Okuduğunuz şiir 25.10.2015 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
hüzün
Bu Kaçıncı Sonum
adamım... sevmemdeki ’neden’e ihtiyacı olmayanım... bilmem kacıncı şiir bu geceme misafir ettiğim... genzimde dizilip duran kaçıncı ulaşamayan sözcüklerim bazen gözyaşıyla karşılayıp bazen de gülümseyerek öptüğüm...
adamım... özlemiyle aklımı ezen sol yanım... gülüşüne yüz sürdüğüm gün nefesi çöl sıcağı gibi yakanım terinin ruhu deniz kokanım... bilmem kaçıncı aklımı alışın kaçıncı ruhumu işgal edişin kaçıncı karanlık bu seni içimde büyüttüğüm...
adamım... yetmeyen gözyaşıma asılan hatıralarım.... kapısı aralık gözlerime yağan kışım... uykulara el açan kirpiğimle bu beni kaçıncı dilenci edişin.. keskin bıçak ucu hasretinle kaçıncı bilenişim...
adamım ’bir yanı ölüm bir yanı kalım’ savaşım... gözlerim köprünün diğer ucundayken bu kaçıncı cehennem ateşi yokluğunun pençesinde harlanarak yandığım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Kaçıncı Sonum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Kaçıncı Sonum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hep erkekler mi yazacak kadınım diye başlayan dizeleri.Kadınlar da yazar adamım diye şiir.Hem de gayet güzel yazar işte . Emeğinize sağlık. Seçki için de gönülden kutlarım sevgiyle kalın.
kafese sıkışmaış kuş misalidir yürek çırpındıkça açar ne var ne yok yaşamışlıklarını...okadar sitemkar o kadar duygu yüklü oluruz ki bazen...anlamak isteriz kendimizi anlatamadıklarımıza...dilenci misali olur avuş açarız sevdaya ...merhamete...sevilmeye...özlenilmeye...değer verilmeye...ve her yürek kendi yangınını yaşar kimse bilmez içimizdeki volkanların ne zaman gün yüzüne çıkacağını..çoskun seller gibi olur bu birikimler ve kabullenilmez gidişler ....o kadar etkili okadar duygu yüklü olmuşki başlı basına bir sahaser...başlı basına bir mektup olmuş yüreğinizin zarfından açılan kaleminiz ...yüreğiniz...duygularınız daim olsun..
Teşekkür ederim size de hayırlı cumalar hayırlı akşamlar olsun 🌿 Anladım.. son günlerde farkettim ben sizi.. Eski şiirimdede görünce ve hiç hatırlayamayinca bu ismi, sormak istedim.
Elysa hanım, her şey den önce, hani hep erkek lerin yazdığı ... kadınım diye başlayan şiirlere , cesur kadınca yazılmış bir şiir olması nı ilginç ve önemli buldum.
Yine,yepyeni güzel bir şiir okuma ve dinleme şansına eriştim bu gün.Yüreğinizden duygular,kaleminizden mürekkep ve mısralar eksik olmasın.Bizlerle olsun.
Ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık çok güzel bir şiir tebrikler yüreğinin sesi daim olsun her daim şiirle olun şiirlerle kalın sonsuz saygı ve hürmetlerimle...
ahh ahh bu ne yürek sızlatan bir siirdi sevgili sairem.bu ne güzel bir iç döküş.yürekten kutluyorum.şiir gönlünüz hep çağlasın aksın.doluca tebriklerimi bırakıyorum sayfanıza.selam ve sevgimle...
adamım ’bir yanı ölüm bir yanı kalım’ savaşım... gözlerim köprünün diğer ucundayken bu kaçıncı cehennem ateşi yokluğunun pençesinde harlanarak yandığım
bu kaçıncı sonum..adamım ? Fondaki müzik dizelerle bütünleşmiş .duygular çok güzel aktarılmış şiire.bir an uzansa hayallerine dokunacak gibi oluyor insan.Emekçilerini kutladım.saygıyla.
Kişilerden çok, fikirler, değerler önemlidir. Değerler için savaşmalı insan. Yenilmek de vardır ölmek de Ya da yenmek de... Ama değerler ve evrensel fikirler doğrular baki kalacaktır şair. Adamım... dediğimiz her insan birer fanidir. Öldüğünde ya da çekip gittiğinde , değerler ve doğrular kalır değil mi elimizde ?
Kutlarım. Saygılar.
Mert YİĞİTCAN tarafından 10/26/2015 4:10:35 AM zamanında düzenlenmiştir.
Teşekkür ederim sağolun bir insanı insan yapan, sevilmesine neden olan bedeni olmamalı elbet ya da bedence görülmemeli başka gözlerden.. nice ölümsüz değerlere sahip olmamız temennimle. saygımla
Acının ve hüznün imbiğinden geçen, seçilmiş sözcüklerle etkin bir şiir. Yerine yakışmış, kaderine yakışmasa da... (Nereden mi biliyorum bunu?) Aynadan! En kalbi selamlarımla.
Dün gece nefes nefese koştum şiirlerine okudum okudum okudum sonra dedim ki 'kader'... bu kadarmı ayna'ydı... yerini seçmesine karar verebilseydik bütün aynaların sırı düşerdi dimi )
Teşekkür ederim sağolun bir insanı insan yapan, sevilmesine neden olan bedeni olmamalı elbet ya da bedence görülmemeli başka gözlerden.. nice ölümsüz değerlere sahip olmamız temennimle. saygımla
Güzel şiir tebrikler. Devam eden cümleleri ayırmanız okuma hatalarına yol açıyor ve çok çok fazla noktalama işareti kullanılmış nedensizce kesme, virgül ve fazla fazla nokta kullanılmış :) saygılar.
m.âkifsessiz tarafından 10/26/2015 1:24:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
m.âkifsessiz tarafından 10/26/2015 1:25:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
Romantizm seviyesi yüksek belki de bize unuttuğumuz değerleri anımsatan sağlam vurguları olan bir şiirdi. Aşk önemli. Kerem ile Aslı, Ferhatla Şirin tadında aşk'lar yok olmamalı. Yaşatmalı, yazılmalı.
Beni rahatsız eden, şiirde ki noktalama işaretlerinin fazlaca kullanılmış olması. Hatta hiç kullanılmasa daha da iyi olur.
adamım... yetmeyen gözyaşıma asılan hatıralarım.... kapısı aralık gözlerime yağan kışım... uykulara el açan kirpiğimle bu beni kaçıncı dilenci edişin.. keskin bıçak ucu hasretinle kaçıncı bilenişim...
:((
nefesimin kesildiği anda,kaçıncı sen diye dirilişim yokluğun yağdıkça üzerime ölümü bu kaçıncı kucaklayışım ah!nedensizliğme düşen kaçıncı cemre.. ruhumu bilinmeze sürüklerken sensizliğin adımları karanlık geceleri bu kaçıncı adımlayışım ikiye bölünmüş adımın soğuk rüzgarlara teslim edilmiş bu kaçıncı yok oluşu.. :( bilsen! hasreti kaç mevsime teslim ettim de hiç bir mevsim içimde ki özlemi dindirmedi sevdiğim içime saklanmış adını hangi hangi(kor)yakar ki şimdi
ah!kör kurşunları acımadan yüreğime sıkanım, söyle bana hangi sevda (senin)kadar yakışır ki gönlüme şimdi..
........!!
gönlüme hüznü şiire dokunuşu ile eken komşum, al bu yüreğimi şimdi yak soysuz köşelerde bir kez daha bu ahta bir vefa beklemiyor ki gayri yüreğim...
anlamak için satır aralarına bakmaya hacet yok öpüyorum öpülesi yüreğinden tebrıklerim ile canda canım...
adamım ’bir yanı ölüm bir yanı kalım’ savaşım... gözlerim köprünün diğer ucundayken bu kaçıncı cehennem ateşi yokluğunun pençesinde harlanarak yandığım