Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Temmuz 2014 Pazartesi 13:07:32

Şimdi …
Biraz ileride hep konakladığım sessizlik var
Hani gözlerimin tenine değdiği
Avuçlarımın avuçlarında terlediği
Ve dudaklarından aptal gibi düştüğüm yere
Gidiyorum...


düşerken gözlerinden ,yine tüm ibrelerimi sana çeviriyor h...

Gel/sen, @ANSIZIN
21.7.2014 12:17:52
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Temmuz 2014 Pazartesi 10:44:54

Perişan olsam da yaşadığım bu hayatta
Mutlu olacağım belki öbür dünyada


şimdi
fanide alacaklarım var sadece
gözlerimin tek beklediği
vuslat ahirim!!
oraya gitmek tek arzum...
buraları bıraktıklarım tadını çıkarsın gayri..
:(

belkile...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Temmuz 2014 Pazartesi 10:41:32

Anlamadım bu işten ben de şaşırdım artık
Herkesleri güldürdün beni ağlattın kader
Sanki kendimden geçtim sabrı taşırdım artık
Öldürmeden öldürüp kara bağlattın kader


KADER!
dilimin söylenirken en çok korktuğu kadere ettiğim tümcemdir.
her...

Kader, @Dosteli_
21.7.2014 09:45:28
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Temmuz 2014 Pazartesi 10:32:20
biliyor musun
sen gittin diye ben senden gidemem
sen sevemedin diye de
ben senden vazgeçemem



:(

BİLİYOR MUSUN?
sana dair herşeye hep kırgınlıklarım oldu ara ara,hep zamansız ağladım peşin sıra
lakin!
asla şüphe duymamıştım yüreğindek...

Senin için, @Mawish
21.7.2014 07:45:42
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Temmuz 2014 Pazartesi 10:23:52
kelam bulunmuyor söylensin sevda
ne hoşçakal derim ne bir elveda
bütün acılarım coşkun şüheda
ecelim oluyor hal gizli gizli


bilinmez ardıma saklı yaşadıklarımı,başımı yasladığım her yan soğuk mezar taşları
bütün acılarımı okyanuslar almaz ki...

Gizli gizli, @Gülşah Dağlı
20.7.2014 15:06:21
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Temmuz 2014 Pazartesi 10:16:31
Affet...

O kadar tutmak istedim de sımsıkı
sıktım da boğazımı,
Gözlerimden kustum,bunca lafı...
Tutamadım
kırıldı işte bastığı yerden
son kez kalemim.

Bu son olsun...
Pişmanım !
Bağışla beni lügatım..


:(

BAĞIŞLA!!

hep ardın...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2014 Pazar 15:56:29
ah
kelebekler
.(

ah...


tebrıklerimle
Ey kelebekler, @glenay
20.7.2014 15:36:04
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2014 Pazar 14:45:23
AH SİZİ AH!!
ağzımdan her çıkan kayıtta
:)))


bu radyo başıma çok iş açar benim daha!!

varlığı güzel insanlar
seviliyorsunuz
hep sevdiğiniz kadar...

sevgili hasan,
mevlam bu dünya ve ahiretinde gönlüne hep güzellikleri eksin
seni sevd...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2014 Pazar 13:17:30
Şimdi senden tek dileğim
Olur da düşerse bedenim toprağa
Ahvalin nedir diye sorma hâlâ
Sorma


ahvalim
gayri sana hayr etmez!!
ahvalim kara toprağa yazılır
:(


emeğine sağlık can
Sorma. . ., @Asiyim Asabiyim
24.4.2014 00:10:30
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2014 Pazar 11:59:50
yürekti tek varım koydum önüne
ansızın dokundun sevda teline
cansız bir resmini verdin elime
o bile ağladı haberin var mı



haberi vardır!
yoksada bu şiir ile olacak
adresi olmayan şiir olmaz can

muhatabı
iki elini başının arasına al...

Haberin var mı, @Gülşah Dağlı
19.7.2014 11:12:36
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2014 Pazar 11:55:20
Yak şimdi bütün gemileri
Yık bütün günahlarını boynuma,
Bırak, yanayım !
Pişman olursam namert olayım
Yeter ki sen gülümse
Gülümse
Uzaktan da olsa…



gülümse...
:(

tebrıklerimle abime
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2014 Pazar 11:54:02
olsun sevgili
erkende tükenirmiş baharlar
gecenin sabahla buluştuğu yerde duruyor sana çıkan yollar
her geçtiğimde sızlar kaldırımlar
gerilerde kalan hiçlik bir dakikaya sığar
kahrolurum düşünce vurgunu gölgeyi çekerken kendime
hüzün yağar saç...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2014 Pazar 11:50:55
ah yâr!
düştüğüm hep sensin



ah
ah!

görmez gözleri
peşi sıra olanları
bilmez yüreği ardından kopan kıyameti
nasıl tökezledim
nasıl düştüm sol yanımın üzerine
ve nasıl öldüm!!
diri diri
:(


şiire vuran tümcelerin hatrına
hadi:
...

Bitmez, @_ZERRE_
19.7.2014 21:33:17
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2014 Pazar 11:47:27
sebepsizken hınca hınç neden;
tek soruda aşkın kıymeti, yüreğin cahilliği...



tebrıkler kardeşime...
Slm, @karann
20.7.2014 00:58:26
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2014 Pazar 11:41:44
Neden bu ayrılık, bilmedim niçin
Parçası gibiyiz bir büyük hiçin
Karanlığı yırtıp aydınlık için
Gülmek istiyordum güldürmediler



elimize tutuşturuldu ansızın bir ayrılık fermanı,kalemi kırılmış biri nasıl güler ki
bildiklerime yut dediler! ...

Karanlık yıllar, @Dosteli_
19.7.2014 08:39:49
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2014 Pazar 11:31:35

Can vermekse aşk avuçlarında,
Fırtınada mahsur kaldım.
Yakamozlar ıslak dudaklarımda:gezinirken-
Şarkılar,aşkta salınır.
Filizlerin içimde tazelenirken,
Kıvılcımlar’da kaybolurum,
Ansızın uyanır düşlerim.


bilindik kayıplarım...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2014 Pazar 11:25:14

Sen;
Kaybetmelerin omuzlarıma yüklediği en ağır yüksün
Seninle yaşamaya o kadar alıştım ki
Sensiz geçen her an beni biraz daha yıpratıyor
Yine de seviyorum her günü
Her geçen gün seni bana biraz daha yaklaştırıyor sanki…

Seni sevmeyi...

Seni özlüyorum, @Arif Odabas
20.7.2014 01:24:36
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2014 Pazar 11:14:45
Hangi duvar parçalar sükûtumu?
Hangi gözyaşıyla söner yüreğimdeki cehennem?

:(

hangi ele uzansam deva diye şimdi,kan revan gözlerimi kaybettiğim ellerinde silmez ki şimdi
halsizliğim sığmıyor hiç bir yere
çığlıklarımın sessizliği çarpıyor dö...

Varlık içinde yokluk..., @SUSTUM
17.6.2012 17:28:58
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2014 Pazar 11:00:24
Beni sevdiğini biliyorum de
Son defa yanına geliyorum de
Şakayla da olsa seviyorum de
Belki de son nefes farz et sevgili


farzet!!


tebrıkler şiire yoruma
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
19 Temmuz 2014 Cumartesi 12:56:59
Ağlama anne bittim başka şafak göremem
Pembe yanaklarına ellerimi süremem
Okuyup büyüyüp de ben de murat eremem
Nice hayatı viran edip büküyor Gazze



nasıl hissettik acıyı
nasıl ağlattı yetim Gazze

duamızla her daim..

emeğine sağlık a...

Gazze yanıyor, @AYSE KAVAK
14.7.2014 02:59:25
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.763
Şiir Okunma
1.228.683
Yazı Okunma
112.585
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL