Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 21:53:58
duygu yüklüydü...tahminimde bu yöndeydi.
anne şiiri yazılırda duygusuz olunabilir mi?
Yaratanın cennetini ayakları altına bıraktığı annelerimiz
için ne yazılsa azdır sanırım.hep te yazılacak muhakkakki.
bu yazılan da çok güzeldi.duygulandım.
teb...

halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 21:49:01
mükemmel bir hece şiiri okudum...
yorum yazma namına fazla söz fazla gelir.
severek okudum,çok beğendim,kutluyorum...saygılarımla...HŞT
Bil yeter, @Yıldız Toksöz
11.1.2011 21:14:10
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 21:44:54
anlamı dopdolu,akıcılık ala,ahengi musıki tadında,
uyaklar özenle seçilmiş,ayakları sapasağlam,
anlatımı olağanüstü güzel bir şiir di.
bu ifadelerim senaryo şiiri için di...hoş
biyografi şiiriniz de öyle böyle şiir değil.
yazmak size yakışıyor.....

Senaryo, @mehmet yaş
10.1.2011 10:49:41
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 19:34:41
SONUÇ BUDUR...EL BAKİ,HÜVEL BAKİ..
BU SONUÇ HER AN AKLIMIZDA OLSA
SANIRIM YAPTIĞIMIZ BİR ÇOK BEĞENİLMEYENLERİ
ASLA VE ASLA YAPMAYIZ.DEMEK Kİ HZ.ÖMER R.A. KENDİSİNE
ÖLÜMÜ HATIRLATMAK İÇİN TUTTUĞU HİZMETLİYİ
HİÇ TE BOŞA TUTMAMIŞ...ÇOK GÜZELDİ.ALT...

Nakkaş, @Yüksel Erentürk YILMAZ
11.1.2011 18:36:33
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 19:29:58
SEVDA YÜKLÜ,SİTEM DOLU,ANLAM VE ANLATIMI ÇOK GÜZELDİ.
SEVEREK VE HAZLA OKUDUM.TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Vefasız, @UNALAN
11.1.2011 18:41:09
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 18:51:06
ÖFKELİ DE OLSA GÜZEL BİR ŞİİR Dİ.
BEĞENEREK OKUDUM.TEBRİK EDİYORUM...SAYGILAR...HŞT
...zalim niye çağlarsın!, @AZAP
11.1.2011 17:01:03
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 16:55:46
şu menekşeler var ya, ister kır menekşesi,
ister hercai menekşe ve isterse afrika menekşesi
hepsine ayrı bir tutkum vardır.
sizde iyi anlatmışsınız menekşeyi..kutluyorum.
saygılarımla...HŞT
Menekşem, @Sami ASLAN
11.1.2011 16:39:55
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 15:44:19
ANLAM DOLU,ANLATIMI MÜKEMMEL
BENCE BİR DEĞİL DÖRT DÖRTLÜK BİR ŞİİR Dİ.
İMRENEREK OKUDUM..ÇOK ŞEYLER ANLATIYOR BR DÖRT DİZE.
YÜREĞİNİZE SAĞLIK...SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 15:41:06
ANLAMI FEVKALADE,ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZELLİKTE...
AYAĞI SAĞLAM,UYAKLARI EMEK ÜRÜNÜ
OKUMASI HAZ VEREN MUSIKİ TADINDA BİR HECE ŞİİRİ OKUDUM.
KUTLUYORUM TÜM KALBİMLE...SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 15:06:05
MUHTEŞEM BİR SERBEST Tİ...
KUTLUYORUM TÜM KALBİMLE..SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 14:51:40
hecenin ustasından ustaca bir şiir okudum.
anlam dolu,anlatımı olağanüstü güzel
okuma zevki veren dizelerdi.kutluyorum.saygılarımla...HŞT
El bilsin, @HARÎMİ (Saim BASTIK)
11.1.2011 14:12:03
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 14:48:23
sevda yüklü, özlem dolu,duygu yoğun
anlam ve anlatımı çok çok güzel,
okuması haz veren bir şiir okudum..
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 14:45:13
su gibi akıp giden bir şiir.
nağmesi kendinden, musıki tadında
okumasına doyulmayan dizeler.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Halay, @Adnan ŞAHİN
11.1.2011 14:22:46
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 13:51:02
sevda yüklü,sevgi dolu,
anlam ve anlatımı güzel,okuması haz veren
dizelerdi.tebrikler ve de satgılarımla...halilşakir
Sadece sevgi ver, @Alptekin Yazar
11.1.2011 13:33:07
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 11:27:04
Açan çiçek mehtabım
Yâr yüzü güneşimken,
Kayboldum gözlerinde,
Sevgi dünyasının
Denizlerine aktım
Yunuslarla
Dost gönüllere
Yakamozlarla baktım...

Zaman ırmakları akarken
Gözlerimden
Sevda göllerinde
Yıkandım,
Yâr yüzüme bakışta
Kanat...

halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 11:24:21
anlam dolu, anlatımı mükemmel bir serbest.
severek okudum..tebrikediyorum...saygılarımla...HŞT
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 11:18:26
Allah rahmet eylesin.mekanı cennet olsun.
vefalı yüreğinize sağlık..işte dünya bu...
güzel ve duygusal dizelerdi.
tebrikler ve de saygılar...HŞT
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 10:00:51
çok güzel bir şiirdi.
severek ve hazla okudum.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Hepsi gençtiler!, @Oya gedik
11.1.2011 09:23:19
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 09:57:50
sevgi üzerine yazılan dizeleri çok seviyorum.
çünkü, yaratanın, kainatının temelini
sevgi harcıyla attığına inanıyorum.
o güzel yüreğinizden sevgi hiç eksilmesin.
anlamlı ve güzel bir şiirdi.tebrikediyorum..saygılarımla...HŞT
halilşakir
@halilsakir
11 Ocak 2011 Salı 09:40:25
maddeten yerinizde saymış olabilirsiniz ama
fikren,zikren ve de mana yönüyle
kim bilir ne yollar katettiniz bu fani alemde..
sağlık ve başarı dileklerimle...
anlamlı,düşündürücü ve çok güzel bir şiirdi.
tebrikler ve de saygılar...HŞT
Saydım durdum, @kocakurtsoylum
11.1.2011 09:09:47
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.751
Şiir Okunma
3.104.050
Yazı Okunma
43.981
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL