Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 20:35:06
Caınımız yanınca feleğe şikayeti çok seviyoruz.
benimde bu sefer affetmem isimli bir karalamam var.
felek güzel hediyelerle gelir umarım bundan sonra.
kutluyorum.
Nedir çektiğim, @aşık komani
1.10.2009 20:00:57
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 20:32:18
Çok içten bir sesleniş..
Yumuşacık bir davet........
sevgimi bırakıyorum adaşım.
Yağmur, @hatice değer
1.10.2009 19:32:42
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 18:16:13
yüreğiniz gece hikayelerindeki gibi hep sevgiye ve güzele açık olsun şairem
müthiş akıcı dezeler.
sevgimle kutluyorum.
Gece hikayeleri, @aşiyan052
1.10.2009 03:00:00
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 18:08:21
Evet arkadaşım bazen böyle hissederiz..
her şey anlamsızdır..
bomboştur sanki dünya...
Nefes almak bile gereksizdir adeta.
Bu bir geçiş dönemi.....
uzun sürmeyeceğinden eminim...
Sevgimle.
Film şeridi gibi...., @esin aköz
26.9.2009 13:38:49
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 18:04:12
Cayır cayır yanıyor sayfa şair..
sevdanın ateşi vurmuş sayfaya...
Kutluyorum efendim sevgimle.
Seyran edelim, @aşık komani
1.10.2009 12:21:02
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 17:58:54
belkizimmmmmmmmm
Bu isyankar sayfan gözümden kaçmış.
Yürek belki isyan ediyor ama bir taraftanda yan cebime koy diyor bence..
Bir ikilem yaşıyor dizeler...
sevda bu ne yapacağı hiç belli olmaz arkadaşım.
sevgimle.
Çık rüyalarımdan, @belkiz
28.9.2009 16:05:45
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 17:55:08
Mavigözyazyaşları canımsın yaaaaaaaaaaaaaaa
Bu nasıl güzel bir sayfa....
İşte bu yaaaaaaaaaaaaa
Çok zor değil bir tebessüm bir selam bir gönül alıcı söz...
Neden birbirimize dar ederizki dünyayı.
Alkışımla kutluyorum.
sevgimle.
Şiir gibi ev, @mavi gözyaşları
1.10.2009 01:03:04
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 17:34:44
Hani insanın kendine bile yabancı olduğu bir an vardır ya;
Eski bir fotoğrafa bakarken herkezin tanıdık olduğu,
Kendine baktığında kendine yabancı olduğu an! ...
İşte o anda ruhum!
Bilmediğim bir ummana akan,
Ve sadece beni okuyan ,
Sizlerin fa...

Eksik..........., @neo klasik
1.10.2009 13:17:50
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 17:30:13
Bu gelecek 24 kasımdada öğretmenlerimiz için dizeler bekliyoruz efendim.
Kutluyorum.
Öğretmenim, @kul bahri
1.10.2009 13:33:35
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 17:25:04
Yaşamın nihayetini çok güzel bir dille işlemişsin hazan.
Muhteşem sözcüklerle bezeli.
Kutluyorum arkadaşım sevgimle.
Ah hayat!!, @hazan444
1.10.2009 14:11:50
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 17:22:30
Zor bir sevda....
Acısı buradan hissediliyor..
Dizelere yakışmış ama..
Sevgimle kutluyorum.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 17:19:19
Size katılıyorum nil mavisi aşksız hayat olmaz
susuz çorak toprak gibi olur yürekler.
kutlıyorum sevgimle.
Derlerse desinler, @Nilüfer Sarp
1.10.2009 15:21:35
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 12:11:36
ferah demesinnnnnnnnnnn
ferah demesinnnnnnnnnnnnnnn
ferah bana böyle şeyler deyipte yüreğimi yakmasınnnnnnnnnnnn
can mizisyen yanın mutlaka hissediliyor her sayfanda
öyle akıyorki dizeler mırıldarak okumak yakışıyor..
bekle aşkım sabahlar sürpri...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 12:05:44

Alma dedim şair, alma dizelerine
Rüzgarlara takılıp gitsin buralardan
Sahile vuran çılgın dalga misali
Kumsalda tükenip gitsin buralardan
Ayrılıklar, ayrılıklar, ayrılıklar

Alma dedim şair, alma dizelerine
Gözden dökülen damla yaş olsun
Se...

Ayrılıklar, @nilkurt
1.10.2009 11:59:36
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 11:28:24
Bu istanbul durki..
Koca bir metropol...
Bir tarafı dubai gibi..
Bir tarafı Somali...
Yine duyarlı kalem...
yine güzel göndermeler.
daim olsun efendim.
İstanbul gözün aydın, @ismet55
1.10.2009 11:01:32
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 11:17:22
adı sevda bunun sevgili şair..
çitos gibi çıtır çıtır...
sevgimle.
Herşeyim, @çitos
1.10.2009 11:06:23
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 11:06:48
Deli şairrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ne oldu yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nereye gidiyorsun be güzel insannnnnnnnnnnnn
Sensiz bu sitenin tadı olurmu sanıyorsunnnnnnnnnn
Birşeylere kırgınsın bellikiiiiiiiiiiiiiiii
Ama sana ...

Sendin aslında, @hoşkelam
1.10.2009 00:26:49
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 10:57:43
SAKLA BENİ YÜREĞİNE

...........Ben,

................Seni,

.....................sevdim can !

...................... .......İnsan sen’ i

............................. .......Sen insanı

........... Ben,

.................Seni,sen old...

Yağmur, @hatice değer
1.10.2009 10:51:08
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 00:27:23
değişik bir şiir tarzı..
Çok hoş olmuş...
hem görsel hem kaliteli imgelerle süslü.
Kutluyorum efendim.
Çift yatsı da kuşku, @*Hüzün*
1.10.2009 00:12:59
Hatice Dökmen
@haticedokmen
1 Ekim 2009 Perşembe 00:17:24

Dirildikçe sana geldim gecem gündüze dönüştü
Sevda olup çoğaldıkça yürek yüreğe karıştı
Zaralı da düştü yola bazen zamanla yarıştı
Tekten bizim ömrümüze, biçildi o dar vakitler

Önemli olan dar vakitleri gügel kullanmaktır şairem.
kaliteli di...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.246
Şiir Okunma
174.558
Yazı Okunma
57.568
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL