Bak ! soğuk rüzgârlar esiyor Dalgalar ve martılar Motor sesleri Dilimde serin tuz tadıyla sessizliğe bürünmek Bu toprakların yapısı içinde İçimdeki sevdaya cemreler düşürmek istiyorum Evet… … Artık boz ardıçlı , kekik kokulu Akdeniz dağları Mavi gökyüzü çadırımdır ,güvenle barındığım Şimdi bir şafak vakti sislere sinmiş bir bağlama sesi dokunur ruhumun bam teline Akar şırıl şırıl dereler yatağında delişmence Güneş bulutların arasından yüzünü gösterirken, Hayaller silikleşir hızlıca Yak şimdi bütün gemileri Yık bütün günahlarını boynuma, Bırak, yanayım ! Pişman olursam namert olayım Yeter ki sen gülümse Gülümse Uzaktan da olsa…
süleyman altunbaş...bafra...20.07.2014...saat:01:14
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Artık boz ardıçlı , kekik kokulu Akdeniz dağları Mavi gökyüzü çadırımdır ,güvenle barındığım Şimdi bir şafak vakti sislere sinmiş bir bağlama sesi dokunur ruhumun bam teline Akar şırıl şırıl dereler yatağında delişmence Güneş bulutların arasından yüzünü gösterirken, Hayaller silikleşir hızlıca Yak şimdi bütün gemileri Yık bütün günahlarını boynuma, Bırak, yanayım ! Pişman olursam namert olayım Yeter ki sen gülümse Gülümse Uzaktan da olsa…
süleyman altunbaş...bafra...20.07.2014...saat:01:14
Şiir fon ve yorum mükemmeldi K u t l u y o r u m haz aldım okurken/dinlerken Yüreğin susmasın üstat _________________________________Selamlar
Giden sevgilinin ardından umutla ve sevgiyle sesleniş gibiydi şiir,dinlerken peşinden sürüklüyor okuyanı,kutlarım güçlü kalem ve yorumu,saygılarımla...
Gülümse
Uzaktan da olsa…
Harikaydı anlatım dizelerde ve çok akıcı bir eserdi gönül sesinden, kutlarım ,gülümsemenin güzelliğinde bir final...saygılar..