Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
GÜLDESTE

GÜLDESTE

@guldeste Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Aralık 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

GÜLDESTE
@guldeste
2 Temmuz 2009 Perşembe 13:20:33
çok anlamlıydı dizelerin harika bir çalışma usta kalemini gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza bir demet gülle
Ne kadar tanıdık, @sahaf
1.7.2009 12:29:53
GÜLDESTE
@guldeste
2 Temmuz 2009 Perşembe 13:12:11
EMEĞİNİ KALEMİNİ DUYARLI YÜREĞİNİ GÖNÜLDEN ALKIŞLIYORUM EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
GÜLDESTE
@guldeste
2 Temmuz 2009 Perşembe 12:51:21
MÜKEMMEL BİR ÇALIŞMA USTA KALEMİNİZİ İÇTENLİKLE KUTLUYORUM SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
GÜLDESTE
@guldeste
2 Temmuz 2009 Perşembe 12:23:33
Çiçekler açıyor yer seccademde,
Hakikatin eli giz uçlarında,
Mutluluk iksiri ben-i âdemde,
Yıldızlar kayarken avuçlarında,

Şiir peyzajlaşır ilkbaharımda,
Rüzgârlar kaybolur o gözlerinde,
Volkanlar sönerken gönül harımda,
Sedalı sessizlik var...

GÜLDESTE
@guldeste
2 Temmuz 2009 Perşembe 12:12:28
MÜKEMMELBİR ANLATIM MÜKEMMEL BİR ÇALIŞMA ELE ALDIĞINIZ KONU ÇOK ANLAMLI VE DÜŞÜNDÜRÜCÜ HEM ŞİİRİNİZ VE HEM YORUM ÇOK GÜZEL OLMUŞ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMLA
Dön aslına be sivas, @onurumsun
30.6.2009 00:27:50
GÜLDESTE
@guldeste
23 Haziran 2009 Salı 01:03:53
duygu dolu dizeler mükemmeldi inanın usta kaleminizi gönülden kutlarım en içten sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
23 Haziran 2009 Salı 00:52:00
mükemmeldi duygulanmamak mümkün değil usta kaleminizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Yordu beni, @ramazan.efe
23.6.2009 00:01:51
GÜLDESTE
@guldeste
23 Haziran 2009 Salı 00:49:23
çok doğru dizeler yazan kaleminizi gönülden kutlarım güzel şiirlerinizi tatilde özleyeceğim inanın en içten sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
23 Haziran 2009 Salı 00:33:42
Üşürken ayazında ben sensiz gecelerin,
Hasretliğinde yandım hicranın yıllar yılı,
Acımasız insafsız dudakta hecelerin,
Bu yüzden duygularım yıllar yılı kaygılı.

Bir bakmışsın yüzünde açmış yediverenler,
Bir bakmışsın Azrail sanır seni görenle...

GÜLDESTE
@guldeste
23 Haziran 2009 Salı 00:31:45
Sensizliğin okları, kaç kez vurdu sinemi
Dünya alem duydu da, sen anlamadın beni.
Yalnızlığa mı yansam, kaybettiğim güne mi ?
--- Bu sevdanın sonunu, nasıl gördün sevgilim
--- ’’Sen benim bir tanemsin’’ öyle derdin sevgilim.

Sevda aşmış dağlar...

Sensizliğin okları, @RABATLI
23.6.2009 00:05:32
GÜLDESTE
@guldeste
22 Haziran 2009 Pazartesi 23:18:05
HOCAM O GÜZEL YÜREĞİNİZ ÇAĞLAMIŞ AKMIŞ DİZELERE ÇOK ÇOK GÜZELDİ ANLAMLIYDI KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
Rabbim benim., @türkmendağlı
22.6.2009 23:15:15
GÜLDESTE
@guldeste
22 Haziran 2009 Pazartesi 22:57:05
ÇOK ANLAMLIYDI KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
GÜLDESTE
@guldeste
22 Haziran 2009 Pazartesi 21:51:26
DUYGU YÜKLÜYDÜ DİZELER DÜZYAZILARINDA HAYAT HİKAYENİDE OKUMUŞTUM USTA KALEMİNİ GÖNÜLDEN KUTLARIM EN İÇTEN SEVGİLERİMİ BIRAKTIM SAYFANIZA
Canım babacığım, @kader_48can
22.6.2009 02:11:17
GÜLDESTE
@guldeste
22 Haziran 2009 Pazartesi 20:19:54
Gece yine hüzünlü
Özlemler içindeyim
Kabıma sığamadım
Yine şimdi sendeyim
Cümle alem uykuda
Gizemli düşlerdeyim

Al bastı yüreğime
Bu gece efkarlıyım
Değme sakın halime
Derinden yaralıyım

Aklım yine dağınık
Karanlık semalarda
Kör düğüm...

Al bastı yüreğime, @hazan444
22.6.2009 15:36:47
GÜLDESTE
@guldeste
22 Haziran 2009 Pazartesi 20:11:29
Uludur içimde hemde çok ulu,
Her zaman yücelir içimde sevdam.
Sevgi var,hasret var,aşk ile dolu,
Ömrüme de ömür katarsın sevdam.

Issız koya koydum yıllardır durur,
Bazı gün ıslanır bazı gün kurur,
Kader vurmuş bir de dalgalar vurur,
Eskiyece...

Sevdam, @havva keskin
22.6.2009 00:10:45
GÜLDESTE
@guldeste
22 Haziran 2009 Pazartesi 20:09:04
bence çok anlamlıydı kaleminiz hep yazsın sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
22 Haziran 2009 Pazartesi 20:07:31
çok duygulu dizeler kısa şiire çok anlam taşımışsınız güzel kaleminiz hep yazsın en içten sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
22 Haziran 2009 Pazartesi 20:03:02
sevgi dolu duygu yüklü çok içten dizeler kaleminiz hep yazsın sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
22 Haziran 2009 Pazartesi 01:35:56
baba şiirlerinde hep hüzün var benim şiirimde dahil buna çok duygulandım aynı hüzünü yaşadığım için kaleminiz daim olsun en içten sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
22 Haziran 2009 Pazartesi 01:30:50
gecenin en güzel şiirlerindendi bence usta kaleminiz hep yazsın sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
102.756
Şiir Okunma
882.756
Yazı Okunma
306.581
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL