Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
glenay
@glenay
15 Şubat 2016 Pazartesi 21:46:13
Akla, kahve göz düşer dem eyler, bende beni
Ben ki, her satrın yüzü sahrasından gül gibi
Binbir mânayla pişer nem söyler, sende seni
Yakar kendinden sözü sahrasından gül gibi.

Özellikle bu dörtlüğü çok beğendim.
Tebrikler Gülsen hanım.
Yine g...

glenay
@glenay
15 Şubat 2016 Pazartesi 21:39:30
Çok güzel, anlamlı.

Tebrikler,

saygılar..
Haiku...çığlık, @Arap Kurt
15.2.2016 21:04:28
Etkili Yorum
glenay
@glenay
15 Şubat 2016 Pazartesi 21:38:31
Güzel bir anlatım, şiir..

Ekşi eriğin becerisi güzelmiş :)
Kırk gün ne dersen öyle olur kişi.
Kırk gün veli dersen deliye veli olur.

tebrikler,

sevgilerimle..
Kırk gün, @eminnur acar
15.2.2016 21:02:44
glenay
@glenay
15 Şubat 2016 Pazartesi 21:33:13
Çok doğru :)
Ağzım kulaklarımda, @AkTan
15.2.2016 20:52:30
glenay
@glenay
15 Şubat 2016 Pazartesi 21:30:30
Babanıza Allah rahmet eylesin.

Ölmeyecek gibi yaşıyoruz.

Tebrikler,
anlamlı, güzel bir şiir,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
15 Şubat 2016 Pazartesi 16:18:21
Beğenerek okuduğum, anlamlı, güzel bir şiir.
Son kıtayı buraya alıyorum:


Olsun evin çöle nazır!
Yardımcın olsun tek Hızır...
Felaket denilen muzır;
Unutma her şeyden gelir...

Tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..

Hızır yetiş!, @halilşakir
15.2.2016 00:02:53
glenay
@glenay
15 Şubat 2016 Pazartesi 16:13:32
Hüzün veren, oldukça duygusal,
çok güzel, etkileyici bir şiir.

Sevgili Nurefşan'ın sesiyle harika olmuş.

iki arkadaşımı da gönülden kutluyorum,

sevgilerimle ..
Savrulmuşum ben, @GÜLDESTE
15.2.2016 00:01:30
glenay
@glenay
15 Şubat 2016 Pazartesi 16:10:26
Şubat'ın 30 çekmediğini bilmeliydiniz. :))

tebrikler..
Yanılmışım, @Hakan Eryücel
15.2.2016 00:01:19
glenay
@glenay
15 Şubat 2016 Pazartesi 16:08:13
Hani derler ya!
Senin rengin onun rengi,
Onun rengi senin rengin değil
İste ben tam böyle bir yerdeyim
Ne rengi, ne dili anlayan var
Herkes kendi dilini, rengini yaşıyor
Kendi dilinde nağmeler döküyor!
İçim donuyor!
İliklerime kadar üşüyorum...

glenay
@glenay
14 Şubat 2016 Pazar 11:44:40
Her şeye karşı umudumuzu yitirmemeliyiz kardeşlik konusunda.
Her Kürt terörist değildir.

Tebrikler,

saygılarımla..
glenay
@glenay
14 Şubat 2016 Pazar 11:36:03
Geçmiş olsun Nurefşan..

Güzel duygusal bir şiir,
yorumun da öyle..

tebrikler,

sevgilerimle..
Şubat sızısı, @Nurefşan.
13.2.2016 18:52:20
glenay
@glenay
13 Şubat 2016 Cumartesi 23:15:21
ki kaç ölüm yağar
bulutlarımdan
özgürlüğe nişanlı

gerçekten anlamlı güzel bölümler ve tümüyle şiir

tebrikler,

selamlarımla..
Düşman, @sinan toraman
13.2.2016 02:00:49
Etkili Yorum
glenay
@glenay
13 Şubat 2016 Cumartesi 19:11:24
Aşk tutsak almış adeta ve
ruh özgürlüğünü istiyor.

Anlamlı, güzel bir aşk şiiri.

tebrikler Pınar hanım,

sevgilerimle..
Zülfü siyahım!, @Pınar CETIN
13.2.2016 00:06:08
glenay
@glenay
13 Şubat 2016 Cumartesi 18:57:30
Gerçekten çok güzel, güzel bir şiir.
İnsanı önce bir sevdaya sonra
vatan aşkına götürüyor.

tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
13 Şubat 2016 Cumartesi 18:52:17
Son dize eksik çıkmış

Sende ona candan dost olmuş isen.

Güzel, anlamlı bir dörtlük,

tebrikler,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
13 Şubat 2016 Cumartesi 18:49:02
Varlığın düşündürür
Yokluğun şair yapar beni

Anlamlı güzel bir sevda şiiri.

Tebrikler,

selamlarımla..
Gül receli, @Hasanyılmaz
13.2.2016 00:31:40
glenay
@glenay
13 Şubat 2016 Cumartesi 00:35:47
Özlemin, sevginin şiiri olmuş.

tebrikler,

saygılarımla..
Gideli sevgili, @sedat hünker
13.2.2016 00:12:24
glenay
@glenay
13 Şubat 2016 Cumartesi 00:33:31
Gerçekten sitem ve sevgiyle örgülü
güzel bir şiir..

tebrikler,

sevgilerimle
İnsafsız., @SEMA DAAĞLI
13.2.2016 00:12:24
glenay
@glenay
13 Şubat 2016 Cumartesi 00:19:18
Valla şiir cuk oturmuş yerine.
Bir de insan olsaydı keşke aralarında.
Ama maalesef yok.
Bir süre daha hayvanlarla yönetilecek bu muhtarlık.

Gönülden tebrikler,

selam ve sevgilerimle..
glenay
@glenay
13 Şubat 2016 Cumartesi 00:11:13
Bütün şiirlerde kopyalama aynı yorumu görmek beni de rahatsız ediyor.
bir de teşekkür ediyorum :)

Güzel bir eleştiri şiiri.
Dilerim muhatapları da okur.

tebrikler,

selam ve sevgilerimle..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
295.982
Şiir Okunma
3.899.975
Yazı Okunma
397.404
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL