Kendim için değildir bu sefer yalvarışım Yardım etmek istesem uzanmaz ki karışım Yalnız onun içindir huzuruna varışım Sana ayan bilirim uzun konu Yarabbi Bilmem nasıl olacak bunun sonu yarabbi.
Eminim ki bilirsin haklı ile haksızı Yakıyor bedenimi ateşiyle bak sızı Islah eyle ne olur zalimi ahlaksızı Şefkatinden bir damla ihsan eyle Yarabbi Nasip almamışları insan eyle Yarabbi.
Düşlerini hapsetti taş duvarın kâbusu Coştu çağladı aktı doldurdu okyanusu Merhametsiz gafiller kurdular çetin pusu Kısas kıyamete mi kalmalıdır Yarabbi Burada cezasını almalıdır Yarabbi.
Alsınlar ki içimiz bir nebze ferahlasın Bu rezaleti yazsın günlerce yerel basın Uyku çöksün üstüne dalıp da uyumasın Şüphemiz yok güvendik adalete Yarabbi Asla taviz vermeyiz ihanete Yarabbi.
Sen bilirsin nedir ki iftiranın bedeli Şiddet gördü tutmuyor ne beli ne de eli Cinnetin sınırında şimdi diyorlar deli Kaldır artık aradan düşmanlığı Yarabbi Sarsın ettiklerinin pişmanlığı Yarabbi.
Yardım eyle ne olur yakalasın huzuru Bilirim ki yüreği saf sudan daha duru Aşsın artık yılmadan iftira taşlı suru Bu kötülük eziyet ersin sona Yarabbi İnsaflısın salah ver yalnız ona Yarabbi. AFET KIRAT
Dosta edilen dua daha çabuk kabul olurmuş, duam kabul olur inşallah.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARABBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARABBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
atalarımızın bir sözü vardır "İFTİRA KANDAN ÇETİNDİR" Dmişler gerçekten iftira çok büyük açı verir yapanada aynı oranda azap verir bütün bunlarıda rabbim görür. güzel bir yakarıştı gönlüne sağlık
Kendim için değildir bu sefer yalvarışım Yardım etmek istesem uzanmaz ki karışım Yalnız onun içindir huzuruna varışım Sana ayan bilirim uzun konu Yarabbi Bilmem nasıl olacak bunun sonu yarabbi.
Eminim ki bilirsin haklı ile haksızı Yakıyor bedenimi ateşiyle bak sızı Islah eyle ne olur zalimi ahlaksızı Şefkatinden bir damla ihsan eyle Yarabbi Nasip almamışları insan eyle Yarabbi.
Düşlerini hapsetti taş duvarın kâbusu Coştu çağladı aktı doldurdu okyanusu Merhametsiz gafiller kurdular çetin pusu Kısas kıyamete mi kalmalıdır Yarabbi Burada cezasını almalıdır Yarabbi.
Alsınlar ki içimiz bir nebze ferahlasın Bu rezaleti yazsın günlerce yerel basın Uyku çöksün üstüne dalıp da uyumasın Şüphemiz yok güvendik adalete Yarabbi Asla taviz vermeyiz ihanete Yarabbi.
Sen bilirsin nedir ki iftiranın bedeli Şiddet gördü tutmuyor ne beli ne de eli Cinnetin sınırında şimdi diyorlar deli Kaldır artık aradan düşmanlığı Yarabbi Sarsın ettiklerinin pişmanlığı Yarabbi.
Yardım eyle ne olur yakalasın huzuru Bilirim ki yüreği saf sudan daha duru Aşsın artık yılmadan iftira taşlı suru Bu kötülük eziyet ersin sona Yarabbi İnsaflısın salah ver yalnız ona Yarabbi.
Saygı değer hocam dizeler inci gibi işlenmiş ustaca bir eser okudum. Beddua insanları düzeltmeyeceğine göre, duğruya, iyiye ve güzele olan yakarışınız duyulur inşallah. Bizlerden de amin demek düşer saygı ve selamlar.
"Bazen; daha fazladır her şey... Bir eşikten atlar insan. Yüzüne bakmak istemez yaşamın. O kadar azalmıştır anlam! O zaman hemen git radyoyu aç, bir şarkı tut ya da bir kitap oku mutlaka, iyi geliyor...... Ya da balkona çık bağır, bağırabildiğin kadar! Zehir dışarı akmadan yürek yıkanmıyor!
Ama fazla da üzülme, hayat bitiyor bir gün, ayrılıktan kaçılmıyor. Hem çok zor, hem de çok kısa bir macera ömür. Ömür imtihanla geçiyor!
Bir şiirden, bir sözden, bir melodiden, bir filmden geçirip güzelleştirmeden can dayanmıyor. Yıldızların o ışıklı fırçası azıcık değmeden, bu şahane hüzün tablosu tamamlanmıyor.
Ben bu yüzden hiç kimseden gidemem, gitmem. Unutamam acı tatlı, ne varsa hazinemdir. Acının insana kattığı değeri bilirim küsemem. Acıdan geçmeyen şarkılar biraz eksiktir!"
Bir yerden okuduğum bu yazıyı paylaşmak istedim.Zehir dışarı akmadan yürek yıkanmıyor.Dualarda bu arınmanın bir parçası kabulünü dilerim.
amin iyide ne olduğunu anlamadık kim kime ne etmiş,duamı bedduamı. şiiri okdudğum zaman anlamakta isterim ne okuduğumu teknik yerinde tamamda olayı çözemedim selam ve sevgiler ablam
Yardım eyle ne olur yakalasın huzuru Bilirim ki yüreği saf sudan daha duru Aşsın artık yılmadan iftira taşlı suru Bu kötülük eziyet ersin sona Yarabbi İnsaflısın salah ver yalnız ona Yarabbi.
Amin.. kutlarım kalemini, yüreğine sağlık selam ve saygıyla...
Sen bilirsin nedir ki iftiranın bedeli Şiddet gördü tutmuyor ne beli ne de eli Cinnetin sınırında şimdi diyorlar deli Kaldır artık aradan düşmanlığı Yarabbi Sarsın ettiklerinin pişmanlığı Yarabbi.
Allah dualarınızı kabul etsin. Tebrik ediyorum. Çok güzel bir şiirdi. saygı ve selamlarımla.
anlamı fevkaladenin fevkinin de fevkinde kireçsiz memba suları gibi akıcı ve dupduru anlatımı olağanüstü güzel bir şiir okudum. tebriklerimi bıraktım...saygılar sunuyorum.......halilşakir
Devamlı şiir değildi çünkü,ara sıra yararış oldu.Bazen kendine geldi toparlandı aldı kalemi yine şiir oldu! Fakat neden bilmem ÇOĞUNLUKLA BEN ONU HEP İNSAN GÖRDÜM.
aminnnnn aminnnnn aminnnnn şiirin tadı bambaşkaydı, ayrıca iftira gibi bir olayım çirkinliğide dile gelmiş gösterilen hassasiyeti ve şiiri kutlarım selamlar
amin...kutlarım yürekten sevgili ecem...burası doğru mu acaba ben mi anlayamadım...? "Sarsın ...ettiklerinim...?.. pişmanlığı Yarabbi." sevgim saygımla hep..selamlar..