Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
GÜLDESTE

GÜLDESTE

@guldeste Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Aralık 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

GÜLDESTE
@guldeste
22 Haziran 2009 Pazartesi 01:29:33
çok anlamlıydı kaleminizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Ey insan, @temel48
22.6.2009 00:01:06
GÜLDESTE
@guldeste
22 Haziran 2009 Pazartesi 01:28:17
tebrikler değerli dost inanın bu ilin arkasından edirne yi bekliyorum ve sabırsızlıkla istanbul u en içten sevgi ve saygılarımı bıraktım
GÜLDESTE
@guldeste
22 Haziran 2009 Pazartesi 01:24:55
İçerim suyunu yüreğim kanmaz
Derinlerden gelir akar pınarım
Yâr senden başkası bana inanmaz
Yüzüme yâr gibi bakar pınarım

Pınarım şahittir gözüm yaşına
Her gün soruyorum pınar taşına
Uğramış mı acep yârim başına
Söyledikçe beni yakar pınarım...

Pınarım, @ZEKİ TOMBUL
22.6.2009 00:01:15
GÜLDESTE
@guldeste
22 Haziran 2009 Pazartesi 01:23:09
canım ayşeciğim gene güzel gene çok anlamlıydı şiirin kalemin hep yazsın sevgilerimi bıraktım kucak dolusu güllerle
Babalar günüymüş, @AYSE 09
22.6.2009 00:14:49
GÜLDESTE
@guldeste
22 Haziran 2009 Pazartesi 01:21:11
duygu dolu sevgi dolu mükemmel dizeler usta kaleminiz gene coşmuş taşmış en içten sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
22 Haziran 2009 Pazartesi 01:19:30
Bir masal perisi gibiydin baba
Yakışıklı güzel şıklıkta caba
Sevgi doluydun bize değildin kaba
Seninle hep gurur duydum ben baba.

Kızlarım başıma birer taç derdin
Kızlarım var deyip göğsün gererdin
Cennet sana mekân nur oldun erdin
Yedi kızı...

Babama, @GÜLAY BİRKL
21.6.2009 01:38:13
GÜLDESTE
@guldeste
21 Haziran 2009 Pazar 23:54:56
duygu yüklü çok anlamlı dizeler kaleminiz daim olsun sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza bir demet gülle
Sonra..., @guler birsozu
21.6.2009 13:57:09
GÜLDESTE
@guldeste
21 Haziran 2009 Pazar 23:43:11
içten çok güzel bir yaklaşım kaleminiz daim olsun değerli dost sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Ana var baba yok, @şiirindili
21.6.2009 17:04:18
GÜLDESTE
@guldeste
21 Haziran 2009 Pazar 23:36:05
önce sigaraı bıraktığınız için tebrikler sonrada güzel şiirinizi kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
21 Haziran 2009 Pazar 23:26:08
ÇOK ANLAMLI DİZELER HER MISRASINDA GERÇEK OKUNUYORDU HOCAM KALEMİNİZ HEP YAZSIN SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
Senin neyine, @kocakurtsoylum
21.6.2009 08:00:10
GÜLDESTE
@guldeste
21 Haziran 2009 Pazar 23:15:45
Sen gelmeden, rüyalarıma girmeden
Gecelerin boşluğuna alışmıştı bu beden
Madem gidecektin böyle yeniden
Neden girdin rüyalarıma maziden.

Saçlarımı sever, yasemin kokuyor derdin
Arasında kaybolup, uyumayı severdin
Hazanda soldular, üşüdüler on...

Yalnız geceler, @belkiz
21.6.2009 13:41:30
GÜLDESTE
@guldeste
21 Haziran 2009 Pazar 01:22:55
Seni gördügüm an
başlıyor hayat.
Ta ki pembeleşinceye kadar,
Çiceği elmanın.

Gözlerinin karası düşüyor
yüreğime.
Tutup elinden sevdamın,
Kaf Dağı’nın yamacına çıkasım geliyor
Islanırken gece.

Adını harf harf
hece hece öğrenince,
kolayl...

GÜLDESTE
@guldeste
21 Haziran 2009 Pazar 01:20:46
tebrikler mükemmel bir çalışma olmuş gönülden kutlarım sevgili bababızın ve tüm babaların babalar günü kutlu olsun sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
21 Haziran 2009 Pazar 01:13:28

Esirgeme gül kokunu nazlı yâr
Gönlüme baharın seyrânı dolsun
Muhabbetten mahrum bırakma beni
Eyle de sevgimin harmânı olsun

Yeni bir can buldum şirin canında
Dünyam cennetleşir senin yanında
Bir kez görün gözlerimin önünde
İsterse h...

Esirgeme gül kokunu, @Kederli
21.6.2009 00:13:17
Etkili Yorum
GÜLDESTE
@guldeste
21 Haziran 2009 Pazar 01:04:57
çok anlamlı dizeler kaleminizi gönülden kutlarım en içten sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Kıyamet kopunca, @şiirindili
21.6.2009 00:00:13
GÜLDESTE
@guldeste
21 Haziran 2009 Pazar 00:44:03
içten duygu dolu dizeler hüzün yağmış sözcüklere kaleminiz hep yazsın sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
21 Haziran 2009 Pazar 00:28:55
geçen güzel yıllara özleneni
duyar duyar sızılarım
küçük mutluluklarda kalanı
duyar duyar yazılarım

neydi neredeydi nedendi
yalnızlığını terkedip gidendi
bir öpücükle hesap ödendi
duyar duyar kuzularım

yarayı derinleştirmeden
acısını iri...

Duyar duyar, @ramazan.efe
21.6.2009 00:03:57
GÜLDESTE
@guldeste
21 Haziran 2009 Pazar 00:26:45
MÜKEMMELDİ AYAKTA ALKIŞLIYORUM EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA BİR DEMET GÜLLE
GÜLDESTE
@guldeste
21 Haziran 2009 Pazar 00:24:55
Bu şehrin karanlığında kaybolmuş
Bedenim
Islak kaldırımlarında kalmış
Ayak izlerim
Pusulam dönmüş sana doğru.
Sokaklarda bir ben
Bir de sokak kedileri
Mahzun.

Yağmur damlalarına şahit
Kömür karası
Gözlerim.
Sakarya ağlıyor mu ne ?
Alac...

Sensiz bu şehir, @RABATLI
21.6.2009 00:10:11
GÜLDESTE
@guldeste
21 Haziran 2009 Pazar 00:18:29
Gönlümü terk edip virane yapan gönül
Gönlümü delirtip divane yapan gönül
Gönlümü gönlünden azade yapan gönül
Gönlümü emrine amade yapan gönül.

Gözledim yolunu nerelerdesin gönül
Yıllardır ne yaptığımı sordun mu gönül
Sildim defterimden seni ...

Gönül, @temel48
21.6.2009 00:13:55
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
102.731
Şiir Okunma
882.727
Yazı Okunma
306.558
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL