Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ağustos 2011 Çarşamba 00:16:32
Bu sabah penceremden bakınırken yollara
Gelişini bekledim, yollar kıskandı beni.
Çilelerden kaçmadım, dayanırken yıllara
-- Girdim İrem bağına güller kıskandı beni
-- Bülbülü oldum gülün, dallara saldı beni.

Mah cemalin Ay gibi, bakışın cana y...

Çöllere saldı beni, @RABATLI
3.8.2011 00:06:10
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ağustos 2011 Çarşamba 00:11:54
hadi....
gel..!
bekliyorum kıpırdamayan Sensizliğimle...
hadi..!
bu kentte yalnızlıklar kendini ağlar…
bende Seni…
yokluğunda…




EMEĞİNE SAGLIK..ABİM..SAYGIMLA..KUTLADIM...YÜREKTEN..SAYGIMLA....
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Ağustos 2011 Salı 23:52:28
Birden
Eylül çocukları
Gelir aklıma
Mayıs ’ta olmasaydı
Ölüm...
Yana yana büyüyor
Yediveren gülüm
Kardelen topluyorlar
Buzlu bahçeden
Ağlıyor Eylül çocukları
Rüyalarında solgun mu solgun
Mevsim..!

İşte bu dengesizlik
İçimi ya...

Güller uyur !, @Oya gedik
2.8.2011 23:50:12
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Ağustos 2011 Salı 23:40:47
Akşamları seyrediyorum gökyüzünde
Ay, sevgilimin yüzünü gösterdikçe
Yıldızlar sevdiğimin gözleri gibi parladıkça
Benim yüreğim sende, senin yüreğin bende
Bu güzellikler mesafeler olsa da
Yaşanmaya değer her gün özlemle…

Bu can, bu bede...

Uzaktaki sevgili, @nergiz-z
2.8.2011 16:50:14
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Ağustos 2011 Salı 21:14:37
Elinde bilezik yok kolu kanadı kırık
Üstü başı pejmürde gözü mor dudak yarık
Töreler hükmederken arzda yeri yok gibi
Annesi el oğluna kuldur diye vermişti


Baba evinden çıkar giyer beyaz kefeni
Kızıl bağcık belinde başta kızıl yemeni
Al kede...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Ağustos 2011 Salı 21:13:32
Çünkü sen yüreğimde dinmeyen bir sızısın
Sevdalı şu gönlümün baharısın yazısın
Yaşam serüvenimin erişilmez hızısın
Neyin var neyin yoksa, benle böle böle git
-
Bilirim ki bu gidiş dönüşlere gebedir
Vereceğin her selam yüreğime söbedir
Dosteli ...

Gideceğim diyorsan, @Dosteli_
2.8.2011 16:05:40
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Ağustos 2011 Salı 21:12:22
Marazlı hece gibi bir kenara atılan
İsmi hiç konulmamış serkeş şiirler yazdım
Bitmeyen bir öyküydü yıllarca anlatılan
Sen zarar görme diye kendi kuyumu kazdım
Aşkımızı hastalık olarak anacağım
Ölürken hasret giyip vuslat soyunacağım



emeği...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Ağustos 2011 Salı 21:11:19

Gün geceyi öperken.!
Kıstırıp korkularını sarı yapraklarına
Toplanmış gidiyordu
Fi zamanlardan kalma
Sözlerimin izlerini kapattı
Sarı çitlembik



emek daim olsun..kutladım meleğimi sevgimleee
Sarı çitlembik, @KÜLLİYAT
2.8.2011 18:47:15
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Ağustos 2011 Salı 12:45:45
Var olduğundan beri şu dünyaya yüklenen
Gamları ben çekerim dertsiz geçmez bir anım
Yoksul ufkumda uçan bulutlarca beklenen
Yağmurlar da es geçti hüsranla yandı canım



emeğine saglık..kutladım kalbi..sevgimle..can
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Ağustos 2011 Salı 11:38:50
Seni sonsuz seviyorum
Sevgilim
Sen benim sesiz çığlığımın
Sedası
Son demimin sâlasısın…



bu yürekte...sevgi çığlıkları her dem var olsun emi....
canda canımsın...
yüreğime işleyen her bir dizeye...ses olmak keyifliydi...
emeğine ...

Seninle, @KÜLLİYAT
2.8.2011 11:28:46
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Ağustos 2011 Salı 11:26:04
sabırla, umutlu vuslata gelecek zaman.
vakit,sen dönemi cancağızım.



emeği kalemi kutladım şairim...saygımla.....
Gün doğumu ......, @gordion
2.8.2011 11:22:33
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Ağustos 2011 Salı 10:52:05
Yanıyorum için için derinde
Akıl koymadın ki benim serrimde
Taht kurmuşum sana solda derinde
Daha ne istiyon aceb bilmem ki..?

Yıllardır bağrımı yaktıkça yaktın
Hayalini kurdum onuda yıktın
Genç ömrümde beni zındana tıktın
Daha ne istiyon ac...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Ağustos 2011 Salı 10:50:47
Evet sen...
Hayatımın en güzel yerinde gelen...
Hoşgeldin YÜREĞİME..
Hoşgeldin BENLİĞİME...
Hoşgeldin SEVGİLİM..
HOŞGELDİN




ne kadar....yürektendi...yüreğime işleyen yanıyla....ses olmak zevkti....canımsın...yürek sesin hep çağlasın..aşk...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Ağustos 2011 Salı 10:12:51
Sağol suna boylum iyiki varsın
Çok narin şirinsin çokta kibarsın
Bütün mutluluklar seninle olsun
Yoluna gülleri seresim gelir.

Öldürme Acar’ı laf ile sözle
Haberin beklerim her gün dört gözle
Ne olur bir tanem Ahmet’in üzme
Seni ...

Seni, @AHMET ACAR
2.8.2011 00:38:41
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Ağustos 2011 Salı 10:10:09
öksüzlüğünde sokağın
yoluna düştüm patika
tininden topal ayağın
tarağın dar geldi sıka

özlediğim sırtında yük
yükünde hasreti büyük
yollarında dolar höyük
toz olur bedenden yıka





emeğine kalemine....şiir yüreğine saygımla..kutladım...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Ağustos 2011 Salı 10:09:07
Ne kalır bizden geriye
Akıbet dediğin dünyada kalan mı
Dünyadan götürebildiğin şeyler mi?
Elbet salih ameldir asıl olan
Bu dünyadan götürdüğün
Vahiyle temizlenmiş ruhun;
Geriye kalan dünyevi
Buraya ait
Geçici, emanet
Ne dersen de
Götürebild...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Ağustos 2011 Salı 10:08:05
Affet bozdum yeminlerimi
Şahadet getireceğim yüreğinin yankısına
Kıpırdamadan yatan sefil sancılarımda
Öfke birikmesi var beklide

Gör bak şimdi
İhtiyacım var gel aklımı oynatmadan
Anti-depresan bağımlısı benliğim
Söyle bu yokluğunun kaçıncı...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Ağustos 2011 Salı 10:02:44
Allah yolunda 313 kişi
Toplandı bedir meydanında
Kâfirler 3000 kişiyle karşılarında
Ölene kadar savaşacaklardı

Büyük komutan hz.Muhammed sav
Ya âli. Ya Hamza ya Ömer el ele hepsi
Hücum emrini verdi o mübarek insan
Allah, Allah sesleriyle ye...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Ağustos 2011 Salı 00:15:12
sükun-

ve ben yittim hayatlarda
robot resmi dahi çizilemeyecek denli şemalsizdi gidişler
basit bir karalamanın silgisi oldum bu defa
ama sayfalar ilk günki kadar temiz kalamadı

ve tanrı tüm mumları söndürdü
elime tutuşturulmuş zaruretler ka...

Keşke ayinleri, @cihangirorkun
4.6.2011 21:03:50
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Ağustos 2011 Salı 00:06:41
adım geçiyor mu yüreğinden
içimdeki tel örgüleri, kopartacak
özlem dansa başladı yine...

tadındaydı....saygımla sevgi bıraktım çağlayan bu gönül bahçesine bende...kutladm can
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.523
Şiir Okunma
1.228.204
Yazı Okunma
112.505
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL