Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
9 Ocak 2011 Pazar 14:42:27
İçim dışım asma bahçe
Cıvıldaşan bülbül serçe
Aşk dili bambaşka lehçe
Her sözü imtihan gibi

tümü harikaydı şiirin.bu seçkim
beni çok ama çok etkiledi.
bir tecrübenin, bir tefekkürün ürünü olmalı.
beşeri aşk ta olsa, ilahi aşk da olsa bu lehç...

halilşakir
@halilsakir
9 Ocak 2011 Pazar 14:33:49
Ben kendi özümde sevmişim yâri
Cananın sevgimden haberi yoktur,

HANİ BİR SÖZ VARDIR:SEVDİĞİNDEN SEVGİLİNİN HABERİ
VARMI DEMİŞLERDE, HİÇ ÇAKTIRIR MIYIM DEMİŞ YA...
OLSUN, GENEDE HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM...HABERİ OLSUN OLMASIN...
ANLAM DOLUYDU.ANL...

halilşakir
@halilsakir
9 Ocak 2011 Pazar 14:28:56
BU ESERE HAYRANLIĞIM SÜRÜYOR TABİİKİ YAZARINA DA...
YİNE SEVEREK VE HAZLA OKUDUM.
TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM ŞİİRE...SAYGILARIM ŞAHSINIZA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
9 Ocak 2011 Pazar 14:25:50
Her derde dayanır sandım yüreğim
Mecalim kalmadı yordu kul beni
Baş alıp giderim diyar be diyar
Ne yana götürür bilmem yol beni

TAMAMI OLAĞANÜSTÜ GÜZELLİKTE İDİ,
AMA GİRİŞ DÖRTLÜĞÜ İNANIN ÇOK ETKİLİYDİ BENİM İÇİN.
YÜREĞİNİZE SAĞLIK,SEVEREK VE...

halilşakir
@halilsakir
9 Ocak 2011 Pazar 14:06:14
öz, özlü ve özgün bir şiir...
okuması keyif veren dizelerdi..
tebrikler ve de saygılar...HŞT
halilşakir
@halilsakir
9 Ocak 2011 Pazar 14:03:30
analar...Yaratanın, cennetini ayakları altına
bıraktığı kutsal varlıklar,annelerimiz...
ane dendi mi burnumun direği kırılır her ne hikmetse...
onlar için ne yazılsa azdır, ama bu şiirdeki
kadar yürekten,hatta kılcal damarlardan çekilip gelen bir...

halilşakir
@halilsakir
9 Ocak 2011 Pazar 13:57:46
sevda yüklü,duygu dolu,
anlam ve anlatımı çok güzel bir şiir.
severek okudum.tebrikediyorum...saygılar.
halilşakir
@halilsakir
9 Ocak 2011 Pazar 13:55:33
sevda yüklü,duygu yoğun
anlam ve anlatımı mükemmel bir serbest şiir di...
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
Tutsak, @Gül Kokulu Sevdalar
9.1.2011 12:39:27
halilşakir
@halilsakir
9 Ocak 2011 Pazar 13:51:47
manidar dı..biz mi hayatı sepetleriz, hayat mı bizi
anlamak gerek..bir şiirimin nakaratında:
GEÇ HAYAT SEN ÖNDENGİT,KALMADI TAKAT BENDE..
demiştim beb de...
çok güzel ve okunası dizelerdi...tebrikler ve de saygılar...HŞT
Be..., @guler birsozu
9.1.2011 03:28:31
halilşakir
@halilsakir
9 Ocak 2011 Pazar 13:38:42
türkü tdında,akıcı ve anlam dolu.
severek okuduğum bir güzellikti.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
9 Ocak 2011 Pazar 13:34:46
vatansever,bayrak sever asil yüreği kutluyorum.
anlamı derin,anlatımı mükemmel bir şiir okudum.
duygulandığım yrler oldu.severek okudum.
tebrikler ve de saygılarımla...HŞT
halilşakir
@halilsakir
9 Ocak 2011 Pazar 01:02:22
ÇOK YAZMAYACAĞIM,ÇÜNKÜ CILIZ KALACAK...
BU ŞİİRE BİR CÜMLE YAZACAĞIM:
İNANIN MUHTEŞEMDİ...
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Feryal 5 (son), @vega4
9.1.2011 00:28:49
halilşakir
@halilsakir
9 Ocak 2011 Pazar 00:52:12
kadın evliyalardan Rabia Adeviye Sultan der ki:
EY ALLAHIM, NE CEHENNEMİNDEN KORKUMDAN
NE DE CENNETİNE TAMAHIMDANDIR SANA İBADETİM.
BEN SENİN RIZAN İÇİN UĞRAŞIYORUM...
sizin bırakın sevabı, günah işlemeyin yeter sözünüzün
ne kadar doğru olduğunu...

halilşakir
@halilsakir
9 Ocak 2011 Pazar 00:47:09
ANLAM DERYASINDA DİZELER...
DUYGU YOĞUN,ANLATIMI MÜKEMMEL BİR ŞİİRDİ.
TEBRİKEDERİM...SAYGILAR...HŞT
Akşam sefalarım, @Gezgin_Sair_
9.1.2011 00:03:23
halilşakir
@halilsakir
9 Ocak 2011 Pazar 00:42:25
YİNE ANLAM DOLU,ANLATIMI MÜKEMMEL
VE OKUMASI HAZ VEREN BİR ŞİİR Dİ.
ŞİİRE TEBRİKLERİMİ,USTAYA SAYGILARIMI İLETİYORUM...HŞT
Aşkın ikiz kardeşi, @UNALAN
9.1.2011 00:01:38
halilşakir
@halilsakir
9 Ocak 2011 Pazar 00:38:16
musıki tadında,okuması zevk veren
anlam ve anlatımı mükemmel bir şiirdi.
büyük bir tesadüf, bugün astığım yarin hayali şiirimin ayak
kafiyeleri aynı tınıyı veriyordu..lezzet aldım.
yüreğinize sağlık...saygılarımla...HŞT
Etkili Yorum
halilşakir
@halilsakir
9 Ocak 2011 Pazar 00:34:14
ANLAMI FEVKALADENİN FEVKİNİN DE FEVKİNDE,
İBRET LEVHALARI GİBİ,MESAJI VE DERSİ BOL,
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL BİR SERBEST ŞİİRDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
Ar/zu/lal, @n.kaygısız
9.1.2011 00:00:49
halilşakir
@halilsakir
9 Ocak 2011 Pazar 00:28:55
SEVGİ DOLU, BURAM BURAM ÖZLEM TÜTEN
ANLAMLI VE ANLATIMI MÜKEMMEL,
OKUMASI HAZ VEREN BİR ŞİİR...
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
9 Ocak 2011 Pazar 00:26:02
ÖVÜNMELİSİNİZ DEĞERLİ DOST YALAKA OLAMADIĞINIZ İÇİN.
NE MUTLU SİZE.ŞİİRİNİZ BİR DÖRTLÜK DEĞİL
BENCE DÖRT DÖRTLÜK...UMARIM BU İZAHIM YALAKALIK OLARAK
NİTELENMEZ,ÇÜNKÜ HEM ANLAM DOLU HEM İBRETLİKTİ.
TEBRİKLER,SELAM VE SAYGILAR...HŞT
Yalaka, @(Mustafa Çetiner)
8.1.2011 23:41:10
halilşakir
@halilsakir
9 Ocak 2011 Pazar 00:21:35
VATAN DUYARLISI ASİL YÜREĞİNİZİ KUTLUYORUM
VE AYAKTA ALKIŞLIYORUM.
ANLAM DOLU VE ANLATIMI MÜKEMMEL
DOĞRU TEŞHİSLERLE DOLU BİR ŞİİRDİ.
SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Ulkede, @Nihat YURT
8.1.2011 22:38:27
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.772
Şiir Okunma
3.104.235
Yazı Okunma
43.984
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL