Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
GÜLDESTE

GÜLDESTE

@guldeste Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Aralık 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

GÜLDESTE
@guldeste
5 Temmuz 2009 Pazar 23:39:17
SEVGİ DOLU ÇOK İÇTEN BİR ANLATIM GÜZEL ŞİİRİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA BİR DEMET GÜLLE
Sevdiğim, @sema34
5.7.2009 16:34:15
GÜLDESTE
@guldeste
5 Temmuz 2009 Pazar 15:27:57
KISACIK SIMSICACIK SEVGİ DOLU DİZELER GÜZEL KALEMİNİZ HEP YAZSIN EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA BİR DEMET GÜLLE
Tut elimi, @sema34
4.7.2009 01:47:16
GÜLDESTE
@guldeste
5 Temmuz 2009 Pazar 15:24:03
ÇOK DUYGULU İÇTEN BİR SESLENİŞTİ ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANI CENNET OLSUN İNŞALLAH KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMLA
GÜLDESTE
@guldeste
5 Temmuz 2009 Pazar 15:18:26
Gel gönül dolanma pervanemisin
Bunca ahu zara hal mı dayanır
Dert ile yoldaş sın divanemisin
Cehennem narına kar mı dayanır........

Bu dünya dönecek kimde kin kibir
Yönünü sevdaya aşk ile çevir
Yar eli yaraya derman denilir
Leylasız mecnuna ...

Can mı dayanır, @hoşkelam
5.7.2009 03:27:18
GÜLDESTE
@guldeste
5 Temmuz 2009 Pazar 01:02:02
Elimde kadeh güzel bir gece
Kulaklarımda sesin aşk bir hece
Kırılan dalgalar bir şarkı gibi
Caz yapar geri döner beni görünce

Elimde kalem seni yazarım
Mehtabın ışığında seni ararım
Söyle şarkımızı nerde olursan
Rüzgarın sesinde seni duya...

.......bekliyorum, @recep_t
4.7.2009 22:58:23
GÜLDESTE
@guldeste
4 Temmuz 2009 Cumartesi 22:34:13
GÜZEL ŞİİRİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
Sensizlik işte, @mehmetustas
4.7.2009 13:19:41
GÜLDESTE
@guldeste
4 Temmuz 2009 Cumartesi 22:29:58
ÖYLE İÇTEN ÖYLE DUYGU DOLU BİR SESLENİŞ Kİ SÖZCÜKLERİN HEPSİNDE SEVGİ VARDI SANKİ GÜZEL KALEMİNİ GÖNÜLDEN KUTLARIM EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM BİR DEMET GÜLLE
Sevme beni, @RUMUZ4300
4.7.2009 15:21:54
GÜLDESTE
@guldeste
4 Temmuz 2009 Cumartesi 22:22:58
HÜZÜN DOLU AMA ÖYLE GÜZEL ÖYLE İÇTEN BİR ANLATIM VARKİ USTA KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
Garibim, @FEVZİ ÜLKER
4.7.2009 15:34:15
GÜLDESTE
@guldeste
4 Temmuz 2009 Cumartesi 22:21:02
KISACIK AMA ANLAMINA SAYFALAR YETMEZ KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
Çeken benim...., @simray
4.7.2009 19:55:44
GÜLDESTE
@guldeste
4 Temmuz 2009 Cumartesi 22:19:37
DUYGU DOLU ÇOK GÜZEL DİZELER VE İZİN ALMAK İSTERİM ARŞİVİMDE SAKLAMAK İÇİN KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
GÜLDESTE
@guldeste
4 Temmuz 2009 Cumartesi 22:16:33
MÜKEMMEL BİR ÇALIŞMA SÖZLER ÖYLE İÇTEN ÖYLE GÜZEL YERLEŞMİŞ Kİ USTA KALEMİNİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA

GÜLDESTE tarafından 7/6/2009 11:10:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
GÜLDESTE
@guldeste
4 Temmuz 2009 Cumartesi 22:14:34
HOCAM MÜKEMMEL BİR ŞİİR OKUDUM USTA KALEMİNİZDEN EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
Buradan gidiyorum, @zorel
7.6.2009 23:18:04
GÜLDESTE
@guldeste
4 Temmuz 2009 Cumartesi 21:48:05
haklısın değerli dost hemde çok içten anlam dolu şiirini gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
4 Temmuz 2009 Cumartesi 21:44:29
çiçeklerin içinde kayboldum sevgi dolu çok güzel dizelerinizde güzel kaleminiz hep yazsın bizler okuyalım sevgiyle yanaklarından öpüyorum bir demet gül bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
4 Temmuz 2009 Cumartesi 01:39:37
Bu sabah yine erkenden kalktım
Her zamanki gibi hep seni andım
İsmini söylerken heyecanlandım
Kalbimin atışında hep sen vardın

Ovalara kırlara vardım
Hep şafağı seyre daldım
Güneş yararken geceyi
Işığında hep sen vardın

Eserken seher yeli...

“sen varsın”, @uzak ufuklar
4.7.2009 00:03:08
GÜLDESTE
@guldeste
4 Temmuz 2009 Cumartesi 01:32:37
ÖZLEM HÜZÜN VE SEVGİ MÜKEMMEL BİR ŞİİR KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
GÜLDESTE
@guldeste
4 Temmuz 2009 Cumartesi 01:26:50
SEVGİ DOLU NEKADAR İÇTEN DİZELER KALEMİNİZ HEP YAZSIN GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMLA
GÜLDESTE
@guldeste
4 Temmuz 2009 Cumartesi 01:22:50
Bir günbatımında kapımı vurda
Yokluğun bağrımı delmesin artık
Yüzünde tebessüm karşımda durda
Felek halimize gülmesin artık.
* * *
Farkına varmadan belki çoğumuz
Bak geçip gidiyor gençlik çağımız
Gülistana dönsün gönül bağımız
Gonca gül dalın...

GÜLDESTE
@guldeste
4 Temmuz 2009 Cumartesi 01:19:40
SEVGİ DOLU ÇOK GÜZEL DİZELER EMEĞİNİZİ KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
Değılmi ?, @AHMET ACAR
3.7.2009 13:07:41
GÜLDESTE
@guldeste
4 Temmuz 2009 Cumartesi 00:27:31
inanın böyle değerli iki şiiri sadece alkışlıyorum yorumum sönük kalır usta kaleminizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
102.846
Şiir Okunma
882.929
Yazı Okunma
306.687
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL