Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
12 Ocak 2011 Çarşamba 19:28:00
İŞTE ŞİİR...İŞTE ANLATIM GÜZELLİĞİ.
İŞTE OKUMA ZEVKİ DEDİĞİMİZ ZEVKİ VEREN DİZELER.
YAŞ FARKIMIZIN OLDUĞUNU SANIYORDUM AMA
SANKİ KOMŞUNUN CAMINI KIRAN BENMİŞİM GİBİ SAKLANDIM.
AYNI ANILARI YAŞAMIŞ GİBİYİM.
ÇOK BEĞENDİM..TEBRİKLERİM VAR..SELAM VE...

halilşakir
@halilsakir
12 Ocak 2011 Çarşamba 19:04:52
...bütün erkeklerin böyle
olduğuna inanmıyorum ama ben..
elde ne erkekler var insanlık timsali...
hemşehrim nasreddin demişleyin siz de haklısınız, bende...
şiir çok güzeldi,okuması çok zekliydi,inanın yağ olsun diye yazmıyorum,
ben çok beğendim...

Ah bu erkekler, @RAHİKA/KARS.36
12.1.2011 18:44:05
halilşakir
@halilsakir
12 Ocak 2011 Çarşamba 18:36:42
HEYY HUZURSUZLUKLARA SEBEB OLANLAR,
GİDİN BAŞIMIZDANDA BİZDE GÜLELİM ARTIK,
MİLENYUM SENSE GELECEKSEN HUZURU YANINA ALDA GEL!!!

milenyum geleli on yıl oldu ama ülkemizin başı
huzursuzluklardan bir türlü kurtulmadı.bir milenyum daha
beklemeye ü...

halilşakir
@halilsakir
12 Ocak 2011 Çarşamba 18:17:33
YİNE ÇOK GÜZELDİ.
ANLATIMI MÜKEMMEL BİR ŞİİR.
EMEK VERİLMİŞ DİZELER Dİ.
SEVEREK OKUDUM.KUTLUYORUM...
SAYGILARIMLA...HŞT
Kovmak zor beni, @guleseryorulmaz
12.1.2011 18:02:35
halilşakir
@halilsakir
12 Ocak 2011 Çarşamba 18:13:31
Bozkırın düzünde kırçiçekleri
Tahterevallide iki çocuk
Savrulur saçların gül tomurcuk…

GÜRSU PARKINDA TORUNUMLA KENDİMİ GÖRDÜM BU DİZELERDE.
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ,ANLAM DOLU,OKUNASI BİR ŞİİRDİ.
SEVEREK OKUDUM...TEBRİKLER ŞİİRE,SAYGILAR SAY...

halilşakir
@halilsakir
12 Ocak 2011 Çarşamba 17:05:07
Başı yüce dağın, tepesi kardır
Elbet yolu taşlı, geçidi dardır
Her yokuşun bir de, inişi vardır
İleriyi düşün, zor sayma sakın.

Necati öğüdün, kendine sakla
İhtiyacı yok ki, âlemin akla
Biraz neşelensen, atarsın takla
Sende olmayanı, ...

Sayma sakın, @Necati Ocakcı
12.1.2011 16:50:56
halilşakir
@halilsakir
12 Ocak 2011 Çarşamba 16:14:32
inanıyorum çok geceler yaşayabilirsiniz
çünkü siz egenin incisi izmir'desiniz...
yani şanslısınız..
anlatım duygulu ve hüzünlüydü ama neticede
kent sevdalısı bir şiirdi.
anlatımı olağanüstü güzellikte bir şiir.
severek okudum.tebrikler ve de sa...

Şehrim uyan, @izmirim
12.1.2011 16:01:19
halilşakir
@halilsakir
12 Ocak 2011 Çarşamba 15:52:13
anlam doluydu...anlatımı mükemmeldi.
okuması haz veren dizeler...
severek okuduğum bir şiir.
tebrikler ve de saygılarımla...HŞT
Neden..., @sergül kandemir
12.1.2011 15:24:20
halilşakir
@halilsakir
12 Ocak 2011 Çarşamba 15:48:48
Bunların hepsi, mana denizinden çıkıp
kurulanmış olmaktan ileri gelmektedir...insan hayatını
sadece bu dünyadan ibaret görenlerin
ellerini çenelerine dayayıp düşünmeleri şart.
çok anlamlıydı,hatta anlam deryasında yüzen bir şiirdi.
ibretle oku...

Dostsuz kalma, @nergiz-z
12.1.2011 08:50:22
Etkili Yorum
halilşakir
@halilsakir
12 Ocak 2011 Çarşamba 14:58:15


aşk
bütün seslerden
daha gür bir ses duymaktır
bütün renkleri
siyaha dolamaktır
gündüzde..
aşk
tasarladığın değil
yaşadığındır..

BİR ŞİİRİMDE:
Ey aşk, sen necisin, in misin, cin mi?
Düşman mısın yoksa, ak güvercin mi?
DEMİŞTİM...ARA...

halilşakir
@halilsakir
12 Ocak 2011 Çarşamba 14:52:31
sevgi dolu,sevda yüklü,
anlamı ve anlatımı mükemmel
okumasına doyulmayan bir güzellikti.
tebrikler ve de saygılar...HŞT
halilşakir
@halilsakir
12 Ocak 2011 Çarşamba 13:26:36
tamamına katıldığım ifadeler şiirleşmiş.
tebriklerimi ve de saygılarımı sunuyorum...HŞT
Şiir, @kocakurtsoylum
12.1.2011 13:17:14
halilşakir
@halilsakir
12 Ocak 2011 Çarşamba 11:34:35
çok akıllıca yazılmış,yaratıcılık gösteren bir şiirdi.
severek okudum.kutluyorum..saygılar sunuyorum...HŞT
Sadece bir kez, @n.kaygısız
12.1.2011 09:32:07
halilşakir
@halilsakir
12 Ocak 2011 Çarşamba 11:32:39
Allahın, kainatının temellerini sevgi harcıyla attığına inanıyorum.
sevgi dünyanın harcı, sevmek insanların boynunun borcu olmalıdır.
sevgi dolu okunası harika bir serbest şiirdi.
tebrikler ve de saygılarımla...HŞT
halilşakir
@halilsakir
12 Ocak 2011 Çarşamba 11:29:27
ayrılıklar hep hüzün vermiştir bana...
şiire de öyle...ama diyorum ki,hüzün şiirin tuzu biberidir.
çok güzeldi..tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Ağlıyor gözlerim, @Sami ASLAN
12.1.2011 08:35:11
halilşakir
@halilsakir
12 Ocak 2011 Çarşamba 08:29:27
DUYARLI BİR ŞİİRDİ.MEKANI CENNET OLSUN.
ANLAM DOLU,ANLATIMI MÜKEMMEL DİZELER.
YÜREĞİNİZE SAĞLIK...SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Ne gezer..., @guler birsozu
12.1.2011 03:18:14
halilşakir
@halilsakir
12 Ocak 2011 Çarşamba 08:25:37
VEFA DOLU,KADİR BİLİR GERÇEK DOSTTAN
ANLAM DOLU DİZELER Dİ..
ANLATIMI ÇOK GÜZEL,OKUNASI BİR ŞİİR.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
Necmiye abla, @cemre2
12.1.2011 05:04:41
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 23:23:06
sevda yüklü harika dizeler.
anlam ve anlatımı olağanüstü güzel
özenle yazılmış,şiir tekniği mükemmel
okuması zevk veren bir şiir okudum.
tebrikler ve de saygılarımla...HŞT
Yüreğim..., @ULVİ MEHMET
11.1.2011 23:02:28
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 22:50:28
anlam drinliği olan bir şiir di.
fazla uzun olmamasına rağmen çok şeyler anlatan
güzel dizeler okudum.sevdim de...tebriklerimi bıraktım...saygılar sunuyorum...HŞT
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 22:24:22
duygu özgül ağırlığı çok yüksek bir şiir di..
kıvırcık ali'nin ölümüyle bağdaştırdım belki de hiç ilgisi
yokken, kulağıma gül tükendi,ben tükendim oy,yol tükendi
ben tükendim oy gibi gaipten sesler gelmeye başladı...çok hüzünlüydü,
ustalık doluyd...

Gizli gizli ağlıyor, @47nihal
11.1.2011 22:06:38
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.847
Şiir Okunma
3.105.120
Yazı Okunma
43.999
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL