Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Ekim 2011 Salı 09:18:20
Bize dair anıları göğsüme yatırıp
Okşayamadım gönlümce
Her yeltenişimde mazi bentler kurdu önüme
Korkular tünedi yüreğime
Ben fersah fersah kaçarken kendimden
Sen çıkıp geldin
Kale duvarlarını yıkıp
Paslı kilitleri söktün
Bir sevda ezgisi ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Ekim 2011 Pazartesi 14:27:10

Mesele tercih değil
İdrak
Anlamazsan
Zaten beni kavrayamazsın
Ne yorul ne yoğrul
Açamam sen


emeğine saglık ablam..sevgim çokca..kutladım
Zor değil, @guler birsozu
17.10.2011 14:24:39
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Ekim 2011 Pazartesi 13:49:27
Bak kelebekler bile hüzünlü hüzünlü uçuşur
Öten bülbül sustu sana olan hasretimden
Bilirsin sen canım cananım sen hep kalbimdesin
Her seher vakti gelirsin rüyamı süslemeye sen yanımdasın




emeğine saglık abim..kutladım saygımla...
Hep kalbimdesin, @memosta_73
17.10.2011 13:40:10
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Ekim 2011 Pazartesi 13:36:35
oy kurban oldugum yüreğine!!
ağlamsın..şiir yürekleriniz....kıyamam can!!!
emeğine saglık sevgimle...annemmmmm
Ağlayan yüreğim benim, @AYSE 09
17.10.2011 13:20:38
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Ekim 2011 Pazartesi 12:28:13
emeğine saglık fundammmmmmmmmm!!!!kutladım
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Ekim 2011 Pazartesi 11:34:00
Silerim yaşlarım çağlayıp akar
Memleket hasreti bağrımı yakar
Bütün sevdiklerim yoluma bakar
Bizi yerden yere sen vurdun GURBET



emeğine nefesine saglık abim..kutladım saygımla................
Sen vurdun gurbet..!, @batu_41
16.10.2011 20:53:30
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Ekim 2011 Pazartesi 11:32:54
Dertliler içinde dertler dinledim
Çok ağlayıp inim,inim inledim
Gönül defterime yazdım silmedim
====Zalimin başını kıran taş oldum
====Garibe’de ekmek oldum aş oldum


emeğine saglık abim..kutladım saygımla....
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Ekim 2011 Pazartesi 11:31:52
Er kişi niyetine kurulunca musalla
Geçilir omuzlardan tabut denen o salla

Elbette günahım çok hayırla yâd eyleyin
Bu günahkâr adamı iyi bilirdik deyin


nefesinle...taçlanmış abim....mis gibiydi..yine
emeğine saglık..kutladım saygımlaaa
Kul, @Mustafa Doğan.
17.10.2011 00:01:16
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Ekim 2011 Pazartesi 11:30:43
Kararttın ışığını yıktın Ahmet Acar’ın dünyasını,
Duymadın feryadını hissetmedin yüreğindeki sancısını,
Okumadın gönlündeki sevda yazısını,
Yerin geniş olsun dileğim mutlu olursun,
Sana veda ediyorum yaban ellere gidiyorum duydun mu


şi...

Duydunmu, @AHMET ACAR
17.10.2011 10:44:05
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Ekim 2011 Pazartesi 11:29:41
yenildin mi
ağlıyormusun
yoksa keyfin iyimi

adın kaldı dilimde birde hatıraların


ismine şarkılar yazılan kadın


elveda




ne güzeldi....anlatım..emeğne saglık can ablam..kutladım saygımlaaa
Ay/ten, @mavi gözyaşları
17.10.2011 10:48:26
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Ekim 2011 Pazartesi 08:35:22
Söyler misin şimdi
Unuttun ,unutabildin mi sende beni
Yoksa ara sıra da olsa
Bir şiir bir şarkıda yaşar mısın mazi adına geçmişi



EMEĞİNE SAGLIK ABİM..KUTLADIM SAYGIMLAAA
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Ekim 2011 Pazar 20:43:56
Kaçan fırsat elde, kuşmuş diyorlar
Görenler, duyanlar boşmuş diyorlar
Sevdaya düşenler coşmuş diyorlar
Ya güller yalancı, ya biz hatalı
-
Yokluğun yüzünden bunca karmaşa
Dosteli düşmüşsün büyük ataşa
Derler ki yazılan, gelirmiş başa
Ya diller...

Yalan mıydı?, @Dosteli_
16.10.2011 20:39:54
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Ekim 2011 Pazar 20:28:35
oy can fundam....
emeğine sglık..olsun..her dem sevgimlee kutladım!
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Ekim 2011 Pazar 20:23:33
Görüyordum seni gitmemiş gibi
Büyülü bakışların üzerimde
Bu dertle bırakmıştın ya sen beni
Kördüğüme dönmüşsün yüreğimde


kutladım emeği..nefesi..sevgimle..kutladım canda canımı
Kördüğüm, @47nihal
16.10.2011 15:33:18
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Ekim 2011 Pazar 20:20:29
Talibim efkarina, mey sarhosu degilim
Al beni kollarina,bak cikarmi hic sesim
Talibim sar beni, ruhunda ruh olayim
Mahi nur"um birak, isiginda kaybolayim



cansın!!!ses olmak zevkti...emeğine yüreğine her dem sevgim vede saygımla..kutldım...k...

Talibim, @Gülsen Tunçkal
16.10.2011 19:45:38
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Ekim 2011 Pazar 20:10:51
Gideceğim diyordun işte kapı açık bak.
Bu aşkın güllerini dermeden gidiyorsun.
Ne bir parça hatıra ne de adını bırak.
Veda buseni bana vermeden gidiyorsun.

Kan damlar bulutlardan gözyaşı niyetine,
Ben mi şimdi kurbanım bu aşkın diyetine,
Tomu...

Gidiyorsun, @HATAYLI
16.10.2011 13:45:46
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Ekim 2011 Pazar 20:09:39
Karşıda gördüğün o nazlı dilber
Kalbimin tahtında vardı bir zaman
İnandım sözüne bozmadım ezber
Aklım yüreğimden dardı bir zaman


Ne zaman ağlasam gözümü sildi
Ne zaman seslensem yanıma geldi
Öfkemi kinimi derdimi bildi
Kanayan yaramı sar...

Yârdı bir zaman, @azaptar
16.10.2011 13:57:51
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Ekim 2011 Pazar 20:08:37
Hayallerim kısa kaldı, tıpkı çocuklugum gibi,
tek hatırladıgım, cılız bacaklarımı örten şortumdu,
yani oda kısaydı...
İlerde doktor, mühendis, degil de, fena aşık oldum,
sevdim, sevildim, aslnda kısaldı oda, ıslanınca çeker bunlar,
tabi son...

Kısa, @işgal
16.10.2011 15:31:52
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Ekim 2011 Pazar 20:04:49
Her bir giden geriye dublörünü bıraktı
Soyundu tarihteki cumbalı konakları
Eski tadı vermedi botokslu suratları
Ha güzelmiş ha çirkin, aşkın sebebi bu mu?
Kente aşık olmaya yeter mavi tutkusu
Bu kenti sevmek için yeter deniz kokusu
Kentimde öl...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Ekim 2011 Pazar 12:22:47
Yine mevsimsiz yakalandım,
Sağnak yağan acılarıma,
Yüreğim şemsiyesiz,
Gözlerim mendilsiz

emeğine saglık canda can..kutladım!!sevgimleee.................................................................
Hüzün, @Aysel AKSÜMER
15.10.2011 23:11:36
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.402
Şiir Okunma
1.227.989
Yazı Okunma
112.483
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL