Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
14 Ocak 2011 Cuma 19:50:45
musıki tadında bir şiir.
anlam dolu,anlatımı usta işi
okuması haz veren dizeler..
kutluyorum...saygılarımla...HŞT
Akşam olunca, @guleseryorulmaz
14.1.2011 19:20:29
halilşakir
@halilsakir
14 Ocak 2011 Cuma 19:08:00
İŞTE BUKADAR...
AHA İŞTE BENDE BURAYA ÇİZİYORUM,
BU MİLLET BUNU YAPMIŞ MIDIR?..YAPMIŞTIR.
YİNE YAPAR MI?...BİLLAHİ YAPAR...
CESUR YÜREK,HOCALARIN HOCASI
ŞAİRLERİN EN HASI, SANIRIM BİR BENİM DEĞİL
TÜM TÜRK MİLLETİNİN HİSLERİNE TERCÜMAN OLMUŞSUN ...

Ulan!, @Necati Ocakcı
14.1.2011 18:37:21
halilşakir
@halilsakir
14 Ocak 2011 Cuma 17:53:10
duygu yüklü,hüzün dolu bir güzel şiir okudum.
tebrikler ve de saygılarımı sunuyorum...HŞT
halilşakir
@halilsakir
14 Ocak 2011 Cuma 17:20:21
ne zekalar var ilgisizlikten yitip gidiyor..
ben bu durumdakileri toprağa verilen cereyana benzetiyorum...
duyarlı bir şiirdi insanlık adına...ibretle okudum.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
Hatice, @kocakurtsoylum
14.1.2011 13:54:42
halilşakir
@halilsakir
14 Ocak 2011 Cuma 17:17:00
sevda yüklü anılar...
anlamlı ve anlatımı mükemmeldi.
severek okudum tebrikler ve de saygılar...HŞT
İlk aşkım!!, @AYSE 09
14.1.2011 13:51:46
halilşakir
@halilsakir
14 Ocak 2011 Cuma 14:33:23
anlam dolu ve insanlık duyarlısı bir şiirdi.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum......halilşakir
halilşakir
@halilsakir
14 Ocak 2011 Cuma 13:46:38
hulusi kalple yazılmış anlam dolu dizelerdi...
severek okudum..tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
Mevla’m döndüm sana, @47nihal
14.1.2011 12:20:48
halilşakir
@halilsakir
14 Ocak 2011 Cuma 13:44:21
Allah kendini düşünenleri mutlaka düşünür.
ihlasla yazılmış dizelerdi.severek okudum.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...
Allah'ım, @HARÎMİ (Saim BASTIK)
14.1.2011 12:07:16
halilşakir
@halilsakir
14 Ocak 2011 Cuma 13:41:20
yine anlam dolu,anlatımı mükemmel
okuması haz veren bir şiirdi okuduğum...
tebrikler ve de saygılarımla...HŞT
halilşakir
@halilsakir
14 Ocak 2011 Cuma 13:38:10
anlamı fevkaladenin fevkinin de fevkinde,
anlatımı olağanüstü güzel,
ibretle okuduğum bir şiir.tebrikler ve de saygılarımla...HŞT
halilşakir
@halilsakir
14 Ocak 2011 Cuma 09:10:38
buram buram özlem tüten bir şiir.
yarım kalan aşkların ve sevdaların sanırım
yegane kazancı, depreştirdiği gönüllerden
tertemiz sayfalara dökülen nağme gibi dizelerdir diyorum.
çok güzel bir şiirdi...anılara gömülü...
severek okudum...tebrikler ...

Gel diyemedim, @Sami ASLAN
14.1.2011 08:50:13
halilşakir
@halilsakir
14 Ocak 2011 Cuma 09:05:17
bir şiirimde:

belki de inkıtalar oynanıyor ömürden
hakem elinde düdük, ha çaldı ha çalacak
binbir telaşla sanki mal kapılır yağmurdan
düdükten sonra herşey orta yerde kalacak...

demiştim ve bu şiire de hayatın anlamı demiştim.
hayat bu...ba...

halilşakir
@halilsakir
14 Ocak 2011 Cuma 00:22:01
MUSIKİ TADINDA,OKUMASINA DOYULMAYAN BİR ŞİİRDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Tek güzel yitti, @cemre2
14.1.2011 00:02:15
halilşakir
@halilsakir
14 Ocak 2011 Cuma 00:19:07
MUHTEŞEM BİR SERBEST ŞİİR OKUDUM.
USTA YÜREĞİ SAYGIYLA SELAMLIYORUM...SAYGILAR...HŞT
Unutturamazsın, @vega4
14.1.2011 00:05:12
halilşakir
@halilsakir
13 Ocak 2011 Perşembe 23:37:36
araştırılmış,emek verilmiş
ince ince işlenmiş...vala bana sorarsanız ataların dediğini dinleyin
onların hiç boşu yok...çok güzeldi çalışmanız...tebrikler ve de saygılar...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
13 Ocak 2011 Perşembe 23:32:45
türkü tadında,ustaca yazılmış
yöresel ifadelerde zorlanılsada eser musıki tınısında geliyor kulağa.
tebrikler ve saygılarımı sunuyorum...halilşakir
Deli deli, @tikenguli
13.1.2011 23:12:02
halilşakir
@halilsakir
13 Ocak 2011 Perşembe 23:29:43
sevda yüklü,özlem tüten,anlam ve anlatımı çok güzel
okuması doyumsuz bir serbest şiirdi.
tebrikediyorum.saygılar sunuyorum...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
13 Ocak 2011 Perşembe 22:51:44
Erzurumlu Emrahın:
EL ÇEK TABİP EL ÇEK YARAM ÜSTÜNDEN
SEN BENİM DERDİME ÇARE BİLMEZSİN...
eseri geldi...sevda yarasına çare bulmak zordur.
şiir çok anlamlı dizelerden oluşmuş
anlatımı mükemmeli yakalamış
okumasına doyulmayan dizelerle doluydu. ...

Sorma tabip sorma, @Sami ASLAN
13.1.2011 21:33:54
halilşakir
@halilsakir
13 Ocak 2011 Perşembe 22:40:17
sevda yüklü,sevgi dolu, buram buram özlem tüten
anlam ve anlatımı mükemmel bie şiie okudum.
sevmekten yargılanmaktan hiç çekinmeyin
kesinlikle alacaklı çıkarsınız,çünkü sevmek dünyanın harcı,
insanlarında boynunun borcudur efendim.
tebriklerimi ...

Suç mu?, @Yıldız Toksöz
13.1.2011 22:12:53
halilşakir
@halilsakir
13 Ocak 2011 Perşembe 21:27:43
DAHA NİCA SAĞLIKLI YILLARA İNŞAALLAH.
ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM.
TÜRKÜ GİBİ..NAĞME NAĞME İŞLENMİŞ,EMEK DOLU
RUH DOLU...ANLATIMI MÜKEMMELDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
Titredim, @ramazan.efe
13.1.2011 21:08:22
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.759
Şiir Okunma
3.104.109
Yazı Okunma
43.981
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL