BİN HATIRA-5 –(Rahmet olsun cümlesine) ’’ÜMBÜLLERİN DUDU’’ iyi kadındı Ebemin evine iki adımdı Muhabbeti güzel dostluk kadimdi Nice bin hatıra bıraktı gitti...
’’GALLE’’nin adı da bilmezim nerden Seyreyler köyünü yüksekçe yerden Sanki uçacak evleri yardan Nice bin hatıra bıraktı gitti...
’’GADİR ÇAVUŞ’’ dayım mahirdi işte Rahmetle analım onu en başta Çalışırdı yine yetmişli yaşta Nice bin hatıra bıraktı gitti...
’’ÇÖLÜ EBE’’nin evi tıngaya yakın Bütün köyü görürsün etrafa bakın Ağır ağır yürü koşturma sakın Nice bin hatıra bıraktı gitti...
’’SIHIYA HASAN’’dı doktoru köyün On adam ederdi sizlerde duyun Aspirin gibiydi öylede sayın Nice bin hatıra bıraktı gitti
’’YUSUF, OMAR, MEMED’’ demirci köyde Balta kazma tüfek yülerler koy da Üçü de bir kardeş cümlesin sayda Nice bin hatıra bıraktı gitti...
’’ÇOKA MEMED’’ berber seyyardı gider Önecek meydanı herkes seyreder ’’CANALICI’’nın da tıraşın eder Nice bin hatıra bıraktı gitti...
’’URFALLAR’’ın oğlu ’’SÜLEYMEN’’ dayı Konya’da görürdüm geçmezdi ayı Babamdan getirir bana parayı Nice bin hatıra bıraktı gitti...
’’GABIŞIN HASAN’’ da kişilik özel Ne güzel bir adam yüreği güzel Rahmet etsin mevlam ebedi ezel Nice bin hatıra bıraktı gitti...
’’KIZIL HASAN’’ de de birazcık düşün At ile gezerdi yaz ile kışın Ticaretle kaynar evinde aşın Nice bin hatıra bıraktı gitti Adnan SİVRİ/BOZKIR-İ ..12.2015
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİN HATIRA-5 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİN HATIRA-5 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel bir anımsama olmuş şiirle.
Tebrikler,
selamlarımla..