Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 09:36:24
anlam ve anlatımı mükemmeldi.
severek ve hazla okudum.kutluyorum..saygılarımla...HŞT
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 09:34:35
kainatın temelinin harcı sevgi,insanların
boynunun borcu sevgidir...yada öyle olsa ne iyi olurdu..
şiirin ana teması gibi...sevgi dolu,sevda yüklü
pozitif enerji yükleyen dizeler.
çok çok güzeldi..tebrikler ve de saygılar...HŞT
Alın yazım, @cemre2
11.1.2011 08:40:41
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 00:59:17
HARİKA BİR GÜZELLEME...
KENT SEVDASIYLA YAZILMIŞ 19 MÜSTESNA DÖRTLÜK..
BEN DE EREĞLİ GÜZELLEMESİNİ YAZMIŞTIM UZUN
YILLAR ÖNCE AMA SANIRIM UZUN YAZDIM O 63 KITADAN OLUŞUYORDU.
USTA KALEMİNİZİ, KETN SEVDALISI YÜREĞİNİZİ TÜM KALBİMLE KUTLUYORUM.
SE...

Sarıkaya, @ümit zeki soyuduru
11.1.2011 00:49:51
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 00:40:18
OLAĞANÜSTÜ GÜZEL BİR ANLATIM,
OKUMASINA DOYULMAYAN ÜÇ ALTIN KITA...
KUTLUYORUM DOST..ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM.
SELAM VE SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 00:34:23
ANLAM VE ANLATIMI ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR Dİ.
SEVEREK OKUDUM.TEBRİKEDİYORUM.
SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 00:30:36
BİR ŞİİRİMİN NAKARATINDA:

Ey aşk sen necisi, in misin, cin mi?
Düşman mısın yoksa, ak güvercin mi?

DEMİŞTİM..CEVABINI BUGÜN ALDIM.
İNANIN ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSINIZ.ANLAM DOLU
ANLATIMI MÜKEMMEL Dİ.
SEVEREK OKUDUM..KUTLUYORUM.
SAYGILAR SUNUYOR...

Aşk dediğin, @guleseryorulmaz
10.1.2011 22:09:24
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 00:25:43
YARATANIN, CENNETİNİ AYAKLARI ALTINA BIRAKTIĞI
KUTSAL VARLIKLAR...ONLAR HAKKINDA NE YAZILSA AZ GELİR...
ÖNEMLİ OLAN ONA OLAN DERİN SEVGİYİ ORTAYA KOYABİLMEKTİR.
ŞİİRİNİZ O GÖREVİ ÇOK GÜZEL YAPMIŞ.
ANLAM DOLU,SEVGİ DOLU,DUYGU DOLU...
KUTLUYORUM.....

Anam, @Sami ASLAN
10.1.2011 22:40:36
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 00:12:54
NE KADAR GÜZEL BİR ANLATIM DI BU...
USTA İŞİ TAT VE LEZZETTE..
OKUMASINA DOYULMAYAN MÜSTESNA BİR SERBEST ŞİİRDİ.
TEBRİKLERİMİ VE DE SAYGILARIMI SUNUYORUM...HŞT
Sevgilimi takdim, @vega4
11.1.2011 00:03:22
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 00:09:56
ŞİİR Dİ...PEŞİNDEN KOŞTURARAK OKUTTU KENDİNİ.
ANLAM DOLU, AHENK DOLU, ANLATIMI
OLAĞANÜSTÜ GÜZEL,OKUMASI BİR ZEVKTİ.
KUTLUYORUM...SAYGILARIMLA...HŞT
Turunç çiçekleri, @n.kaygısız
11.1.2011 00:00:32
halilşakir
@halilsakir
10 Ocak 2011 Pazartesi 23:11:56
olağanüstü güzel bir anlatım,
anlam deryasında,akıcı ve ahenk dolu bir şiir okudum.
musıki tadındaydı ve okuması haz veren dizeler di.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
Zalim gurbet..., @ULVİ MEHMET
10.1.2011 21:36:33
halilşakir
@halilsakir
10 Ocak 2011 Pazartesi 23:09:04
duygu yüklü, hüzün dolu,iç burkan ve fakat
anlam ve anlatımı mükemmel,okunası bir şiirdi.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
İlk aşk final, @AYSE 09
10.1.2011 20:12:58
halilşakir
@halilsakir
10 Ocak 2011 Pazartesi 20:04:55
içten yazılmış dizelerdi.anlam dolu,
anlatımı güzel bir şiir okudum.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
10 Ocak 2011 Pazartesi 18:59:49
çocuklar bizim, gençler bizim,büyükler bizim,yaşlılar bizim
ama hepsi sahipsiz...Antalya'da türkçe ismi olan iş yeri adı kalmadı gibi
yaşlıların yaşaması mucize,en kötüsü de o
saçlı sakallı kulakları küpeli gençlik...Allah ıslah etsin...
kopenhag...

halilşakir
@halilsakir
10 Ocak 2011 Pazartesi 18:48:53
çok özgün bir şiirdi..diyaloglara yer vermiş,
destan tarzı ama kısa,anlatımı hoş
okuması hoş,anlamı fevkaladenin de fevkinde bir şiir.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
halilşakir
@halilsakir
10 Ocak 2011 Pazartesi 18:38:08
anlam ve anlatımı olağanüstü güzel,
okuması haz veren şiir.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
10 Ocak 2011 Pazartesi 18:33:47
tebrikler ve paylaşım için teşekkürler.
okuması güzel di.tebrikederim..saygılarımla...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
10 Ocak 2011 Pazartesi 18:31:27
musıki tadında,anlamlı ve güzel bir şiirdi.
her nekadar dil biraz ağdalı da olsa...
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
10 Ocak 2011 Pazartesi 15:27:43
hüzün dolu,duygu yüklü,
okumasına doyulmayan,anlamlı ve
anlatımı olağanüstü güzel bir serbest şiir...
tebrikediyorum tüm kalbimle...
saygılar sunuyorum...HŞT
halilşakir
@halilsakir
10 Ocak 2011 Pazartesi 15:23:17
anlam dolu,anlatımı çok güzel bir şiir okudum...
sözlük anlamayı daha da kolaylaştırıyor.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
10 Ocak 2011 Pazartesi 14:13:45
çok özgün bir şiirdi.okuması keyif veren
akıl dolu bir kurgulama...tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
Duriye, @Adnan ŞAHİN
10.1.2011 13:36:13
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.754
Şiir Okunma
3.104.060
Yazı Okunma
43.981
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL