Dilimde tüyü bitmemiş yetimin hakkı varken Ben,onunla ıslatıyordum tüm harfleri... Bağışla beni lügatım... Bağışla.
Her defasında Başlık diye attığım kelimeler tıklarken penceresini, içinde ona adadığım tüm kişi zamirlerini, kendi öznelerine değişerek gecenin ortasında p/hiç bırakıp sırtını döndü...
Henüz saatler vardı,sabah olmaya... O anın tadını çıkartıyordu şimdi...
Bir gün Güneş doğmamaya yemin ettiğinde, karanlık yarınlara açacaktı gözlerini... İşte o gün geldiğinde ; Yani şimdiki ılık meltemler ve Islık çalan rüzgarların yerini fırtınalar aldığında... Dünyasını aydınlatmak için yaktığı mumlar söndüğünde. Bu gün,istihfafla baktığı bu satırların parıldayan çığlığında alacak soluğu... Ve kendi ateşiyle aydınlanacak o büyük şehri !
~ ~ ~
Adıyla olmasa da sanıyla, onun içimdeki bu marazlı, sefih ve hayasız kabrinden söz edip tümcelere taşıdım... geçmiş zaman eklerinde onunla tıka basa doldurdum şiirlerimi... (neye yaradı) Ve sonra anladım ki Onu taşıyan hiç bir yazı Bir tek cümle bile etmedi henüz... Etmezdi ! Bağışla beni lügatım. Susmalıydım... Onun bıraktığı gibi kalmamalıydı hiç bir şey... Eskiye dönmeliydi yüzüm, müşfik ama kararlı bakmalıydım hayata... Adı inat da olsa ...içimden ağlamalıydım. En önemlisi de O görüp,duyup okuyup mutlu olmamalıydı, Mahrum etmeliydim onu bu zevkten.
Affet...
Bilseydim onun bu kadar ucuza gideceğini İndirim sezonunu bekler Ben de ucuza getirirdim bu aşkı Ama... Ederinden ve şimdi ki fiyatından biraz fazla bir bedel ödedim.
Bundandır bozgunu... bu son baş kaldırışı yüklemlerimin.
Affet...
O kadar tutmak istedim de sımsıkı sıktım da boğazımı, Gözlerimden kustum,bunca lafı... Tutamadım kırıldı işte bastığı yerden son kez kalemim.
Bu son olsun... Pişmanım ! Bağışla beni lügatım..
( Henüz,çok geç kalmak için çok erkendi,bir gece/o erkenden geç kalmayı tercih etti! )
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bağışla Beni Lügatım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bağışla Beni Lügatım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O kadar tutmak istedim de sımsıkı sıktım da boğazımı, Gözlerimden kustum,bunca lafı... Tutamadım kırıldı işte bastığı yerden son kez kalemim.
Bu son olsun... Pişmanım ! Bağışla beni lügatım..
:(
BAĞIŞLA!!
hep ardından dikmeye çalıştığım söküklerim oldu benim,yamalı kaldım bir yanımın eksikliği ile koştuğum ayaklarımı bile artık emanet kullanıyorum.Sönmüş bir şehrin karanlığı dünü yazdığım aydınlığım diye iyi tanırdı seni her sabah nasılda koşardım sana tüm yedi yirmidört nöbetlerimin yorgunluğunu bilmezdi ki ayaklarım nasıl çarpardı yüreğim sana gelişlerimde bilseydin gönlümü inansaydın bana YIKIP GİTMEZDİN DUYGULARIMI///ATIP GİTMEZDİN BENİ KIYILARA suskunluğumu öne eğdirdiğin başımdan sor!üzerime nasıl devirdin koca dağları nefesim boğazımdan (ha)çıktı (ha)çıkacak diye beklediğim zifiri geceleri iki eli başının arasında gezen benden sor..
:( affet! tuttuğum dalı bırakmadığım için, yüreğime yazdığımı hala tertemiz taşıdığım için gönlüme ektiğimi her an gözyaşlarımla suladığım için haklısın! susmalıydım! sırtımdaki ter kurumadan sol yanıma sapladığın ihanet okunu yutmalıydım!! yuttum da.. :(
ah! lügatım BAĞIŞLA BENİ:
Bilseydim onun bu kadar ucuza gideceğini
ÖLMEZDİM Kİ... yanmazdım ki kanmazdım ki!! düşmezdim ki!dizlerimiz üzerine!!
ah benim remzi kardeşim, uykumun ziyanı sabaha kadar açılan ellerimin ağırlığı gözlerimin hüznü ile yine geldim yaralarını iyleştiremem bilirim yaralar iyileşince ölür!! bizdeki hep taze ve hep taze kalacak...
biz (lügatlarımızdan )bile bağışlanmayı dilerken ya bu lügatlara yazılanların hali ne olacak!! kulun affetmediğini mevlam affeder mi?
bilmiyorum... kanıyorum ve susyorum..
sabahıma yağmur yağdı yine emeğine nefesine sağlık can kardeşim