Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
17 Aralık 2015 Perşembe 23:04:47
Bir babanın kızına böyle şiir yazması beni duygulandırdı.

Kızınızın doğum günü kutlu olsun,
nice güzel yıllara dileğimle..

selam ve saygılar..
glenay
@glenay
17 Aralık 2015 Perşembe 22:40:03
Çok güzeldi şiir.

Ey hayat!
Bana nerede kaldığımı hatırlat.

anlamlı,
bu dizeler yeter..

Tebrikler,

selamlarımla..
Kimliksiz, @Noah
17.12.2015 00:00:45
glenay
@glenay
15 Aralık 2015 Salı 22:39:48
Her yönden temizlik güzel.
Temiz tertemiz bir insan olsak,
ne günah olur, ne fitne fesatlık, ne suç.

Allah yardımcımız olsun.

Anlamlıydı şiir,

selam ve saygılarımla..
Haydi temizlenelim..., @halilşakir
15.12.2015 00:02:47
glenay
@glenay
15 Aralık 2015 Salı 22:23:41
Hergün şehit haberleri geliyor.
Şehit analarının gözüyle, yüreğiyle düşünsek
bu kayıplar olmaz sanıyorum.
İnsani duygular neredesiniz demek istiyoruz.
Silahı oyuncak sananlara.

Anlamlı,
güzel bir şiirdi Eminnur hanım,

sevgilerimle..
Kimyasal mermi, @eminnur acar
15.12.2015 16:48:19
glenay
@glenay
15 Aralık 2015 Salı 22:18:50
Biraz yakınmalar şiiri olmu.
Hep olumsuzluk buldu beni der gibi.

tebrikler gönülden,

saygılarımla..
glenay
@glenay
15 Aralık 2015 Salı 13:32:20
Sevgiyle yazılmış,
güzel bir şiirdi,

tebrikler,

saygılarımla..
glenay
@glenay
15 Aralık 2015 Salı 13:29:43
Kadın çiçek değildir.

Kadın erkek eşittir.
Erkek neyse kadın da odur.
Tek ayrıcalığı doğurmasıdır.

sevgilerimle..
glenay
@glenay
15 Aralık 2015 Salı 12:38:36
Her şey mevsiminde değil mi?

Yine de güneşli bir kış güzel..

Bir de kar yağsa..

tebrikler,

sevgilerimle..
Çok eskiden, @7TEPE
15.12.2015 00:31:28
glenay
@glenay
15 Aralık 2015 Salı 12:29:37
Bekle sen derken
Aslında bekleme,
elinden geleni yap denilmiş.

Dal da tutan da yoksa,
kendine sarıl, bekleme..

tebrikler Şadiye hanım,

anlamıyla güzel bir şiir.

selam ve sevgilerimle..
glenay
@glenay
15 Aralık 2015 Salı 12:20:45
Allah affedicidir, affetmeyi sever.
Yeter ki kul hakkı olmasın.
İnsan dünya'da iyi, güzel şeyler yaptığından eminse,
Allah'a şirk koşmamış, emirlerini yapmışsa
korkacak bir şey yok.
Eninde sonunda gideceğimiz yer orası.
Hele bir de orada özledi...

Ne farkeder, @suzan çelik
15.12.2015 07:11:08
glenay
@glenay
14 Aralık 2015 Pazartesi 23:58:00
Sevdadan tok kalkan oldu mu ki?

Yine güzel, anlamlı bir şiirdi,

tebrikler,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
14 Aralık 2015 Pazartesi 23:40:33
Çok güzel,
şiir de köpek de.

tebrikler,

selam ve saygılarımla.
Pekmez, @Hasan Özaydın
14.12.2015 11:53:12
glenay
@glenay
14 Aralık 2015 Pazartesi 23:37:15
Sevgi dolu, anlamlı güzel bir şiir.

Tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
İkiyken bir olmak, @UNALAN
14.12.2015 01:27:47
glenay
@glenay
14 Aralık 2015 Pazartesi 23:29:57

Birini yürekten sevdiyse beşer,
Bülbülün güle olan aşkı misali
Ne aklından çıkar
Nede yüreğinden.


Bir kere sevmeye gör yürekten
Ateşlere düştüğünün resmidir

Böyle miydi şiir? Aklımda böyle dizeler kalmış.

Sevince gönül yürekten sever...

Sevenin gözü ile sevgili, @Minos
14.12.2015 00:25:29
glenay
@glenay
14 Aralık 2015 Pazartesi 23:24:00
Ağzınla kuş tutsan yaranamazsın derler ya..
Öyle olmuş.. farkedilmemiş, ne yapılırsa yapılsın.

tebrikler,
güzeldi şiir,

selam ve saygılarımla..
Fark etmiyordun, @Celil ÇINKIR
14.12.2015 00:21:24
glenay
@glenay
14 Aralık 2015 Pazartesi 23:13:08
Şiirde yazılanlar yaşanıyor aslında.
Ayaklar baş,
başlar ayak oldu
bunun en büyük kanıtı.

tebrikler,

saygılarımla..
Hipotezim, @Hüdaverdi ER (Hüdai)
14.12.2015 00:15:52
glenay
@glenay
14 Aralık 2015 Pazartesi 23:03:30
Allah rahmet etsin ağabeyinize.
Size uzun sağlıklı bir ömür dilerim.

tebrikler,

selam ve saygılarımla..
Efem benim, @KÜÇÜK OZAN
14.12.2015 00:02:14
glenay
@glenay
14 Aralık 2015 Pazartesi 15:24:35

beklentisi gri içinde
güneş eğri
gün duru
buzlar kralı tahtında kurumlu

Doğru dizeler, şiir..

Beklentilerimiz aşağı çekiliyor.

Aman dikkat diyelim.

Tebrikler Filiz,
çok güzel.

sevgilerimle.

Bodoslama tevazu, @Filiz Şahin.
13.12.2015 12:44:50
glenay
@glenay
14 Aralık 2015 Pazartesi 00:18:53
Şivesi ve yöresel tatlarıyla güzeldi maniler.

tebrikler gönülden,

en içten sevgilerimle..
glenay
@glenay
14 Aralık 2015 Pazartesi 00:00:24
Gerçekten güne değer bir şiir,

tebrikler Gülşah hanım,

sevgilerimle..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
296.226
Şiir Okunma
3.902.193
Yazı Okunma
397.763
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL