(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bilinmez şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bilinmez şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dizeler hisler bulvarında yürüyüş gibi. Yürekde duygu seli taşarak coşmuş. Güzelliği anlatan tınlamalar. Beğendim... ................................... Saygı ve Selamlar...
Bahar önce senin yüreğine gelmiş can bacım Ne güzel yürek sesi ne harika bir anlatım böyle Akdenizin mavisi, taşlı platosunun yeşili yansımış yürek sesine Hoşça kal sevgiler benden sana
Not: Dün akşam "SEVMEK" şiirinizi bir şiirimle örtüştürerek okumuş ve sayfanıza da eklemiştim, sonradan sizi rahatsız edebileceğini düşünüp geri aldım, umarım bu değişiklikten dolayı sizi kırmamışımdır.
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; HER ZAMANKİ GİBİ YİNE ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA.
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; HER ZAMANKİ GİBİ YİNE ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA.
günaydın müdire hanım: emekli bir adamdan bu kadar yorum aldığına dua etmiyonda birde sitemvari fırça öylemi..?valla paşa gönlünüz bilir..dağarcıkta ne varsa onu harcıyoz artık..öyle allı pullu laflar tükendi ..ancak şiirde hoşumuza giden yeri yorum olarak belirtmek bile kazanç değil mi..selam olsun o yüce yüreğe..
bahar geldi geliyor...ne kaldı ki şunun ucunda... tabiat kıpırdıyor, çiçekler akdenizde açmaya başladı bile... bahar sen ne güzelsin be... tıpkı şiir gibi...kutluyorum...saygılarımla.
Yürekde duygu seli taşarak coşmuş.
Güzelliği anlatan tınlamalar. Beğendim...
................................... Saygı ve Selamlar...