Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
5 Aralık 2015 Cumartesi 23:27:59
Sevdada bir taraf hep verici oluyor nedense.

tebrikler gönülden,

gerçekçi güzel bir şiir,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
5 Aralık 2015 Cumartesi 23:09:31
Güzel bir sevda şiiri,

tebrikler,

sevgilerimle..
Gitme gözlerimden, @SEMA DAAĞLI
5.12.2015 00:21:31
glenay
@glenay
5 Aralık 2015 Cumartesi 21:36:43
Güne uygun güzel bir çalışma olmuş.

Hem hece, hem serbest şiir olarak anlatım çok güzel.
Kadın erkek diye bir sorunumuz olmaması gerekti ama var ve
gün güne de katlanarak süregeliyor.


tebrikler,
derinine işlenmiş bir şiir,

İki arkadaşa ...

glenay
@glenay
5 Aralık 2015 Cumartesi 21:16:45
Bilmem verilen dersler kulakta kaldı mı?

İlk gençlik dönemlerimi hatırlıyorum da..
Belkide diyorum bende kalan bir şeyler olmuştur.

tebrikler kardeşim,
yine şive ve anlatımı güzel
bir öykü şiir..

selamlarımla..
glenay
@glenay
5 Aralık 2015 Cumartesi 21:05:41
Beğenerek okuduğum bir şiir oldu.
Maalesef sesli dinleyemiyorum sitede.

tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
Etkili Yorum
glenay
@glenay
5 Aralık 2015 Cumartesi 20:58:44
Gereçekten durumumuz bu ahvalde.

Terazi de bozuksa ne yapılabilir.
İnsanlık kendini tartacak o zaman
yanlışlarından geri dönecek
ama hiç te kolay değil..

tebrikler canım,

anlamlı güzel bir şiir.

sevgilerimle..
Düzen bozuk mizan bozuk, @Minos
5.12.2015 00:00:49
glenay
@glenay
5 Aralık 2015 Cumartesi 16:34:53
Erkek kadınsız, kadın erkeksiz düşünülemez.
Bir bütünü bölmeye çalışı bir zihniyet.

Tarihsel süreç de düşünlerek
bu konuda anlamlı bir şiir yazılmış,
iki arkadaş tarafından.
Bir erkek ve kadının yazması güzel olmuş.

tebrikler,
bu güzel an...

Adem' den israfil' e, @vega4
5.12.2015 00:00:09
glenay
@glenay
5 Aralık 2015 Cumartesi 16:25:16
Ömre ömür katmak, ne güzel.
Sevgi böyledir.

Tebrikler Safiye hanım,

selam ve sevgimle..
*** utan ****, @S.SAMYELİ
4.12.2015 13:33:41
glenay
@glenay
4 Aralık 2015 Cuma 23:11:44
Doğru tespitler ve anlamlı bir şiir.

Aşk küllerinden doğar
güzeldi.

tebrikler.

selamlar..
glenay
@glenay
4 Aralık 2015 Cuma 23:08:32
Ülkemiz insanlarının çoğu böyledir.

Tebrikler,
anlamlı güzel bir şiir,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
4 Aralık 2015 Cuma 23:05:18
Bizler barış diyoruz ama
büyük büyük başlar
savaşa kapı açıyor.

Tebrikler,
anlamlı bir şiir,

selam ve saygılarımla..
Savaş ve barış, @UNALAN
4.12.2015 00:42:13
glenay
@glenay
4 Aralık 2015 Cuma 22:56:26
Güleriz ağlayacak halimize ya,
gülümseyerek okudum şiiri.

tebrikler gönülden,

saygılar..
Vatandaşlee, @esmenaltunbas
4.12.2015 00:35:20
glenay
@glenay
4 Aralık 2015 Cuma 22:52:22
Anlamlı bir şiir.
Madde ve manayı düşündürdü.
Yarış gerçekten var mı arasında.
Var ise mana baskın çıksın dileğim.

tebrikler canım,

sevgilerimle..
Mana ve madde, @Minos
4.12.2015 00:30:19
glenay
@glenay
4 Aralık 2015 Cuma 21:46:50
Güncele dair
gerçekten anlamlı güzel bir şiir.

tebrikler gönülden,

selamlar..
Elçi, @sinan toraman
4.12.2015 00:01:06
glenay
@glenay
4 Aralık 2015 Cuma 15:20:25
Bu şiirini okudum sanıyorum arkadaşım.

bizler de yıldız kaydığında
bir dilek tutardık.
Ve çok bakardık gökyüzüne.

tebrikler gönülden,

selam ve sevgilerimle..
glenay
@glenay
4 Aralık 2015 Cuma 15:17:45
Yıllar göz açıp kapayıncaya dek geçiyor.
Bize anılar kalıyor ve yazdırıyor duyguları.

tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
3 Aralık 2015 Perşembe 23:36:10
Engellilere karşı acımasız, cahil insanlar var fakat
yardımcı olanlar da çok..

Benim bundan bir kaç yıl önce ayağım kırıldı.
Önce tekerlekli sandalye ile sonra yürüteç iki elinle tutulan bastonla yürüdüm.
Dışarıya çıktığımda insanlar yardımcı o...

Benim adım engelli, @redfer
3.12.2015 21:40:32
glenay
@glenay
3 Aralık 2015 Perşembe 23:26:56
Öyküsü olan,
güzel bir sevda şiiri.

tebrikler,

selamlarımla..
Gel olalım yar, @Hasanyılmaz
3.12.2015 00:16:04
glenay
@glenay
3 Aralık 2015 Perşembe 22:25:04
Güzel bir sevda şiiri,

tebrikler,

selamlar..
Aşkide, @bedrettin58
3.12.2015 00:15:36
glenay
@glenay
3 Aralık 2015 Perşembe 11:29:48
Özlem ve sevdanın birlikteliğ
ve güzel bir şiir.

tebrikler,

selam ve saygılarımla..
Nasıl seveyim, @Selamettin PULAT
3.12.2015 00:00:17
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
296.280
Şiir Okunma
3.902.700
Yazı Okunma
397.904
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL