Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
13 Aralık 2010 Pazartesi 14:20:32
HAKETTİĞİ YERİ ALMIŞ
ANLAM VE ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL
AKICI VE AHENK DOLU BİR ŞİİR.
SEVEREK OKUDUM..KUTLUYORUM.....HŞT
Uyamadım, @Gelincik55
11.12.2010 00:01:13
halilşakir
@halilsakir
13 Aralık 2010 Pazartesi 14:03:15
YİNE OLAĞANÜSTÜ GÜZEL Dİ.
YİNE ANLAM DERYASINDA VE YİNE ANLATIM MUHTEŞEM.
SEVEREK VE ZEVKLE OKUDUM.KUTLUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
13 Aralık 2010 Pazartesi 13:58:58
ANLAM YÜKLÜ,ANLATIMI MÜKEMMEL
OKUMASI HAZ VEREN DİZELER.
SEVEREK OKUDUM.KUTLUYORUM TÜM KALBİMLE.
SAYGILAR SUNUYORUM.......HŞT
...ne biçim dostsun!, @AZAP
13.12.2010 13:47:15
halilşakir
@halilsakir
13 Aralık 2010 Pazartesi 13:16:56
ANLAM DERYASINDA ANLATIMI HARİKA
OKUMASI HAZ VEREN ŞİİR.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM.......HŞT
halilşakir
@halilsakir
13 Aralık 2010 Pazartesi 13:14:04
HARİKA İKİ KITA ŞİİR.
GÜFTE AYARINDA,AHENKLİ VE AKICI DİZELER.
OKUMASI DOYUMSUZ.
SEVEREK OKUDUĞUM ŞİİRLERDEN.
KUTLUYORUM USTAYI...SELAM VE SAYGILAR...HŞT
Kapalı yara, @vega4
13.12.2010 07:46:13
halilşakir
@halilsakir
13 Aralık 2010 Pazartesi 00:27:34
anlam dolu bir gül-bülbül şiiri okudum
severek ve hazla.
kutluyorum..saygılar sunuyorum....HŞT
halilşakir
@halilsakir
12 Aralık 2010 Pazar 22:02:04
harika bir anlatım,okunası bir şiir.
yurdumun en güzel köşelerinden birinin
en güzel destanını okudum severek ve hazla.
müstefid oldum.yüreğinize sağlık.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
Yozgat destanı, @türkü diyarı
12.12.2010 19:14:47
halilşakir
@halilsakir
12 Aralık 2010 Pazar 17:49:22
İBRETLİKTİ YİNE...
SEVEREK VE HAZLA OKUDUM.
TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM.
SAYGILAR SUNUYORUM........HŞT
Uyan bu ahir zaman, @cennet cennet
12.12.2010 17:33:52
halilşakir
@halilsakir
12 Aralık 2010 Pazar 12:33:37
anlam dolu ve anlatımı güzel bir şiir di..
severek okudum şiir hüzünlü olsa da.
yüreğinize sağlık.tebrikederim......HŞT
Şairin ölümü, @duacı
12.12.2010 11:18:25
halilşakir
@halilsakir
12 Aralık 2010 Pazar 12:28:45
OYNARLAR İKİ ELTİ
diye düğünlerde türküler söylenirdi.
insanların gönlü yüce,kendisi hoş görü sahibi olunca
hangi diyarlardan gelselerde,hangi menşe den olsalarda
ne güzel anlaşabiliyorlarmış demek ki...
ne güzel bir şiir, ne güzel bir şair...
...

Eltilerim, @papatya07
12.12.2010 11:29:41
halilşakir
@halilsakir
12 Aralık 2010 Pazar 11:04:47
ANLAM DERYASINDA BİR ŞİİR.
ANLAM DOLU VE ANLATIMI MÜKEMMEL Dİ.
SEVEREK VE HAZ LA OKUDUM.
KUTLUYOR, SAYGILAR SUNUYORUM....HŞT
halilşakir
@halilsakir
12 Aralık 2010 Pazar 10:58:42
Yazdı Mevla’m, yazıldın gönlüm

Yazdı , yazdım, yazımdın!

SEN KULAKLARIMDA KÜPE
AL KİRAZIMDIN...

Demek geldi içimden.öz ve özgün bir şiir.
yormayan,severek okunan ve hatta
okuma zevki veren dizeler..
KUTLUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
12 Aralık 2010 Pazar 10:53:40
SAYFANIZDAN BOŞ DÖNMEK İMKANSIZ.
HER SEFER ÇOK GÜZEL DİZELER OKUYORUM.
TEBRİKLER ÜSTAD..AYNI FREKANSTAN ÇOK ESKİLERDE
YAZDIĞIM BİR ŞİİR PAYLAŞMAK İSTEDİM...

SERSERİ KURŞUN

Aşk bu..
İnan ki, hiç belli olmaz,
Ne zaman, nerede
...Ve nasıl
V...

Mahkumsun, @vega4
12.12.2010 07:44:21
halilşakir
@halilsakir
12 Aralık 2010 Pazar 01:01:17
ANLAM DOLU,SEVDA YÜKLÜ,
AKIP GİDEN BİR GÜZELLİK.
DAMAKTA İZ BIRAKAN ŞİİRLERDEN.
SEVEREK VE HAZLA OKUDUM.
TEBRİKEDERİM...SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
12 Aralık 2010 Pazar 00:57:51
YİNE ÇOK GÜZELDİ.
YİNE SEVEREK OKUDUM.
TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM GÜZEL SAYFAYA.
SAYGILAR SUNUYORUM....HŞT
halilşakir
@halilsakir
12 Aralık 2010 Pazar 00:56:22
ANLAMI FEVKALADE,ANLATIMI ÇOK ÇOK GÜZELDİ.
SEVEREK OKUDUĞUM FİKİRLİ ŞİİRLERDEN.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
12 Aralık 2010 Pazar 00:54:16
AKICI VE COŞKUN BİR ANLATIM.
OKUMASI HAZ VEREN ANLAM DOLU DİZELER Dİ.
SEVEREK OKUDUM..YİNE BEĞENEREK OKUDUM.
TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM.
SAYGILAR SUNUYORUM.......HŞT
Uyku rehâvetim, @sahaf
12.12.2010 00:24:18
halilşakir
@halilsakir
12 Aralık 2010 Pazar 00:50:02
MÜKEMMELDİ.SEVEREK VE DE
BÜYÜK BİR BEĞENİYLE OKUDUM.
TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM.
SAYGILAR SUNUYORUM USTA KALEME.....HŞT
Seni, beni almaz mı?, @BOZKIR'İ
12.12.2010 00:25:50
halilşakir
@halilsakir
11 Aralık 2010 Cumartesi 23:54:57
SEVDA YÜKLÜ,ANLAM DOLU,
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL,
OKUMASI BİR ZEVKTİ.
KUTLUYOR SAYGILAR SUNUYORUM....HŞT
Ölürüm diyorum, @Mehmet_Nacar
11.12.2010 23:37:11
halilşakir
@halilsakir
11 Aralık 2010 Cumartesi 23:25:17
ANLAM VE ANLATIMI ÇOK GÜZEL.
OKUNASI BİR ŞİİR.TEBRİKLER VE DE SAYGILAR....HŞT
Git, @Yıldız Toksöz
11.12.2010 23:16:52
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.508
Şiir Okunma
3.102.357
Yazı Okunma
43.961
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL