK TESELLİ EDERSİNİZ YA..
ÖYLE BİR GÜZELLİK.....
ÇOK ÇOK GÜZELDİ HER ZAMANKİ GİBİ.
kUTLUYORUM SEVGİ VE SAYGI İLE.
Ağlama, @ümit zeki soyuduru
3.10.2009 00:34:08
Hatice Dökmen
@haticedokmen
3 Ekim 2009 Cumartesi 11:18:50
Bu nasıl bir aldırmamamzlık şair..
Rüzgar fırtına olmuş....
dere çağlayan olmuş...
dağlar volkan olmuş ..
ve patlamış dizelerde...
Çok güzeldi...
KUTLUYORUM.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
3 Ekim 2009 Cumartesi 11:13:27

BU SEFER AFFETMEM SENİ FELEK

..Bu sefer affetmem seni felek
….Bu sefer affetmem seni!

……. Olmadık işler açtın başıma,
……… Bilmediğim çemberlerinde.
……….. Her seferinde bir ayrı elim,
…………. Bir ayrı acı senaryo ile çıktın karşıma.
…………… Y...

Nar çiçeğim, @çalıkuşu007
3.10.2009 10:49:26
Hatice Dökmen
@haticedokmen
3 Ekim 2009 Cumartesi 11:05:42
İnanamıyorum onatça.....
Bu hikaye gerçek değil umarım....
ben kurgu olmasını istiyorum...
Zira gerçekse çok acı vermiştir Şükranla olan son karşılaşma..
hani vardır ya bazen keşke hiç karşılaşmasaydık..
ve o hep benim hayalimdeki gibi kalsaydı ...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
2 Ekim 2009 Cuma 22:00:36
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Beni çok duygulandırdınız candost..
İnşaallah bu güzel hislerinize layık olurum...
güzel yürek,seven yürek güzel görürmüş...
Bütün bu hissetikleriniz sizin güzelliğiniz can..
Sizi seviyorum çok teşekkür ederim.......

Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 23:46:52
seninle ölümeyse de yolculuğa varım elbet
yeter ki beni unutma........

işte bu sevda arkadaşım.
sakın sorma sev sevdam mısın diye.
sevgimle.

Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 23:25:30
Çok hoş bir anı olarak kalacaktır bu güzel buluşma değilmi arkadaşım.
selam olsun.
Dostlar merhaba, @alaettin usta
1.10.2009 23:19:51
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 23:11:40
yapma be arkadaşım..
zaten bir tek aşkımız var şu fani dünyada bizi besleyen..
ona olan umududa yitirirsek ne olur halimiz.
aslında her bir satırı doğru ama buna rağmen 7den70e herkes bununla yaşıyor.
Bırakalım inceldiği yerden kopsun.
sevgimle ...

Değer mi, @esin aköz
1.10.2009 20:16:01
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 23:06:57

Bu gece bir başkaydı esaretin ben kölen!,
Seni düşünüyordum gelmeyen bir mutlu son
Aldırmıyorum artık kader olsada çilen
Yine bıraktın kalıntı fay nasipli depremden
Göster varmı alemde
Sevdi diye güleni.

Seversen gülmek haram diyorsunuz ya...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 23:02:04
arsızlığın eli zillide değil maşalı şairim maşalı..
hayata tutunmak için mutlaka bir sebep olacaktır elbet.
Kutluyorum saygı ve sevgimle.
Eli zilli, @hyazici58
1.10.2009 19:18:40
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 22:57:34

vuslata bekleyiş sürmede hep
her geri dönüş kaleme düşürür düşleri
yazar kalem durmadan,sever düşü
ev ödevi bellemiştir kendince
yaşayamazsan bile düşle dedikleri için mi
düşünmez
ömürden zaman var mı ki hâlâ !...

Var şairem bence son nefe...

Zaman var mı, @sahaf
1.10.2009 19:14:07
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 22:46:17
Hikaye çok elim..
bitmişlik son haddinde..
şiirselik çok güzel.
kutluyorum arkadaşım.
Seninle öleceğim, @monoroza73
1.10.2009 15:20:49
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 22:42:34
pervasızca gibi gözüken ama gerçekleri gün ışığında irdeleyen
ve şiir dili ile anlatan kalem ustamı kutluyorum.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 22:23:42

Emine`yi bari gel etme deli
Görde bak nicedir yamandır hali
İnan yok gözümde dünyanın malı
Bir nebze sevmeni istedim çok mu...
bence ikiside yüreğin kaleme aksedişi...
ayrım yapmak zor..
ses kaleme güzel akmış sonuçtaç
sevgimle kutluyorum.
...

Çok mu, @Nermin Aydın
1.10.2009 05:18:02
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 22:19:03
sitemler sayfaya şiir olarak çok yakışmış
sadece şiirde kalması dileği ile kutluyorum
Yani, @Son Damla
1.10.2009 02:27:42
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 22:15:54
Canımsın yaaaaaaaaaaa
ne güzel seslenmişsin ne güzel bir davet.
Kutluyorum güzel arkadaşım
sevgimle
........cemrem, @Pervin YETİŞ
1.10.2009 02:10:52
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 21:09:21
Mutluluk peşinde herkes, dedektif
Biraz rahat huzur, kadın kızda mı?
Para, banka, faiz; var mı efektif?
Güzel bir araba ile hızda mı?



“Bir vursa piyango, sayısal, loto!”
“Ne kadar yatırsam ata, acaba? ”
“Belki tutar on üç, rast gelir, ...

Çırpınmak, @Onur BİLGE
1.10.2009 00:25:00
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 21:04:05
Ozanın yüreği küsmüş her şeye..
Sevda ses verirse barışacak belliki...
her zaman ki mükemmellik..
Kutluyorum arkadaşım.
Küsüm ben, @RABATLI
1.10.2009 00:18:17
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 20:47:58
Bu sayfayı tanımak ne güzel.......
Ne güzel sözcüklerle süslü vatan aşkı..
İlk defa bu kadar yumuşacık bir isyan okuyorum.
kalemi kutluyorum .
sevgimle.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.232
Şiir Okunma
174.552
Yazı Okunma
57.567
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL