Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 22:57:53
Çanakkale denince, merhum Akif' in:
KİM BU CENNET VATANIN UĞRUNA OLMAZ Kİ FEDA
ŞÜHEDA FIŞKIRACAK TOPRAĞI SIKSAN ŞÜHEDA...
dizeleri aklıma gelir..Türk milletinin her ailesinden
en az bir şehidin verildiği Çanakkale' yi unutmak mümkün değil.
duyar...

Çanakkale burası, @Sami ASLAN
8.1.2011 20:42:20
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 21:32:03
çocuk sevgisiyle yazılmış dörtlüklere
bir şiirimden bir bentle eşlik etmek istedim sayın hocama.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT

.............................................
Henüz uçacaklar, yürekler pır pır..
Yumuk yumuk eller, hep ...

halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 21:24:02
ÇOK GÜZELDİ.DUYGU DOLUYDU.
NEMLİ GÖZLERLE OKUDUM VE YILLAR ÖNCE
YAZDIĞIM BİR ŞİİRİMDEN İKİ DÖRTLÜKLE EŞLİK ETMEK İSTEDİM
YÜREĞİNİZE SAĞLIK..TEBRİKEDİYORUM TÜM KALBİMLE.
SELAM VE SAYGILAR DOSTA...HŞT

SAHİPSİZ ÇOCUKLAR

Sokakları mesken tutan...

halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 21:12:30
ÜZGÜNÜMKİ,BU GERGİN VE HUZURSUZLUĞUN
AYYUKA ÇIKTIĞI ORTAMDAN HOŞNUT OLANLAR VAR GİBİ...
YA DA BU ORTAMI YARATANLAR SEÇİM CAMBAZI OLMUŞLAR.
DUYARLI YÜREĞİNİZE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 20:23:51
ibretlikti...fener gibi bir şiir.
anlam derinliğinde
anlatımı her zamanki tat ve lezzetinde
okuması haz veren bir şiir di.
tebrikler ve de saygılar...HŞT
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 17:42:09
sevda yüklü,hüzün dolu,
anlam ve anlatımı olağanüstü güzel
emek verilmiş,yürek katılmış duygu yoğun bir hece şiiri okudum
severek ve de hazla...kutluyorum usta kalemi.
saygılar sunuyorum...halilşakir
Günlerden salı, @Gelincik55
8.1.2011 15:11:40
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 16:24:26
anlamlı ve anlatımı çok güzel bir şiirdi.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 16:15:44
istasyonlar da,
trenler de ve yolcularda
duygu yüklü yürekle çok güzel anlatılmış.
beni de duygulandırdı ve hasret tüten,
gençliğimde gurbet türküleri söyleyerek
kara trenle istanbul a okul günlerime aldı götürdü.
severek okudum yine...tebrikl...

halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 15:55:15
çok çok güzel bir serbest şiir.
bir içimlik...severek okuduğum dizelerdi.
kutluyorum tüm kalbimle...saygılarımla...halilşakir
Ellerim kör..., @n.kaygısız
8.1.2011 15:24:05
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 15:47:36
belliki şair kesin kararlı..bitti diyorsa bitmiştir.
kurgu ise kolay,bitmiş olabilir ama
gerçek se zor mu zor...
çok çok güzeldi..okuması bir şanstı.
kutluyorum..tebrikler ve de saygılar
Aşk bitti, @guler birsozu
8.1.2011 15:14:02
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 15:30:47
anlam derinliğinde,düşündüren ve de tefekküre zorlayan,
anlatımı mükemmel severek ve ibretle okuduğum bir şiir...
tebrikler ve de saygılarımla...halilşakir
İç içe, @Gözükaram
8.1.2011 14:17:39
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 13:53:12
TELLALLIK MÜESSESESİDE KALMADI ÜSTADIM,
VARSA YOKSA ADLİYEDE MÜBAŞİR ...
ESPRİLİ BİR YAKLAŞIMDA,
OKUMASI ZEVKLİ MESAJLARI OLAN BİR ŞİİRDİ.
SEVEREK OKUDUM.KUTLUYORUM.
SAYGILARIMLA...HŞT
Telal ol, @Adnan ŞAHİN
8.1.2011 13:39:49
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 13:33:22
MUHTEŞEM BİR SERBEST ŞİİR OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
B i z, @ANSIZIN
8.1.2011 13:31:11
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 12:59:09
MEMLEKET DUYARLISI ASİL GÖNLÜNÜZE SAYGILAR.
ANLAM DOLU, ANLATIMI MÜKEMMEL BİR ŞİİR.
HAZ ALARAK VE DE İBRETLE OKUDUM.
ASİL YÜREĞİNİZE SAĞLIK.İNANDIĞIM DİZELERDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 11:50:46
kocatepe camiinin müezzini bayram kocanın bir
kasidesi geldi aklıma,
UYAN DA DÜŞÜN BİR AN,
NESİN, NİCESİN, EY İNANAN...
dizeleriyle devam ediyordu.
anlam derinliğinde,gönüllere sürur
şiirlerdendi.haz alarak okudum.
tebrikediyorum..saygılarımla...

halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 11:45:46
duygu yüklüydü...sevgi doluydu.
anlamlı ve anlatımı mükemmeldi.
tebrikler ve de saygılarımla...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 11:30:32
anlam ve anlatımı mükemmeldi.
severek okudum.kutluyorum.
selam ve saygılar aziz dosta...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 11:28:56
Rabbim şefaatinden mahrum etmesin.
anlam deryasında yüzen,
anlatımı güzel, içten yazılmış
harika bir şiir okudum.
tebrikler ve de saygılarımla...HŞT
Can muhammed, @Sami ASLAN
8.1.2011 11:01:17
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 11:26:30
ölsün mü yoksa sürünsün mü bilmem ama
yine harika bir şiir okudum.
anlam deryasında,anlatımı mükemmel,
şiir ustalığı harika,okuması keyifli.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 11:23:56
ROMAN GİBİYDİ NECATİ BEY'İN HAYATI...
HAYATIN İÇİ YERİNDE KURGULANMIŞ
HARİKA TEŞBİHLERİ,HANİ ŞU TEŞBİH-İ BELİĞ TÜRÜNDEN,
ANLATIM USTALIĞI,YAZIM GERÇEKLİĞİ HER YÖNÜYLE ETKİLEYİCİ,
KENDİSİNE YAPIŞTIRAN VE OKUMASINDAN HAZ DUYULAN BİR ŞİİRD...
H...

Necati bey'im, @Necati Ocakcı
8.1.2011 10:42:08
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.734
Şiir Okunma
3.103.937
Yazı Okunma
43.981
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL