Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Haziran 2011 Çarşamba 09:10:07
Bu ne cüret, yuh " dediler
" Yazık sana, tüh " dediler
Yetim, fakir hak yediler
Çizdiler sol, sağı bana...

Attıkları taştan parça
Ne yapsın ki minik serçe
Konuşunca biraz erce
Kaynattılar yağı bana...



emeğine saglık ..abim..kutladım s...

Bana..., @oktayzerrin
29.6.2011 02:58:38
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Haziran 2011 Çarşamba 09:09:01
Umutsuz bir dönüşün bu son gidişinde
Paslı bir haziran sabahıydı el sallayışın
Unutamadığın utangaçlığın hala üzerinde
Saklasan da anlatıyordu her şeyi göz yaşın



emeğine saglık abim..kutladım..saygımlaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Haziran 2011 Salı 09:31:22
Tesadüfün böylesi, yapayalnız kalmıştım!
Şeytanlar dürtüp durdu az kalsın tuş olmuştum.
Gam, keder ağır geldi, benzim attı, solmuştum.
Ne sabah oldu ne de horoz öttü dün gece...

Ya Rab yardım et dedim, acizim gücüm yetmez!
Bunca gam ağır gel...

Dün gece, @halilşakir
28.6.2011 00:08:01
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Haziran 2011 Salı 09:30:19
Semaya umut ile açıldı avuçlarım;
Gelmeyen vuslat için kaderi mi suçlarım?
Gitti göçmen kuşlarım, gitti kırlangıçlarım
....Su ne yapsın bir türlü sönmeyen bu yangına
....’Yolun sonuna geldik, hiç sevmedim’ de bana.


emeğine saglık...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Haziran 2011 Salı 09:29:18
Gökhan’ın katiline..
Vijdanınla başbaşa kal birkere
Dön o yoldan gökhanı gör birkere
Belkide bana hak vereceksin iki kere

Gökhan’ın katiline..
Bana yakışmaz beddua etmek
Kimseyi ateşe atmak
Sana yakışırmı tüm taksicilerin adını...

Gökhan..., @mehmet ali unsal
28.6.2011 03:21:11
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Haziran 2011 Salı 09:27:38
emeğine saglık adaşımın seven sevilen yürekleri kutladım bende..yürekten sevgim leeee
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Haziran 2011 Salı 09:24:13
Bilirim ayrılığın son demi, son şarkısını...
Ne çıkar söylese birgün bana en farklısını!?..
Bükerim boynumu elbet, çekerim sîneye de;
Gezerim sonsuza dek inleyerek ağrısını...



canda canım..özlü sözlü dizelerine...ve yüreğine sevgimleee
Kırılmam kızmam, @babidim
28.6.2011 08:35:00
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Haziran 2011 Salı 09:22:18
qaranlığ güzeldir
Ama ışığ ele değil hâ ışığta heç bişey sağlayamisen
é yar sende qaranlığtın hep qaranlığ kaldın içimde

‘öyle bir yaraya ağyar, ya yar söylendim ki
Düşteki tahribat geceye itimat eyledi’

Ben bi qara gözlerini ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Haziran 2011 Pazartesi 23:05:08
Söndür yoluna yanan yüreğimi.
...........Ter bassın bedenimin her yanını..
............Çakmağımı çıkarıp,yakayım sigaramı.
....................Dumanı getirsin başıma aklımı..
......................Allahım gördüklerim yoksa rüyamı..
................

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Haziran 2011 Pazartesi 22:58:38
Ne var gibisin,
Ne yok gibi,
Ne yaşıyorum seni,
Ne ölüsün şimdi.

Oyalanma çabuk gel ne olur,
Yeniden hayata döndür!
İki nefes;
İki nefes daha senli yaşat beni…



emeğine saglık gamzem..tadındaydı yine sevgi yolladım özledğim yüreğ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Haziran 2011 Pazartesi 18:25:01
tuttuğum dal kırıldı,edep çölünde.
senden benliği çalan,zina gecede
üslup tutturamayan,cahil elinde
her sınavı kaybettim,aşk gezisinde





sıratı terk ederken, şeytan soyları
siyah tozlar kalkıyor, beyaz bağlıyor
nefs-i azdıran şeytan, ar...

Hak sınavı, @İhtirasınBedeli
27.6.2011 18:23:35
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Haziran 2011 Pazartesi 17:32:54

aşk beyaz bir bilmeceydi
sen kara bir büyücü

hep söylediler ki;
en acı yara bir kaç ayda geçerdi
bir parmak bal değmişti dilime
ve unutmak kavanoza hapsolmuş bir reçeldi!..


EMEĞİ KALEMİ KUTLADIM SAYGIMLA....................................

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Haziran 2011 Pazartesi 17:31:49
Yaralanan yüreğin, ilacı yok mu sende,
Yozlaşan sevgiler, hep hüzün bırakır tende,
Acılar katmerleşir, akıl kalırsa dünde,
Gül dalında bülbül var, goncada toz bulmasın.
Kıymayın sevdalara ne olur yozlaşmasın.


EMEĞİNE SAGLIK...CANDA CANIMSIN....

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Haziran 2011 Pazartesi 17:28:35
Kal-u bela der herkes, nedense “bela” okur
Ervahlar âleminden melekler bizi dokur
Aslı ateşe atmış
Ruhu ezelden satmış
Ruhlar nazlı gülümü kaynatır fokur fokur
Akıl etmezler asla, otların sonu çukur
Düştüm ya ellerine, yerdiler dil...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Haziran 2011 Pazartesi 17:26:00
Aşk defterinden sil kayıtlarını.
Mendiline dök, yak ağıtlarını.
Yaşatayım derken umutlarını.
Öldürdüğün zaman. Ağlayacağım.

Nedamet gizliyse bin bir ahında,
Her mavi can çeker bir siyahında.
Kaybedip kendini aşk dergâhında;
Çıldırdığın zama...

Ağlayacağım., @romanci28
20.6.2011 17:12:16
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Haziran 2011 Pazartesi 17:24:30
EMEĞİ NEFESİ KUTLADIM BENDE TADINDAYDI..SAYGIMLAAA
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Haziran 2011 Pazartesi 16:34:27
Gitme der gibi
Ama olmadı işte
Güneş gitti gidiverdi ufukta
Bir kızıllık bıraktı ardında
Rüzgar esti serince
Okşadı dalgaları
Sahilde uçtu saçları aşıklar ın
Dolandı rüzgar la


emeğine sağlık annem...güzel bir çalışma olmuş..sevgi y...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Haziran 2011 Pazartesi 15:09:44
VEFA DOLU SEVGİYLE YAZAN YÜREĞE ALKIŞ BIRAKTIM..BENDE SEVGİMLE..................!!!......!!!!!
Canlarım'a, @karabela033
31.5.2011 17:25:59
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Haziran 2011 Pazartesi 15:08:35
DOĞANNNNNNNNNN:)
BEN ÇOK KIKANCIM BİLMEM HABERDARMISIN:)
HERKEZE ŞİİR VAR BANA NERDE YAAAAA:)))

BANANE BENDE İSTERİM:)


KUTLADIM CANI!!
Şiirlerimde sen, @karabela033
4.6.2011 17:02:47
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Haziran 2011 Pazartesi 15:07:30
EMEK VERİLEN HERŞEY TADIYLA BAŞKADIR..CAN!!!
YOLUN BAŞI SAYILSADA BU KALEM;NİCE GÜZEL ŞİİRLERİ SIRALAYACAKTIR EMİNİM...BEN..
İLK DESTEK SEVGİLİ HASAN DAĞ DAN GELMİŞSSE...
RAHAT OL DERİM BEN...DOĞRU ADRESTESİN ŞİİR ADINA!!
EMEKLERİNİZE SAGLIK İKİ ...

Seni özledim, @karabela033
12.6.2011 17:48:48
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.374
Şiir Okunma
1.227.841
Yazı Okunma
112.464
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL