Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
22 Ekim 2009 Perşembe 11:27:12
CANSIN GÜZEL YÜREKLİ ARKADAŞIM.
ÇOK TATLISIN YAAAAAAAA
BU RESİM BU DİZELER NE KADAR UYUŞMUŞ
EVET GERÇEKTEN ŞİİR OKUYORLAR.
HEP BÖYLE KAL
SEVGİMLE.
Şiir okuyorlar şiir !, @Oya gedik
22.10.2009 02:09:01
Hatice Dökmen
@haticedokmen
22 Ekim 2009 Perşembe 11:25:08

SESİMİ DUYUYOR MUSUN

Sesimi duyuyor musun?
…Beyaz atlı,
…..Mavi gözlü prensim
Sesimi duy
…….Gel ne olur!
Bak:
…Yüreğim tarumar,
……..Boynum bükük.
Sahip çıkamıyorum
……..Bıraktığın mirasa.
Parsel parsel eylemek
…….Niyeti var ufukta
S...

Atam, @AYSE 09
22.10.2009 01:39:18
Hatice Dökmen
@haticedokmen
22 Ekim 2009 Perşembe 11:21:45

Sen…
Göğsümün sol yanında ki sızı
……………………..Bitmeyen hasretim
Umut var mı söyle
……………...Düşerken yakalasam
………………………….....Şu kayan yıldızı

oy..oy..oy..
cansın ya arkadaşım.
sıcacıktı...
sevgimle.

........sen, @Pervin YETİŞ
22.10.2009 01:08:03
Hatice Dökmen
@haticedokmen
22 Ekim 2009 Perşembe 11:19:48
işte aşk bu kadar güzeldir.
yeter ki sevmesini bilelim.
yeter ki sevdayı yudum yudum içebileceğim şekli ile süsleyelim.
ve yüreğimize güzel bir sunumla davet edelim.
çok güzeldi gönül dostu
selam ile.
Tomurcuk verirmisin, @GECE10
22.10.2009 00:28:31
Hatice Dökmen
@haticedokmen
22 Ekim 2009 Perşembe 11:16:40
sevgiyi yanında hissedemesse yürek üşür hemde iliklerine kadar üşür.
yaşamımızın en güzel sıcaklığı sevgidedir,yumuşacık ve sıcacık bir sevgide.
yüreğiniz sıcak günlere boy versin arkadaşım.
sevgimle.
Üşüyorum, @nilkurt
22.10.2009 00:25:41
Hatice Dökmen
@haticedokmen
22 Ekim 2009 Perşembe 11:13:11
bilimin şimdiki ileri teknolojisi ile bile bir açıklama getiremedikleri yüce Yaradanın hikmetleri
gerçekten mücizedir.
çok güzel kaleme alınmış.
kutluyorum
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
22 Ekim 2009 Perşembe 11:10:31
bu günlerde eğik çizginin yerinde kullanımına taktım kafayı.
eğer şiirde eğik çizgi varsa dikkatlice inceliyorum.
bilinçli mi konmuş diye..
ama bu eğik çizgi manevi anlamı ile mühteşem bir görkemlik vermiş şiire
kutluyorum şairem.
selam ile.
Simsiyah, @Onur BİLGE
22.10.2009 00:11:21
Hatice Dökmen
@haticedokmen
22 Ekim 2009 Perşembe 11:07:17
sol dedir belki şairim birde öyle bakın.
şaka bir tarafa yürek karar vermesse hiç bir nota yeterli değil sanırım.
şiir kadar güzel günler sizinle olsun.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
21 Ekim 2009 Çarşamba 23:55:16
ne güzel böyle duyarlı yüreklerin olması ve yüreklerle arkadaş olmak.
iyiki varsınız güzel arkadaşım.
meşalemizin daim yanması için sizin gibi vatanseverlere çok ihtiyacımız var.
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
21 Ekim 2009 Çarşamba 23:43:21
Karşılık bulamayan bir sevda yarası.
ama olsun o sevdayı yaşamak bile güzel bence.
yüreğinizden sevda coşkusu eksik olmasın şair.
selam ile.
Şanssızlık bu ya, @caresizim_ben
21.10.2009 23:37:15
Hatice Dökmen
@haticedokmen
21 Ekim 2009 Çarşamba 23:38:07
çok duygulandım şair
aynı sesleri dillendirmişiz.
iyiki varsınız.
yalnız değiliz.
ve sanıyorum bu halkta kısa sürede uyanıp bir silkelenecektir.
selam ile
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
Şehidimin vasiyeti, @yılmz78
12.10.2009 00:31:46
Hatice Dökmen
@haticedokmen
21 Ekim 2009 Çarşamba 23:09:40
dün bir arkadaşımız merzifono5 rumuzlu bir arkadaşımız yazısında artık her birimiz bir Mustafa Kemal
olmalıyız demiş ve ben çok sevdim bu sözü.
ve görüyorum ki yalnız değiliz.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
Selam ile efendim.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
21 Ekim 2009 Çarşamba 22:18:04
asi bir tay misali
gözlerim ufuklara koşar
nefes nefeseyim
düzken yollar çırpınır ayaklarım yokuşta
halen bilenmez peşinde soluk emzirir dudaklarım
ben dünü bugüne emanet edenken
eşlik eder dermansız dizlerim bomboş umutlara
ateşin yalın darı...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
21 Ekim 2009 Çarşamba 21:28:12

Ey başı aşağıda yukarıyı göremeyenlerimiz
Yok, birbirimizden farkımız
Ne bahtsızlığımız ne de ırkımız
Hepimiz kapitalin ESİRLERİYİZ

evet biricik yaaa
istesek te istemesekte yazık ki kapitalin esirleriyiz.
Ama en azından karın tokluğuna esir...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
21 Ekim 2009 Çarşamba 18:50:58

Süreyim seni yüzüme tüm bedenime
Ruhun ruhuma,nefesin nefesime
Sözlerin sözlerime öyle bir karışsın ki
Kimseler dokunmasın,çözemesin bizi
Can ol canım ol dökül ,dökül avuçlarıma

çok güzel yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
çok güzellllllllllllllllllllll...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
21 Ekim 2009 Çarşamba 17:53:00
canımmmmmmmmm
fineli okuyunca bunu bağırmak geldi içimden.
evet ya içimizde sevda varken bütün çiçekler canlıdır...
yokluğunda her şey cansız...
güzel yüreğe selam olsun
sevgimle.
Etkili Yorum
Hatice Dökmen
@haticedokmen
21 Ekim 2009 Çarşamba 17:39:57
Ali usta nın şiirlerine yorum yapmak çok zor.
Çünkü her zaman nakış gibi işlenmiş bir sayfa ile çıkar karşımıza.
daim olsun gönül dostu.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
21 Ekim 2009 Çarşamba 17:34:57
kara kızlar güzeldir zaten ozan
kaş,göz,at gibi saçlarlada birleştimi yanına yaklaşma..
her zaman ki ozan dili kara kızada yakışmış ozan
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
21 Ekim 2009 Çarşamba 17:24:41
yalan ve riya....
hani yılandan korkmam yalandan korktuğum kadar derler ya..
çok doğru bir söz...
keşke olmasa ama yaşam var olduğu serece yalanda hep var olacak.
daim olsun arkadaşım.
selam ile.
Meğer, @şairselo
21.10.2009 00:00:21
Hatice Dökmen
@haticedokmen
21 Ekim 2009 Çarşamba 17:19:35
hayır arkadaşım yılmak yokkkkkkkkkk
Rabatlı arkadaşımında dediği gibi inadına yaşamak var.
çünkü bizden bir yenisi daha gelmeyecek bu dünyaya..
yarınlar yüreğinde çiçek tarlaları açtırsın adaşım.
sevgimle.
Kaybolan yıllar, @hatice değer
21.10.2009 08:57:16
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.266
Şiir Okunma
174.566
Yazı Okunma
57.569
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL