Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
GÜLDESTE

GÜLDESTE

@guldeste Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Aralık 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

GÜLDESTE
@guldeste
4 Temmuz 2009 Cumartesi 00:21:41
çok güzel ve çok duygu dolu dizeler usta kalemin hep yazsın bizler okuyalım en içten sevgi ve saygılarımı bıraktım
GÜLDESTE
@guldeste
3 Temmuz 2009 Cuma 20:22:08
yüreğimiz yanıyor bu ormanlar katledildikçe duyarlı yüreğinizi gönülden destekliyorum sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Yangın, @ahmet umut
23.6.2009 11:12:18
GÜLDESTE
@guldeste
3 Temmuz 2009 Cuma 20:16:25
genede dostsuz bırakmasın hayatta kimseyi çok anlamlı çok ustaca yazılmış dizeler kaleminizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
3 Temmuz 2009 Cuma 20:10:16
içten bir seslenişti kimi kırgın kimi kızgın ve olmayan bir içkide bulunan teselli mükemmel bir anlatımdı usta kalemini gönülden kutlarım en içten sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
3 Temmuz 2009 Cuma 19:58:33
çok içten duygu dolu dizeler güzel kalemini gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza bir demet gülle
Feryadı figan, @kaderimol
3.7.2009 18:39:50
GÜLDESTE
@guldeste
3 Temmuz 2009 Cuma 19:53:53
biraz sitem içten bir sevgi vee harika bir hece şiiri usta kalemini gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Darıldım sana, @ZEKİ TOMBUL
3.7.2009 16:26:27
GÜLDESTE
@guldeste
3 Temmuz 2009 Cuma 19:47:03
mükemmel ve çok içten sevgi dolu dizeler güzel kalemini gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
3 Temmuz 2009 Cuma 19:41:07
çok haklısınız bence bu güzellikler hizmet bekliyor emek istiyor korunmak istiyor duyarlı yüreğinizi gönülden kutlarım en içten sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
3 Temmuz 2009 Cuma 19:38:41
müthiş bir anlatım usta kaleminden gene harikalar dökülmüş gönülden kutlarım en içten sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
3 Temmuz 2009 Cuma 19:33:30
sevda rüzgarları esmiş dizelere sevgiyle süslenmiş sözler nakış nakış işlenmiş her mısarası içten bir yürek işte mükemmel bir şiir gönülden kutlarım oğul sevgi ve selamlarımı bıraktım sayfana
GÜLDESTE
@guldeste
3 Temmuz 2009 Cuma 00:41:50
bencede önlem alınması gerekir duyarlı yüreğinizi gönülden alkışlıyorum içtenlikle destekliyorum sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Yazık oluyor., @türkmendağlı
1.7.2009 22:32:02
GÜLDESTE
@guldeste
3 Temmuz 2009 Cuma 00:35:50
Yine geldi bahar yaza erişti
Açılmış menekşe gül zamanıdır.
Ötüşün bübüller,açılmış güller
Mis kokan bağlarda gül zamanıdır.

Gel ey ceylan gözlüm sinem üstüne
Gönlümdeki yarayı sar,zamanıdır
Gülsün bu bahtım,gül açsın gönlümde
Gül devşir bağ...

Gül zamanıdır, @alaettin usta
2.7.2009 22:45:20
GÜLDESTE
@guldeste
3 Temmuz 2009 Cuma 00:33:15
çok güzel dizeler kaleminizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Nerelerdesin?, @romanci28
2.7.2009 23:24:02
GÜLDESTE
@guldeste
3 Temmuz 2009 Cuma 00:31:23
çok güzel bir çalışma duygu yüklüydü sevgi doluydu kaleminiz hep yazsın sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
İzin istiyorum, @ZEKİ TOMBUL
3.7.2009 00:04:37
GÜLDESTE
@guldeste
3 Temmuz 2009 Cuma 00:29:33
Hep özlemle geçti hayatım benim
Bir sensiz olmaya alışamadım.
Bazen kalmaz iken takatım benim
-- Açlığa dayandım, susuzluğa da,
-- Bir sensiz olmaya alışamadım.

Kaybolup gitmişim sevda çölünde
Nasıl yaşanır ki yaban elinde
Yüzün hayalimde, i...

Alışamadım yar, @RABATLI
3.7.2009 00:16:18
GÜLDESTE
@guldeste
3 Temmuz 2009 Cuma 00:27:57
hocam çok güzel dizeler defalarca okudum kaleminizi gönülden kutlarım en içten sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Sevdim, @ümit zeki soyuduru
3.7.2009 00:12:45
GÜLDESTE
@guldeste
3 Temmuz 2009 Cuma 00:13:27
ÇOK GÜZEL BİR ÇALIŞMA SEVGİ DOLU ÖZLEM DOLU DİZELER KALEMİNİ GÖNÜLDEN KUTLARIM EN İÇTEN SEVGİLERİMİ BIRAKTIM SAYFANIZA
Özlenen sevgilim, @RUMUZ4300
1.7.2009 20:46:06
GÜLDESTE
@guldeste
3 Temmuz 2009 Cuma 00:09:28
OFFF AYŞEM OFFF AĞLATTIN BENİ EVET HALA HABER YOK LALE KIZIMIZDAN ÇOK ÇOK DOLUYUM ŞU ANDA O GÜZEL YÜREĞİNDEN ÇOK DUYGULU BİR ŞİİR OKUDUM EN İÇTEN SEVGİLERİMİ BIRAKTIM SAYFANA HACI KARDEŞİM
Laleler ve sen yoksun, @AYSE 09
3.7.2009 00:03:49
GÜLDESTE
@guldeste
3 Temmuz 2009 Cuma 00:04:37
MÜKEMMELDİ CAN İNŞ BU ŞEHİRLERE AİT ŞİİRLERİNİ KİTAP HALİNDE OKURUZ SAKLARIZ KALEMİNİ GÖNÜLDEN KUTLARIM EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
GÜLDESTE
@guldeste
3 Temmuz 2009 Cuma 00:01:54
an gelecek bitecegim
günün karanliginda isiklarim
siir yazdigim kadin/lar/im

kisin ayazinda
gecenin zifiri karanliginda
hep siz vardiniz
yaratmadiniz yaratildiniz

bendim kendimden öte
sevgisizliklerimle
resimlerde dile gelen
sindirilmis...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
102.862
Şiir Okunma
882.948
Yazı Okunma
306.696
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL