Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ağustos 2011 Salı 13:07:03
Etmiyor bir lahza insaf, pekde mağrur bir perî
Nâz-ı çoktur, tavr-ı lâtif, dilde yoktur benzerî...
İlle bâdem, sürme çekmiş var ya mahmur gözlerî;
Dersiniz hiç görmedim ben, böyle şuh bir dilberî...


emeğine saglık..canımsın..sevgimle..kutladı...

Bir dilber ki, @babidim
9.8.2011 12:32:39
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ağustos 2011 Salı 00:19:57
bu dinletiyi kaçırsaydım üzülürdüm be abi:)geri geldim dinledim!!tadı yüreğimde ..şiiri aldım gidiyorum şimdi!!
saygımlaaa
Bir beni..., @~ Ş i m o ~
9.8.2011 00:07:09
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ağustos 2011 Salı 00:08:22
Bir beni yaralar gönlüm
Bir beni karalar ömrüm
Dokunmaz tenime yar alırda gider gönlüm
Utanmaz sıkılmaz gönlüm vurulup uslanmaz ömrüm
Dokunmaz terime ah yar kanayan tenimdir ağyar



her yüreği yaralayan..yaralanır bir gün elbet!!!
yine tad...

Bir beni..., @~ Ş i m o ~
9.8.2011 00:07:09
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ağustos 2011 Salı 00:05:08
Özümde mühürlü Ali den sırrım,
Kamil dost olmazsan bilinmez esrar,
Münkir münafıklar anlamaz dilim,
Bir pir den etek tut, dost eyvallah yar.

Bektaş’ım muhabbet, eder bu dilim,
Adanmıştır Hakkın, yoluna serim,
Ondan geldi, ona gider bu c...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ağustos 2011 Pazartesi 23:59:09
Taş basarım boynum büküp sineye
Bu sene olmazsa belki seneye
Gül dalına bülbül gelip tüneye
Sensiz viraneyim bilesin GÜZEL

Söylerim derdimi kimse bilmiyor
En yakınım bile yaşım silmiyor
Bu ayrılık niye sona ermiyor ?
Ömürler bitiyor bilesin ...

Güzel..12..!!, @batu_41
7.8.2011 18:58:01
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ağustos 2011 Pazartesi 23:49:36
Şimdi ben sana kenetliyim

Bütün varlığımla...

Rüzgarla nefesinde

Yıldızlarla yanında

HER AN SENDEYİM SADECE

BÜTÜN VARLIĞIMLA...



aşkla çağlasın...hep yüreğin!!!sevgiyle yazssın okunası kalemin...yürek dilin harikayydı adaşım!!!
...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ağustos 2011 Pazartesi 15:04:44
Sorma nasıl hasretim, endamına yüzüne
Sakladım yaşlarımı, kirpiğimin düzüne
Bıraktın şu serimi, cellâtların dizene
Sana meftun özüme, haddini sayıp gittin

BOZOK kız halden bilir, yazı verdi künyemi
Her dönüşün bir vurgun, gamla yürümez gemi
...

Yüreği sürgün, @BOZOK KIZI
8.8.2011 14:19:43
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ağustos 2011 Pazartesi 15:03:21
Hâlbuki
Hâlbuki ben kendimi kusmuş
Seni doldurmuştum içime alabildiğince
Sana söyleyecek ne çok sözlerim vardı oysa
Dilime kış düştü
Üşüdü gölgem
Kurumuş gazel gibi döküldü kelimelerim
Ellerimden aktı düşlerim
Bir kır çiçeğinin altında kal...

Dilime kış düştü, @lemide
8.8.2011 14:43:07
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ağustos 2011 Pazartesi 13:25:32
Bunca yıl uğraştın durdun benim/le
Bitirdin ömrümü ahı zar ile
Denerim şu bahtım gülmez zor ile
Düşman/mı yâr/mısın anlayamadım ?

DURAK/ım çağırır nefesi yetmez
Çekerim sevdanı yâr çilem bitmez
Kocadı bedenim dizlerim gitmez
Bu nasıl sevda/d...

Anlayamadım..!!, @batu_41
8.8.2011 13:23:31
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ağustos 2011 Pazartesi 12:37:32
Tadını çıkar sende bu güzelliğin
Gerçi vazoda da güzelsiniz ya
Ama dalında başka

Derin bir iç çekti Gül goncası
Niye derlenmek niye
Biz böyle daha güzel değimliyiz
Dallarımızda



emeğine saglık annem.....kutladım..seni seviyorum!!...

Rüzgar ve gül, @AYSE 09
8.8.2011 12:34:06
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ağustos 2011 Pazartesi 12:31:03
kızılın gerdeği yosun saçın
halen en yosmasıyım teninin
varmı avumda ki cehennemden;
daha başka bildiğin?
sendin suyun sırılsıklam hali;
ömrüne, ateşten vazgeçtiğim
ve ruhumu ölümden farklı kılan..




emeğine güzel yüreğine sevgimle..kut...

Sensin, @karann
8.8.2011 12:29:10
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ağustos 2011 Pazartesi 11:53:41
Dünya aydınlansın ışıklarımızla
Sakın kırmayalım kimseyi sözlerimizle
Uzatalım dostluk ellerimizi
Yakalım dostluk meşalelerimizi

Ey güzel değerli arkadaş
Bir adım yaklaşana bin adım yaklaş
Sende bulursun bir dost arkadaş
Bak gör sende olursu...

Dostluk eli, @mehmet ali unsal
8.8.2011 11:49:40
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ağustos 2011 Pazartesi 11:07:59
İşret, sen olmadıkça olmaz iki gözüm.
Gönlüm ,bakışlarından öyle bir yük yüklendi ki Elest gününde.
Gönül âşıklıkta gerek cancağızım.
yüzünün hayali her yolda yoldaşım.
zenci kölelerinin misk-i amber kokusu
ve
daima kokuna agah olan yüreğim.
...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ağustos 2011 Pazartesi 09:42:31
Vay sana kahpe dünya bu kadarı da olmaz
İnsan kendi malını kendi evinden çalmaz
Yemin olsun bir daha gönlüme güven dolmaz
Şehrinin sınırından çıktım pes ediyorum.


Ya Rabbim ne olursun isyan sayma sözümü
Ya bana sabır yağdır ya değiştir özüm...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ağustos 2011 Pazartesi 09:40:52
Gidişlerin adı henüz ayrılık konmamışken
Ölümü beklercesine beklemek istemiyorum
Ve artık “ Umut” gerçek olsun istiyorum,

Ve hayatın sevgi olup aktığı şu zaman diliminde
Kerem ile aslı ,Leyla ile mecnun hikayesi gibi
Dönüşünle taç...

Dön artık ne olursun, @KNİSK
8.8.2011 08:56:37
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ağustos 2011 Pazartesi 09:38:49
Özgürlük, doğrultmaktır namluyu
İçimdeki karanlık pusu(la)ya
Kopartmak korkusuzca eski bir yaranın kabuğunu
Ve sevgiden düğüm atmak damarlarıma...


emeğine nefesine saglık müdür:)
tadında buldum..her zamanki gibi..sevgimleee..kutladım
Özgürlük, @Tayfun54
8.8.2011 00:17:10
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Ağustos 2011 Pazar 01:02:00
Kalıvermiştim kanayan yaramla
Koca bir yumruk sinenin ortasında
Gözlerime doluveren yağmurlarla
Silinmiyor izlerin, ruhumda hala


emeğine saglık!!!nefesin daim olsun...saygımlaaa
Bakıyordum ardından, @47nihal
7.8.2011 00:33:46
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Ağustos 2011 Pazar 00:18:00
Ah sen
Ağlamalı uzaklık
Ağlamaya utandın mı sen
O Yaşların ağlamalara uzandı
Uğurlandı ten

Ah sen
Ağlamaya utandığım yaşta, kaybetmişliğim…
Yaşdaşlarımın sevgi sözcükleriyle sona kanamışlığım
Yokluğunda ağlayamamışlığım…
Uta...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Ağustos 2011 Cumartesi 23:45:18
kalemi..nefesi kutladım...saygım çokca!!!...................
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Ağustos 2011 Cumartesi 21:15:29
herşeyi ile bütün!!emeğine saglık can ablam..kutladım saygımlaa.....................................................................
Adaletsiz dünya, @gül peri
6.8.2011 12:20:37
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.478
Şiir Okunma
1.228.151
Yazı Okunma
112.501
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL