Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
26 Şubat 2016 Cuma 11:21:32
Anlamlı dizeler
ve şiir..

güzeldi,

tebrikler,

selam ve saygılarımla..
Bi dünya, @çetin örnek
26.2.2016 06:21:01
glenay
@glenay
25 Şubat 2016 Perşembe 23:11:22
Yine her zamanki gibi öykü tadında,
şivesiyle hoş, güzel bir şiir.

sevda insanı güzelleştirir,
iyileştirir.
Kim bilir melâike de yapar..

tebrikler,

selamlarımla..
glenay
@glenay
25 Şubat 2016 Perşembe 22:36:28

sevgisi çalınmış hayata yürürken, dünün payıyla büyüyecek bebeler
bozulmayan vadeye konulmuş hasreti bilmeden
hergün tazelenen akşamın koyu gölgeleri gözlerinde
ilahı, baba uçurtması bekleyecekler...

En çok çocuklar etkilenecek bu kayıplardan...

Bozulmayan vade, @sahaf
19.2.2016 14:01:38
glenay
@glenay
25 Şubat 2016 Perşembe 22:18:49
Sevgi dolu, duygu yoğunluğu içinde
güzel bir şiir ve yorum.

Tebrikler Ayşe hanım,

sevgilerimle..
Vuruldum, @AYSE KAVAK
22.5.2013 21:01:52
glenay
@glenay
25 Şubat 2016 Perşembe 14:59:48
İçimizdeki şeytanla uğraşmak zor olsa da
insan, insanlığıyla kazanır bunu.

Çok güzel bir şiir,
insanın kendiyle savaşımını anlatıyor.

tebrikler,

sevgiyle ŞAİRİÇEM..
glenay
@glenay
25 Şubat 2016 Perşembe 14:56:12
Konu açısından benzeşir şiirler yazmışız .

Tebrikler,

sevgilerimle.
Sevdanın ucu yanık, @Canan EREN
25.2.2016 09:38:08
glenay
@glenay
25 Şubat 2016 Perşembe 14:42:29
Güzel bir istek.
Bir çocuğun uçurtması olmak demek
onun her arzusunu yerine getirmek,
öncelikle de sevgi vermek,
onu gülümsetmek.

tebrikler

selamlar..
glenay
@glenay
25 Şubat 2016 Perşembe 14:40:04
Güzeldi şiiriniz,
gece ve kuşlar
nedense bana insanları düşündürdü
o yuvasız. bir yuva arayan, insanı.

tebrikler,

sevgilerimle..
Gece kuşları...!, @sahrayeli
25.2.2016 11:09:24
glenay
@glenay
25 Şubat 2016 Perşembe 14:30:11
Ne yazık ki bizlerin aradığı o insanlar yok.
Belki bizler de o yoklar arasındayız.
İnsan olmak, kolay olduğu kadar zor da..

tebrikler,
anlamıyla güzel bir şiir.

selamlar..
glenay
@glenay
21 Şubat 2016 Pazar 14:37:45
Gönlünüze sağlık,
yine güzel bir şiir..

tebrikler..

selamlar..
glenay
@glenay
21 Şubat 2016 Pazar 14:24:44
Güzel bir şiir..

ve müzik te öyle..

tebrikler,

selamlar..
glenay
@glenay
21 Şubat 2016 Pazar 00:34:50
İçten, güzel bir şiir.
Cemreler düştü mü sahi?

Tebrikler gönülden,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
21 Şubat 2016 Pazar 00:20:17
Şehitlerimiz yürek yarası,
Oflarımız, acımız.

Allah rahmet eylesin tümüne de
Ailelerine sabır versin.

tebrikler,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
20 Şubat 2016 Cumartesi 21:41:55
Yeter artık bunca zulüm
Yağmur oldu, yağar ölüm.

Gerçekten çok gerildi.
Sonu belli olmayan bir yola girmiş gibiyiz..

tebrikler,
anlamlıydı şiir

sevgilerimle..
Çok gerildik çok, @Minos
20.2.2016 15:40:01
glenay
@glenay
20 Şubat 2016 Cumartesi 19:56:24
Tebrikler,

güzel bir şiir..

sevgilerimle..
Dairesel, @Aba
19.2.2016 15:58:34
glenay
@glenay
20 Şubat 2016 Cumartesi 19:42:42
Off dedirtti şiir.

Ne yazık ki,
eski o köyler yok.

tebrikler,
bu konuda
çok güzel bir şiir..

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
20 Şubat 2016 Cumartesi 19:27:08
Eleştiri oku kendine çevrilmiş.
İnsan elindeki mavi gülün değerini bilmeli.

Tebrikler Pınar hanım,
güzeldi şiir..

sevgilerimle..
Mavi gülüm, @Pınar CETIN
20.2.2016 00:06:40
glenay
@glenay
20 Şubat 2016 Cumartesi 19:15:54
Gelir güvercin pisler, başının tam üstüne!
Hem de benzer tıpatıp Washington’un büstüne!
"Talih kuşu" diyorlar, bu yaptığı jestine;
"Talihi" görenleri, "kuşuysa" seni yakar...


Çok güzel, anlamlı bir şiirdi.
Gerçekleri şiirleştirmede...

Talih kuşu - ıı, @halilşakir
20.2.2016 00:01:26
glenay
@glenay
19 Şubat 2016 Cuma 14:46:00
Özlemin, sevdanın sesi olmuş şiir..

tebrikler,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
19 Şubat 2016 Cuma 00:18:42
Arkadaşım, içimiz yanıyor.
İnsanlık gerçekten öldü.
Nasıl kıyılır masum insanlara.
Eğer bir savaş varsa cephede yapılır.
Bu terör belasını üstümüze salanları Allah kahretsin.

tebrikler,

selam ve sevgilerimle..
Bahtıkara ankara, @Nilüfer Sarp
18.2.2016 05:30:35
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
295.979
Şiir Okunma
3.899.914
Yazı Okunma
397.404
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL