Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
8 Aralık 2015 Salı 17:40:15
Sizin çay şiirlerinizi okuyunca
çay sevmemek, imemek mümkün değil.

Yine çpk güzei ince bir anlatım, şiir.

tebrikler,

selam ve saygılarımla..
Gül misalin çay nazı, @zakir
8.12.2015 00:08:39
glenay
@glenay
7 Aralık 2015 Pazartesi 23:08:48
Gerçekten güzel bir şiirdi, yare sitemlerle..

tebrikler,

selamlarımla..
Can sevdiğim, @Celil ÇINKIR
7.12.2015 00:22:52
glenay
@glenay
7 Aralık 2015 Pazartesi 23:05:08
Kanayacaksa kalbim, yalnızlıktan kanasın..

Öyle üzücü şey geliyor ki sevdadan yana
insan yalnızlığı seçiyor, zorunlu olarak
kendinin sultanı oluyor, azıcık aşım ağrısız başım diyerek.

Tebrikler arkadaşım,
bu anlamda güzel bir şiir.

en içt...

glenay
@glenay
7 Aralık 2015 Pazartesi 22:57:54
Anlamlı, güzel bir şiir,

tebrikler,

sevgilerimle..
Mükafatı olmalı !, @sahrayeli
7.12.2015 00:17:02
glenay
@glenay
7 Aralık 2015 Pazartesi 22:53:38
Sevgili Ayşegül,

ortak yazılmış ama duygu bütünlüğü içinde anlamlı bir şiir.

İkinizi de kutluyorum,

selam ve sevgilerimle..
glenay
@glenay
7 Aralık 2015 Pazartesi 22:40:10
Viiş diye konuşan biri ya da birileri vardı geçmişte.
Viiş biraz da hayret ifadesi galiba.. viişş! öyle mi olmuş gibi.

Tebrikler gönülden,
anlamlı, güzel bir şiirdi.

sevgilerimle..
glenay
@glenay
7 Aralık 2015 Pazartesi 14:48:48
Gerçekten çok güzel bir şiir anlamıyla.

tebrikler,

sevgilerimle..
Bismillahi ya fettah, @Bulem hatun
7.12.2015 00:05:16
glenay
@glenay
7 Aralık 2015 Pazartesi 14:43:23

Ayrılık, özlem ve hayali vuslat
Gidenler, kalanların yüreğinde feryat
Ah tanrım neden bu kadar zormuş
Hayata sıkı sıkı tutunmak.

Gidenler bir dolu hüzün acı ve özlem bırakıp gidiyor,

hayata sıkı sıkı tutunup
yaşamaya çalışıyor kalan.
Çok...

Tandır, @Minos
7.12.2015 00:04:46
glenay
@glenay
7 Aralık 2015 Pazartesi 13:05:30
Zehir olsa da unutulur,
yine içilir o şerbet.

Güzel bir sevda şiiriydi,

tebrikler,

saygılar..
Aşkın şerbeti, @ali sözer
7.12.2015 00:00:31
glenay
@glenay
7 Aralık 2015 Pazartesi 13:02:55
Güzel bir şiirdi,

tebrikler,

selamlar..
Dağlar, @Mehmet SEMERCİO.
6.12.2015 00:01:20
glenay
@glenay
7 Aralık 2015 Pazartesi 13:01:07
***
Dilerim aşık ol sev ayrılığı yaşa tat
Bana yaşattığını yaşa her an katbekat
Koşup aşkın peşinde görme bir tek gün rahat
Sen selamsız bir yolcu ben sana durak handım

Güzel bir şiirdi aşka dair..

Tebrikler,

selamlarımla..
Kays misali, @Hasanyılmaz
7.12.2015 00:12:02
glenay
@glenay
7 Aralık 2015 Pazartesi 12:57:54
Sevgi ve güven olunca
bile bile her urbayı giyer insan.
Tabii,
seve seve..

Tebrikler Nurefşan,
anlamlı güzel bir şiir,

sevgilerimle..
Bile bile, @Nurefşan.
7.12.2015 00:03:09
glenay
@glenay
7 Aralık 2015 Pazartesi 00:23:37
Gerçekten içtenlikle yazılmış,
anlamlı güzel bir şiir..

tebrikler gönülden Nilüfer,

selam ve sevgilerimle..
Şayet, @Nilüfer Sarp
7.12.2015 00:01:05
glenay
@glenay
7 Aralık 2015 Pazartesi 00:17:45
Yöresel şiveyle
yine çok güzel maniler okudum.
Güzel gönlünüze sağlık Mine hanım.

tebrikler,

selam ve sevgilerimle..
glenay
@glenay
6 Aralık 2015 Pazar 23:59:17
Gerçekten büyüklerden duyduğumuz sözlerdi bunlar.
Tutan da oldu tutmayan da.

tebrikler kardeşim,

yine harika bir anlatımdı,

selamlar..
glenay
@glenay
6 Aralık 2015 Pazar 23:48:33
Gerçekler şiirce dile gelmiş.
Anlamlı güzel bir şiir.

gönülden tebrikler,

selam ve saygılarımla..
Dokuz kurda bir hurda, @UNALAN
6.12.2015 00:26:19
glenay
@glenay
6 Aralık 2015 Pazar 23:40:53
Güzel bir sevda şiiriydi.

Bir şarkı geldi aklıma:

bana aşkı öğretensin

tebrikler,

selamlar..
glenay
@glenay
6 Aralık 2015 Pazar 23:38:16
Güzel bir şiir,

tebrikler,

selamlarımla..
glenay
@glenay
5 Aralık 2015 Cumartesi 23:44:49
Yanında duran bir kişi olsa yeter insana.

tebrikler,

güzeldi şiir,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
5 Aralık 2015 Cumartesi 23:41:47
Düşleriniz gerçek olsun dilerim.
Hep bir şeyler düşler dururuz.
Düşlemezsek, eylem de olmaz.

tebrikler,
güzel bir şiir,

selamlarımla..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
296.232
Şiir Okunma
3.902.266
Yazı Okunma
397.797
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL