Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
GÜLDESTE

GÜLDESTE

@guldeste Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Aralık 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

GÜLDESTE
@guldeste
7 Temmuz 2009 Salı 23:13:13
Beyhu de dolandım boşa yoruldum,
Köşe de kalıpta elden soruldum,
Sevdayı bilmeyen cananı buldum,
Yaşamaz olsaydım böyle günleri.


Boynu bükülü de kaldı sümbülüm,
Gönlümde durandı sevdalı gülüm,
Susup ötmez oldu,benim bülbülüm,
Yaşamaz olsay...

Bugünleri, @Kangallı Mustafa
7.7.2009 09:23:38
GÜLDESTE
@guldeste
7 Temmuz 2009 Salı 23:01:41
DÜŞÜNDÜRÜCÜ VE ÇOK ANLAMLI DİZELER KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
Ye kürküm ye, @mustafa75
7.7.2009 00:44:25
GÜLDESTE
@guldeste
7 Temmuz 2009 Salı 22:56:54
Hayatin acımasız yüzünü
Gurbetin ayaz kesen sabahlarını
Yüreğin soğuktan titreyen atisini
Dudağı buz kesen kara kişini
Çok çilesini çektim bilirim

Üşüyen elleri avuçlayıp
Sıcak nefesin buharında ısıtıp
Titrek bedenle koşturup
Ekmek parası i...

"bilirim", @hasret
6.7.2009 01:08:06
GÜLDESTE
@guldeste
7 Temmuz 2009 Salı 21:35:09
ne kadar içten sevgi dolu sımsıcak bir dost seslenişiydikaleminizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Belkız ablacım, @Nihat YURT
7.7.2009 05:23:43
GÜLDESTE
@guldeste
7 Temmuz 2009 Salı 21:29:44
türkü tadında çok güzel dizeler kalemini gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımla
Benzer, @Asker Omur
5.7.2009 22:39:44
GÜLDESTE
@guldeste
7 Temmuz 2009 Salı 21:26:01
nekadar içten duygu dolu dizeler güzel kalemini gönülden kutlarım en içten sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Yoksun..!, @forbest
3.7.2009 16:14:59
GÜLDESTE
@guldeste
7 Temmuz 2009 Salı 00:22:20
CANIM AYŞECİĞİM NEKADAR İÇTEN BİR YALVARIŞ GÖNÜLDEN SESLENİŞ MANEVİ DUYGULARIN DOLMUŞ TAŞMIŞ GÜZEL KALEMİNLE ŞİİRLERE DÖKÜLMÜŞ SESSİZCE YANAKLARINDAN SEVGİYLE ÖPÜYORUM BİR DEMET GÜL BRAKTIM SAYFANA İNŞALLAH KISA SÜREDE GÖRÜŞMEK ÜZERE HACI KARDE...

Bir kulunu çok sevdin, @AYSE 09
6.7.2009 17:18:06
GÜLDESTE
@guldeste
7 Temmuz 2009 Salı 00:14:43
DUYGU YÜKLÜ MÜKEMMEL DİZELER TEKRAR TEKRAR OKUDUM GÜZEL KALEMİN HEP YAZSIN BİZLER OKUYALIM SEVGİLERİMİ BIRAKTIM SAYFANA
GÜLDESTE
@guldeste
7 Temmuz 2009 Salı 00:00:14
MÜKEMMELDİ USTA KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
İstersen görme, @varol
2.7.2009 01:30:49
GÜLDESTE
@guldeste
6 Temmuz 2009 Pazartesi 23:32:44
MÜKEMMELDİ USTA KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
İstersen görme, @varol
2.7.2009 01:30:49
GÜLDESTE
@guldeste
6 Temmuz 2009 Pazartesi 23:16:24
MÜKEMMEL BİR ANLATIM BİTMEYEN UNUTULMAYAN SEVGİ ÖYLE İÇTEN Kİ USTA KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
GÜLDESTE
@guldeste
6 Temmuz 2009 Pazartesi 23:05:37
bencede gitme mücadele et kalemin hep yazsın sevgilerimle
Elveda, @ÇARDAKLI
6.7.2009 17:32:29
GÜLDESTE
@guldeste
6 Temmuz 2009 Pazartesi 23:00:21
ne yazık ki gerçek var ortada sözüm benimde meclisten dışarı kızlarını bir mal gibi satan babalar okutmayan lar var hala bu konuda yazacak öyle çok şey var ki sayfalar sığmaz duyarlı yüreğinizi gönülden kutlarım sevgilerimle bir demet gül bırakt...

GÜLDESTE
@guldeste
6 Temmuz 2009 Pazartesi 21:12:32
mükemmeldi usta kaleminizi gönülden kutlarım değerli dost sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
6 Temmuz 2009 Pazartesi 01:38:57
harika bir çalışma usta bir kalem gönülden kutlarım en içten sevgi ve saygılarımla bir demet gül bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
6 Temmuz 2009 Pazartesi 01:34:06
hocam çok anlamlı çok güzel bir şiir okudum gene usta kaleminizden sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza bir demet gülle
Söylenmez ki, @Mustafa Yaralı
6.7.2009 00:00:57
GÜLDESTE
@guldeste
6 Temmuz 2009 Pazartesi 01:10:35
ÇOK İÇTEN ÇOK GÜZEL BİR ÇALIŞMA KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA BİR DEMET GÜLLE
GÜLDESTE
@guldeste
6 Temmuz 2009 Pazartesi 00:43:29
MÜKEMMELDİ DEĞERLİ DOST AYAKTA ALKIŞLIYORUM ŞİİRİNİZİ SEVGİ VE SAYGILARIMLA
GÜLDESTE
@guldeste
6 Temmuz 2009 Pazartesi 00:41:42
ÇOK GÜZEL BİR HECE VEZNİ ÇALIŞMASI KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
GÜLDESTE
@guldeste
6 Temmuz 2009 Pazartesi 00:37:53
Ay çırılçıplak gölde yüzüyordu
Kapkaranlık geceleri seviyordu ay
Nilüferleri uyurken öpüyor
Yakamazlarla dans ediyordu.

Ay yavaşça girdi gölün içine
Çünkü âşık oldu onun sesine
Aşk şarkılarında vardı hakikat
Ağlardı her akşam ayın gidişine. ...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
102.926
Şiir Okunma
883.015
Yazı Okunma
306.747
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL