(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUT GİTSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUT GİTSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşkın gözü kördür ya hiç görmez ya da görmek istediği gibi görür.olaylar beklediği gibi gelişmeyince boynu bükük kalıverir seven insan.çok güzel bir şiir okudum sayfanızda kutlarım
HOCAM HARIKA DIZELER HER ZAMANKI GIBI SIIR MUKEMMEL VE SESLENDIRME DE MUKEMMEL SEVINC HANIM HER ZAMANKI GUZEL SES YORUMUNDA KADIFE GIBI SESIYLE YORUMU HARIKA IKI GUZEL YUREGIN EMEGINE SAGLIK YUREGINE SAGLIK VE ZATEN SIIR HER ZAMANKI SIIR TADINDA UGUR BOCEGINI HAK ETMIS BIZE FAZLA SOZ DUSMEDI.HARIKAYDI.YUREKTEN TAM PUNA IKI GUZEL YUREGE SEVGIYLE KALIN.
Çerkez Kızı tarafından 10/18/2010 5:17:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
Nekadar unut gitsin desenizde karşınızdaki unuttum desede yürekde yer almışsa bir kere kolay koly unutulmuyor ki hocam çok güzel bir şiirdi teşekkür ederiz
Unut demekle unutulmuyor yüreğe girmişse bir kere gitmesini istesende arsız bir misafir edasıyla oturuyor köşe başında çok güzel şiir ve yorum tebrikler yüreğinize sağlık saygılar...
Unut Sanıyorum Bütün derdimiz bu bizim.Unutmak için hatırlamak şart Hatırdaki ise unutulmaz olandın.Silgisiz doğar insan.Eğer ilgili doğmuşsa.Çok sevdim şiiriHece vezin ses ritim ne arasak var.Ellerinize sağlık.Bu arada ses'te şiire elbise gibi yakışmış İki yüreğede selam.
Hocamm yüreğe söz geçmiyor..Çok dertleştim yüreğimle Bak dedim yürek; onca şeyler atlatın kırıldın döküldün nelerle baş ettin kimseye muhtaç olmadın her zorluğa birlikte gögüs gerdik..Hayatı baş aşagı ettik senle, yılmadık yıkılmadık.. Onca hayırsızı attın kamburundan..Yemedik yedirdik giymedik giydirdik... Yahu yürekk bu aşka nasıl yenildik..Unut dedikçe çogaldı sevgi kanımıza canımıza işledi... o da bana dediki...Sevmek'' YÜREK işi.''..Her kişii beceremez bu işi... Bu benim işim...Karışma işime ...
bir şiirimde: böyle delicesine acep niye mi sevdim sen onu bana değil şu deli gönlüme sor...demiştim... unut demesi kolay da unutmak kolymı ki üstadım... yorumu aşmış,lezzet dolu,yunus ca bir şiirdi. çok beğendim...tebriklerimi bıraktım. saygılar sunuyorum......halilşakir
Derinlere açtı yara, Bile bile çekti dara, Neler çekti bu fukara, Unut demedim mi sana! Ah hocam ahh ,hangimiz olmadık fukara Hangimiz gözyaşlarımızı akıtmadık Çok anlamlı ve manidar olan bu güzel şiirinizi En içten duygularımla tebrik ederim Ve tabiki o muhteşem sesiyle yorum getiren Sevinç inal hanım efendiyede sevgilerimi yolluyorum Herzaman ses oldu yürek oldu şiirlerimize kaleminiz daim gönlünüz sevginiz hep olsun saygı ve sevgilerimle güllerimi bıraktı sayfanııza..
Hak etmeyenlere verilen degerler hüsranla biter.Ama hep yaşayıp anlarız.Çünkü gerçegi görmemek için gözümüzü duymamak için kulagımızı ve inanmak için gönlümüzü kapatırız.Ah denildiginde ise çok geçtir.Çok güzeldi.Türkü tadı aldım.Tebrikler.
sergül kandemir tarafından 10/16/2010 3:05:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bir şeyler var hamurunda, Ağlamak boş uğurunda, Ümit yok ki umurunda, Unut demedim mi sana!
Değerli hocam muhteşem şiriniz bir o kadar yorumla güzel olmuş kaleminiz gönlünüz var olsun. Her iki gönül dostunu güzel eserlerinden dolayı tebrik ediyorum. saygı ve selamlar.
* * * Sil artık gözyaşlarını, Boşa yoldun saçlarını, Görme artık düşlerini, Unut demedim mi sana!
Bir şeyler var hamurunda, Ağlamak boş uğurunda, Ümit yok ki umurunda, Unut demedim mi sana!
Unut denince unutulmuyor kalbe mühürünü vuran sevdalar.. Gönlünüze sağlık Ümit Bey, Sevinç Hanımın anlamlı yorumuyla duygular da mana kazanmış, değerli şarimezin emeğine, yüreğine sağlık.. Gönüldem kutluyorum her iki değerli kalemi... Sağlıkla, sevgiyle, huzur içinde kalınız...
Sil artık gözyaşlarını, Boşa yoldun saçlarını, Görme artık düşlerini, Unut demedim mi sana! **************************** Gönül karalar bağlamış, Kederden saçı ağarmış, çeşmin yaşı hep çağlamış, Unut demedimmi sana!...........Buda benden kabul ederseniz. ******* Süper bir türkü olmuş çok beğendim .Ümit zeki bey kardeşim. Kutlarım yüreğinizi Sevinç hanımın sesinden dinlemekte başka oluyor her ikinizede Selamlar Saygılar...
Güzel bir iç sesleniş ve kendini sorgulama.Unuttu mu diye sorsam! Ne mümkün diye düşünür bu kalbim...Anlatımı mükemmel bir şiir.Tebrik ederim.Usta kaleminize saygılarımla...
Bağrımızı dağlamak mı?
Karalar bağlamak mı?
Unut sana demedım mi sana!
Yaşananlar istesende unutul muyorki.. Ağbim saygılarımla..