Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 00:12:35
Aşık lüzumsuz luzumlu dizeleri sunmuş bizlere..
türkü olsa çok güzel olur bu dizeler..
Kutluyorum saygı ve sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 00:10:44

ozan efe darılmaz
neler desen kırılmaz
balta vursan yarılmaz
bam arama gel hele

Ozan efenin yüreği yel vursa sarsılacak kadar narin aslında..
Kutluyorum ozan.
Arama gel hele, @ramazan.efe
1.10.2009 00:01:31
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 00:08:05

Şekerdir yarim şekerdir
Yanakların çok şekerdir
Yollarına toz olurum
Bu şiiri yazan şekerdir

evetttttttttt
dinlenmek size yaramış arkadaşım.
şekerden şeker gibi maniler.
kutluyorum saygı ve sevgimle.
Etkili Yorum
Hatice Dökmen
@haticedokmen
30 Eylül 2009 Çarşamba 23:20:04
EVET..
Acılarla büyür insan..
acılarla olgunlaşır....
her haksızlık bir törpü olur olgunlaşırken.
Bir bakarız ki artık o eski biz,biz değiliz...
Çok şey anlatan koca bir romandı sanki...
Daim olsun sözyazarı
Büyüdüm.., @szyazari
30.9.2009 22:30:52
Hatice Dökmen
@haticedokmen
30 Eylül 2009 Çarşamba 23:15:51
HANİ BREH BREH DERLERYA ŞAİR İŞTE O CİNSTEN..
bÜYÜK BİR SEVDA...
ÇOK YAKIŞMIŞ SAYFAYA...
DAİM OLSUN...
Hatice Dökmen
@haticedokmen
30 Eylül 2009 Çarşamba 23:04:30

aslını çıkardı üzerinden
çekip kendi elleriyle kökünü
beyazlarla kuşatıp kendini
sığ bir saksıya gömdü
bir şarkı var şimdi durmadan söylediği
“Su olsam, ateş olsam Göklerdeki güneş olsam Konuşmasam taş olsam Yine de oynar mısın benimle”

Oyn...

Aşk delisi, @sahaf
30.9.2009 00:43:58
Hatice Dökmen
@haticedokmen
30 Eylül 2009 Çarşamba 21:57:23
yıllara sitem var anladığım kadarı ile...
malesef bir rüzgar gibi geçiyor zaman ve tatsızlaşıyor yaşam değilmi.
Ama yinede hala bitmiş değil.
Yüreğinizde renk olduğu sürece tatda olacaktır.
daim olsun efendim.
Özledim gel diyor, @HALİLİM
30.9.2009 07:42:13
Hatice Dökmen
@haticedokmen
30 Eylül 2009 Çarşamba 21:42:55
Ömür ufkumuzdan kaç güneş battı.
Kaç ay doğdu şu karanlık geceme,
Baharı görmeden yaz kışa çattı.
Elim kalem tutmaz, dilim kekeme.
Kader yardan yara fırlatıp attı.

yaşamı güzel özetlemişsiniz arkadaşım.
evet ne yazık ki hayat böylesine ge...

Yardan yara, @Mustafa Yaralı
30.9.2009 20:50:42
Hatice Dökmen
@haticedokmen
30 Eylül 2009 Çarşamba 21:38:42
baştan sona soluksuz okunan vatan sevdası yüreğin kalemine aktardığı dizeler takdire şayan.
kutluyorum arkadaşım.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
30 Eylül 2009 Çarşamba 21:20:57

Artık ölüm rüya degildi yaşarken öğretti bana
Nasılda tek tek koparmış sayısızsa simayı ama
Mezarlıklar dolup taşmış dost ve akrabalarımla
Teselli bir yanı vardı bende buluşacaktım bir gün onlarla

Evet er veya geç bizde buluşacağız orada sevd...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
30 Eylül 2009 Çarşamba 21:18:12

Hayasız bıraktın vicdansız melek
Şeytan azabında ölümdür dilek
Kınında bilendi delindi yürek
Fermanım yazıldı ecel Dilrûba
Aslında dilruba benim çok sevdiğim bir isim ama size biraz çektiriyor usta.
Ama çekmese gönül böyle güzel yazamazdı ki k...

Dilrûba, @Ali Ekber Hırlak
30.9.2009 14:45:17
Hatice Dökmen
@haticedokmen
30 Eylül 2009 Çarşamba 21:06:50
güzel dizelerdeki kadın hiç umutsuz olmasın....
geçmeyen hiç bir yara yok hayatta...
sabahlar çok güzelliklere gebe...
Şiir yanı da çok hoş sevgimle kutluyorum güzel kalemi.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
30 Eylül 2009 Çarşamba 20:58:41
Biz kadınlar çok iyi hissederiz bir şeylerin kayıp gittiğini
yok olduğunu...
hüzün akmış sayfaya...
kutluyorum pervin sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
30 Eylül 2009 Çarşamba 20:53:08
oh be arkadaşım tam benlik yani polyannalık bir şiir.
İçim açıldı...
Ne var gerçekten ..
neyi paylaşamıyoruz....
üç günlük yaaaa
üç günlük bu dünya bırakın hem kendiniz hem çevreniz huzur bulsun değilmi?
kutluyorum arkadaşım sevgimle.
Bu öfke niye, @hatice değer
30.9.2009 12:40:20
Hatice Dökmen
@haticedokmen
30 Eylül 2009 Çarşamba 20:40:21
Yaşıyor , yaşayacak bu büyük sevda,
Solmayacak aşkım , bu yürek var oldukça,
Seninle can bulacak, ruhum sonsuzlukta,
Kavuşacak büyük sevdam hakettiği huzura,
Erecek mahşerde de olsa son muradına...

Bize şapka çıkartmak kalıyor bu büyük sevdanı...

Büyük sevdam, @Sonkardelen
30.9.2009 20:35:26
Hatice Dökmen
@haticedokmen
30 Eylül 2009 Çarşamba 20:36:29
Vallahi bu kadar güzel bir sevdayı unutursa ancak kendi kaybı olur.
Akıllı olsun akıllı.
çok şirin sıcacıktı arkadaşım.
Daim olsun sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
30 Eylül 2009 Çarşamba 20:32:52
sevgi ile gülümsedim finalde.
çok severim böyle finalleri.
çok hoş olmuş arkadaşım sevgimle.
Her yerde sen vardın, @nilkurt
30.9.2009 10:03:46
Hatice Dökmen
@haticedokmen
30 Eylül 2009 Çarşamba 19:10:17
Bencede eylül bir dinginlik ayıdır.
Hazan mevsiminin en güzel ayı.
yaşamımızdada hazanmevsimi en güzel dönem değilmidir zaten.
yılların birikimi ile yoğrulan yürek şimdi hasat zamanı demez mi.
sevgimle.
Eylül, @AYSE 09
30.9.2009 00:07:22
Hatice Dökmen
@haticedokmen
30 Eylül 2009 Çarşamba 19:01:59
Beni sensizlik titretir...
Beni sensizlik üşütür...
Beni sensizlik yakar...
Beni sensizlik öldürür sadece sevdiğim...
Beni sensizlik öldürür...

OF..OF..OF..
bu nasıl bir haykırış şair.
Adeta yaşadım...
daim olsun.
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
30 Eylül 2009 Çarşamba 18:56:32
SICACIK BİR SAYFA OLMUŞ ŞAİR ...
öYLE GÜZEL NAKŞ ETMİŞKİ DUYGULAR KALEME..
ADETA YAŞADIM.
DAİM OLSUN EFENDİM
Sevemedim bu şehri, @fikretmalkoc
30.9.2009 00:03:21
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.206
Şiir Okunma
174.530
Yazı Okunma
57.557
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL