Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Kasım 2015 Cumartesi 15:51:24

tebrıkler murat kardeşim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Kasım 2015 Cumartesi 15:49:54
Her şey geçmişte kaldı acı tatlı hatıra
Mutluluk tadamadık bize gelmedi sıra
Sultan olsan ne yazar hükmetsen de bir asra
Anladım bu sevdadan ikimize yok hayır
Anıların narında yandık biz cayır cayır


tebrıkler hasan abım..
Velhasıl, @Hasanyılmaz
28.11.2015 00:20:21
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Kasım 2015 Cumartesi 15:38:00
ne kadar haklı dizeler...
emeğine sağlık ablam
tebrıklerimle
Canım yanıyor, @gül peri
27.11.2015 13:04:34
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Kasım 2015 Cumartesi 15:36:57
tebrıklerimle...
Farzet ki, @ufukguney
27.11.2015 23:54:42
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Kasım 2015 Cumartesi 15:35:02
Şimdi boynu bükük kaldı sazın..
Bam teli, dertli dertli inlerdi!
Mızrabın her vuruşu, daha bir beter ederdi;
Hasret türküleri, ahh hasret türküleri!
Yedi bitirdi beni..
Ben;
Türkü türkü sevdim seni...!

:((

içimden geçenleri hiç bilmeyecek...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Kasım 2015 Cumartesi 15:29:40
Hasretin kalbimi virane etti,ruhum tarumar oldu.
Seninle kavuşamazsam,neylerim ben kışı baharı?
............

gönle düşen bir kor!
yakar
yıkar..

neyleyim .!!

tebrıkler usta
Seninle kavuşamazsam, @ali sözer
28.11.2015 00:01:32
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Kasım 2015 Cumartesi 15:27:49
Anlıma kör kurşunu, sıkmadan düşünseydin
O kadar göz yaşını, dökmeden düşünseydin.

:((

keşke..
gitmeden düşünseydi
keşke..
keşke..
..................
..................

tebrıkler çok
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Kasım 2015 Cumartesi 15:26:33
tebrıkler kardeşime
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Kasım 2015 Cumartesi 15:25:58
Çözemediğim bilmeceydi beyni zorlayan,
Yinede ısrarla diretirdi çözülsün diye,
Belkide yüzü güldürecek bir ışıktı,
Bu denli aklı kurcalayan soru,
Yazılmıştı alnıma açık seçik mukadder,
Hüda’dan işaretti, uğurlandığım bu yollar...


tebr...

Bu yollar, @sahrayeli
28.11.2015 00:15:46
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Kasım 2015 Cumartesi 15:25:11
İyi değilim bugün
Hüzün dolu heryanım

........
(hüzün huzurun nazlı kapısı)
der şair!

emeğine sağlık şairem
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Kasım 2015 Cumartesi 15:23:38
emeğine sağlık güzel ablam..
tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Kasım 2015 Cumartesi 15:22:55
emeğine sağlık muharrem abim..
tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Kasım 2015 Cumartesi 15:22:14
emeğine sağlık ablam..tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Kasım 2015 Cumartesi 15:21:27
sen yüreğimde değildin ki yüreğimdin
aldığım nefesim

yetti de arttı bile bana
..............

tebrıkler kocaman
Sensizlik, @meltem kınıc
28.11.2015 00:12:36
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Kasım 2015 Cumartesi 10:32:06
Şimdi her yer yağmur çamur olmuş

Nefesim tükenmiş

Çünkü sen yoksun

Kapım çalmıyor

Gözlerim görmüyor

Işıkları-m yanmıyor

Her taraf çok karanlık

Kalbim seni beklemekte

Şimdi çok yalnızım

Neden gelmiyorsun

:(

gelmez!
g...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Kasım 2015 Cuma 15:57:57
ah içimi acıyla sarma-yalanım
ah bir tutam gölgesine beni muhtaç bırakan sevgili...
:(

şimdi içimden geçeni bir bilsen!
bir bilsen nasıl sürüklenip dönüşü olmayan sürgünleri kendime adres gösterdiğimi
ya da
her yağan yağmura hıçkırıklarımın...

Masal'dı, @Ely
26.11.2015 16:35:42
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Kasım 2015 Perşembe 07:49:20
tebrıkler...
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Kasım 2015 Perşembe 07:45:50
tebrıklerimle abime..
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Kasım 2015 Perşembe 07:44:33

Hayli uzun zaman geçti aradan
Aldığım her nefes oldu sıradan
Dualarım kabul etti yaradan
Bugün cananımın sesini duydum


tebrıklerimle
Sesini duydum, @Kąrsî
25.11.2015 11:59:02
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Kasım 2015 Perşembe 07:40:14
En çok bu şehir maruz kaldı felaketlere.
En çok papatyalar büktü boynunu,utandı.
Sahte gülüşlerin zamansızca aklıma geldikçe
içime aktı sessizliğe bürünen göz yaşlarım.
Ve senden sonra
nice aşklar,aşıklar gömdüm toprağa
Vebali senin boynuna.....

İhanet hırkası, @sSerzeniSs
25.11.2015 15:05:06
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.339
Şiir Okunma
1.227.826
Yazı Okunma
112.460
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL