Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
29 Ekim 2009 Perşembe 10:22:54
evet..
şimdiki gençlik bomboş idealleri bile yok diyoruz ya hani!
onları bir yetiştirdik değil mi?
çok haklısınız gelecekten af dilemeliyiz onlara sevmeyi ve paylaşmayı öğretemediğimiz için.
tema müthiş güzel sergilenmiş.
selam ile.
Bağışla çocuk, @MaviArt
29.10.2009 00:05:50
Etkili Yorum
Hatice Dökmen
@haticedokmen
29 Ekim 2009 Perşembe 10:19:12
coşmuş yine Ferahcan nın deli gönlü...
yazmış ki nasıl yazmış..
şiirirn estetiğine mi bakmalı..
şiirin içeriğini görmeli...
sözcük oyunlarını kutlamalı...
güzeldir arkadaşımın kalemi her daim..
hiç bir zaman vazgeçmeyeceğiz aşktan.
son nefesim...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 23:42:43
Atamızın
emaneti ,emanetimiz
mirası mirasımızdır
gelecek kuşaklara
bayramımız kutlu olsun
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 23:39:56
duyarlı yüreğinizi kutluyor
ve bu güzel bayramımız da güzel dizelerle sunduğunuz sayfa için çok teşekkür ediyorum.
cumhuriyet bayramımız kutlu ve geleceğe umutlu olsun.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 23:33:59
yaşamak
bir ağaç gibi hür
ve bir orman gibi kardeşçesine
bu topraklarda elele kardeşçe yaşamak umudumuz hiç solmasın
bayramımız kutlu olsun
selam ile.
Cumhuriyet güncesi, @cemil
28.10.2009 14:48:24
Etkili Yorum
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 23:29:59
kardeşlik ve barış çağrılarına en çok ihtiyaç duyduğumuz bu günlerde
bu sayfa daki çağrı
dizeleri yazan ses çok güzel
iyiki varsınız.
yaşamak
bir ağaç gibi hür
ve
bir orman gibi kardeşçasine.
selam ile.
Hepimiz kardeşiz, @sevdapınarı
28.10.2009 00:29:18
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 23:26:20
SESİMİ DUYUYOR MUSUN

Sesimi duyuyor musun?
…Beyaz atlı,
…..Mavi gözlü prensim
Sesimi duy
…….Gel ne olur!
Bak:
…Yüreğim tarumar,
……..Boynum bükük.
Sahip çıkamıyorum
……..Bıraktığın mirasa.
Parsel parsel eylemek
…….Niyeti var ufukta
Ses...

Atam ağlıyor bu gün, @Çamlıgil
28.10.2009 13:49:39
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 23:21:15
evet arkadaşım
bu topraklarda birlikte yaşamak
bir ağaç gibi hür
ve bir orman gibi kardeşçesine
iyiki varsınız
teşekkürler sayfa için
selam ile.
Vatan isterim, @sivas58
28.10.2009 13:09:21
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 23:18:20
harika bir sayfa
o kadar çok severim ki onuncu yıl marşını
hiç bir melodi o kadar şahlandıramaz beni
iyiki varsınız
teşekkürler sayfa için
selam ile.
Cumhuriyet…!!!, @gizemlikartal
28.10.2009 23:03:54
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 23:05:20
gelecek kuşaklara özgür
fikri hür
hakları hür
kardeşçe
elele bir yaşam armağan etmek boynumuzun borcu olmalı.
bu vatanın tüm halkları elele güzel günlere diyelim.
duyarlı yüreğinizi kutluyorum efendim.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 22:04:40
sana kıyamam ama kendime de kıyamam der gibi..
latif sözcüklerle dile gelmiş sevda çağrısı.
daim olsun efendim.
selam ile.
Derin gözlüm .., @szyazari
28.10.2009 21:02:05
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 21:58:01
ben sevdayıda yazarsam böyle yazarım der gibi...
çok şık bir sevda şiiri
duygu bütünlüğü mükemmel.
kutluyorum efendim
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 21:16:52
evet sevmek emek demektir bence de..
ekmeden biçmek olmak..
sevgimle arkadaşım.
Çıkmazdasın, @hatice değer
28.10.2009 09:45:45
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 17:21:58
hüzün akmış ama kaleme
ama güzel akmış
selam ile.
Uzun hikaye!, @yağmur_çiçeği
28.10.2009 16:20:06
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 17:20:10
melisa çok sanşlıymış şairem gibi bir arkadaşı var çünkü.
sevgimle.
Melisa !, @Oya gedik
28.10.2009 16:19:42
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 17:16:17
felsefi yaklaşılmış iç sese..
sözcükler çok yernde ve akıcı..
kutluyorum arkadaşım.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 17:09:26
ne diyeyim şimdi ben arkadaşım.
öyle çok ki böyle yıkılmış ve aldanmışlıklarımız...
ama biz spatulasızda kalkarız ayağa...
hem daha güçlü hem daha tazelenmiş bir yürekle..
ama dizeler her zaman ki lezzetinde sıcacık..
lime lime işlenen duygular ...

Hüzünlü akşamlar, @MıSRaDaN
28.10.2009 16:53:54
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 11:42:58
duyarlı yüreğiniz daim olsun.
bayramınız kutlu olsun arkadaşım.
selam ile.
Bizim asil üstâd, @Selim Temiz
27.10.2009 08:17:44
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 11:39:06
adaşımın sitem dolu dizeleri yinede seni seviyorum demek istiyor gibi geldi bana
kutluyorum
sevgi ve selamımla
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 11:36:26
sevdaya sesleniş..
hem sitem hem aşk kokulu...
kutluyorum
selam ile.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.316
Şiir Okunma
174.587
Yazı Okunma
57.574
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL