Özlemlerim vardı benim Yere göğe sığdıramadığım Oysa sen… Bir merhabaya sığdırıp Hasretimi yetim bıraktın…
Sen yetim bıraktın hasretimi Elinden tutmadın Düştüğünde kaldırıp bana getirmedin Bir tekme de sen vurup Toprağa bulayıp Kimsesizler çöplüğünde bıraktın…
Sen özlemlerimi yetim bıraktığın gibi Benim de bırakmamı istercesine “Vazgeç” diyerek Bir tekme de benim vurmamı istedin… Hasretimi yetim bıraktın Benden de kimsesiz bırakmamı isteme…
Ben anladım ki Hasretim güçsüzmüş Dayanamadı sensizliğe İhtiyacı vardı sana… Ellerinden tutmanı istedi Yapamadın, bir tekme de sen vurdun. Sahiplenemedin Hasretimi yetim bıraktın…
Gözyaşı döktüğünde, yandığında Ben vardım yanında hasretimin Senin yapamadığını ben yaptım. Acısına ortak olup, Gözyaşlarını sildim, tuttum ellerinden. Yok olmasına izin vermedim Umudu olsun istedim Oysa sen, Hasretimi yetim bıraktın…
Hep seni bekledi hasretim Beş dakikaya razıydı Belki, belki gelir de Özlemlerime ilaç olur, acısını dindirir diye Hep bekledi… Ve sen Beş dakikayı bile çok gördün Hasretimi yetim bıraktın…
//Şimdi sen hasretimi yetim bırakmanın günahı ile yanarken Ben sana olan özlemlerimi büyütmenin sevabıyla yaşayacağım//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hasretimi Yetim Bıraktın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hasretimi Yetim Bıraktın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özlemlerim vardı benim Yere göğe sığdıramadığım Oysa sen… Bir merhabaya sığdırıp Hasretimi yetim bıraktın…
ah!dedim usuldan sabahın erken vaktine yine uykusuz bir gece gömdüm bu vakit ne çok üşüten vedalara şahit yüreğim... yüreğimizle sarıp sarmaladıklarımız bir soğuk veda ile uğurluyorlar bizi...
ah benim abim, yüreği yetim kalanın hasreti sıcak olur mu? gönlü bahar olur kalır mı? çığlığı sessiz olmaz mı?
çok güzeldi şiirin emeğine sağlık saygımla tebrıkler abim..
Değerli şair kardeşim., Yine sevdiğim türden bir şiir atmışsın.. Beğenerek, Haz alarak, Büyük bir keyfle okudum. Yüreğin hiç dert görmesin inşallah. Gönülden tebrik ediyor, selamlarımı gönderiyorum.
//Şimdi sen hasretimi yetim bırakmanın günahı ile yanarken Ben sana olan özlemlerimi büyütmenin sevabıyla yaşayacağım//.......Güçlü kaleme kocaman alkışlar...Saygılarımla...
Hasretimi yetim bıraktın…
.((
yetimliğimiz yüreğimizden..
Özlemlerim vardı benim
Yere göğe sığdıramadığım
Oysa sen…
Bir merhabaya sığdırıp
Hasretimi yetim bıraktın…
ah!dedim usuldan
sabahın erken vaktine yine uykusuz bir gece gömdüm bu vakit
ne çok üşüten vedalara şahit yüreğim...
yüreğimizle sarıp sarmaladıklarımız
bir soğuk veda ile uğurluyorlar bizi...
ah benim abim,
yüreği yetim kalanın hasreti sıcak olur mu?
gönlü bahar olur kalır mı?
çığlığı sessiz olmaz mı?
çok güzeldi şiirin
emeğine sağlık
saygımla tebrıkler abim..