Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
15 Ocak 2011 Cumartesi 14:37:01
EVET İNANCIMIZ DA ÖYLE...HER ÇOCUK DÜNYAYA
İSLAM FITRATI ÜZERİNDE GELİR,ONU ETRAFI KENDİNE
GÖRE ŞEKİLLENDİRİR..AİLE MECUSİ İSE ÇOCUK MECUSİ,AİLE
PUTPERESTSE YİNE AYNI VS...DERİN ANLAM DOLU
ANLATIMI GÜZEL,OKUMASI İBRETLİK BİR ŞİİRDİ.
TEBRİKLER VE...

halilşakir
@halilsakir
15 Ocak 2011 Cumartesi 14:15:51
İBRET LEVHALARI GİBİ,DUVARDA ASILI DURMASI
GEREKEN ANLAM DOLU DİZELERDİ.
ANLATIM USTALIĞIYLA OKUNASI BİR ŞİİR OLMUŞ.
HAZ ALDIM..TEBRİKLERİMİ VE DE SAYGILARIMI SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
15 Ocak 2011 Cumartesi 13:12:50
hasretlik çok zor,gurbet ölümden acı...
Yeterki sağ ve mutlu olsunlar, o da yeter anaya ve babaya...
Rabbim kavuştursun inşaallah.
özlem tütüyürdu, hüzün vardı...
güzeldi..severek okudum.tebrikler ve de saygılar...HŞT
Burnumda tütüyor, @47nihal
15.1.2011 12:47:23
halilşakir
@halilsakir
15 Ocak 2011 Cumartesi 01:21:39
çok çok güzel bir anlatım,
anlam dolu ve okunası bir şiir.
çok sevdim bu tarzı...tebrikler ve de saygılar...HŞT
halilşakir
@halilsakir
15 Ocak 2011 Cumartesi 01:11:24
baya bir zamandır ülkemizde, doğduğum yer değil, doyduğum yer
görüşü ön planda oldu...böyle oluncada eski bir şiire dönüş oldu bizzarur,
ORDA BİR KÖY VAR UZAKTA
GİTMESEK TE GELMESEK TE O KÖY BİZİM KÖYÜMÜZDÜR...
Bende 1985 te Antalya' ya aynı duyg...

Memleket hasreti, @Sami ASLAN
15.1.2011 00:49:49
halilşakir
@halilsakir
15 Ocak 2011 Cumartesi 00:49:09
yine anlam dolu,yine anlatımı mükemmel,
akıcı,ahenkli,ayakları sağlam,uyakları emsalsiz bir şiir okudum.
tebrikler ve de saygılarımı sunuyorum...HŞT
Düşmeye gör, @Gözükaram
14.1.2011 23:00:56
halilşakir
@halilsakir
15 Ocak 2011 Cumartesi 00:43:04
o kadar güzel bir serbest şiir di ki...
okumasından ayrı bir haz aldım.
anlam ve anlatımı yine mükemmeldi.
tebrikler ve de saygılar...HŞT
halilşakir
@halilsakir
15 Ocak 2011 Cumartesi 00:40:22
olağanüstü güzellikte anlam,kurgu,şiirsellik ve anlatım.
severek ve hazla okuduğum dizeler...
tebrikler ve de saygılarımı sunuyorum...HŞT
halilşakir
@halilsakir
15 Ocak 2011 Cumartesi 00:36:28
yaratanın, kainatının temellerini sevgi harcıyla attığına inanırım ben.
siz se bu sevgi denen güzelliği nakşediyorsunuz gökkuşağı gibi rengarenk.
severek okudum yine.tebriklerimi ve de saygılarımı sunuyorum...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
15 Ocak 2011 Cumartesi 00:31:04
anlam derinliğinde..anlatım takdire şayan.
severek ve ibretle okudum.
tebrikler ve de saygılar...HŞT
Ucube, @sinan toraman
15.1.2011 00:01:11
halilşakir
@halilsakir
15 Ocak 2011 Cumartesi 00:26:12
diyorum ki:
ama/nın gözünü, ahrazın dilini açan
efsunlu belde aziiizzz İstanbul...

ve diyorum ki:
Egenin incisi ahhh İzmirim İZMİRİM...

sizdeki kent sevdası bendeki kent sevgişini depreştirdi.
memleketimizin her köşesi cennet...ama sizin iz...

Şehrime yaklaşma, @izmirim
15.1.2011 00:15:36
halilşakir
@halilsakir
15 Ocak 2011 Cumartesi 00:14:01
1976 da kardeşim Arpaçay' da savcı iken öğrenmiştim
terekemeleri.çok gerilere götürdünüz şiirinizle...
kendi ağızlarına şiiriniz o kadar yakışmış ki.
bu kadar uzun soluklu olmasına rağmen
kendini okutturan ve ustaca yazılmış bir şiirdi.
anl...

halilşakir
@halilsakir
14 Ocak 2011 Cuma 21:15:56
Yunus'ca dizelerdi.su gibi akan bir güzellikti.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
Etkili Yorum
halilşakir
@halilsakir
14 Ocak 2011 Cuma 20:08:12
musıki tadında nağme nağme işlenmiş bir şiir.
anlam dolu,anlatımı usta işi
okuması haz veren dizeler..
kutluyorum...saygılarımla...HŞT
halilşakir
@halilsakir
14 Ocak 2011 Cuma 20:06:10
YİNE ANLAM DOLU,ANLATIMI MÜKEMMEL
OKUMASI HAZ VEREN BİR ŞİİR OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Nazına doymadım, @Mehmet_Nacar
14.1.2011 19:25:43
halilşakir
@halilsakir
14 Ocak 2011 Cuma 20:03:04
SABIRLA PİŞEN KORUK ÜZÜM OLURMUŞ.
ÇOK GÜZEL VE ANLAM DOLU BİR ŞİİRDİ.
SEVEREK OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Sabır harmanı, @Adnan ŞAHİN
14.1.2011 15:28:35
halilşakir
@halilsakir
14 Ocak 2011 Cuma 19:59:22
YİNE HARİKA BİR ŞİİR,DÜŞÜNCE DERİNLİĞİNDE
OKUMASI HAZ VEREN DİZELERDİ...
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
14 Ocak 2011 Cuma 19:57:10
ANLAM DOLU,ANLATIM GÜZEL,OKUMASI BİR ZEVKTİ..
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
Yarın, @Yıldız Toksöz
14.1.2011 18:37:20
halilşakir
@halilsakir
14 Ocak 2011 Cuma 19:55:46
EMEĞİNİZE VE YÜREĞİNİZE SAĞLIK...
SEVEREK OKUDUM...TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
14 Ocak 2011 Cuma 19:53:13
MÜKEMMELDİ...ŞİİR BENİ SUSTURDU.
EMEĞİNİZİ KUTLUYORUM.SAYGILARIMLA...HŞT
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.856
Şiir Okunma
3.105.174
Yazı Okunma
44.000
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL