Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Temmuz 2014 Çarşamba 01:33:28
Soguk Duvarlar, Sessiz Koğuşlar
Sürgülü Kapılar, Demir Ranzalar
Bazende Hüzünlü Bakışlar
Sığmazdı Özgür Yüreklere
Ne Olur Gel Bekletme Sevgilim


gel
gel!!

can kırıkları canımı yakıyor
ne olur gel...


tebrıkler şair
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Temmuz 2014 Çarşamba 01:31:39

Islanan kanatlarını çırpmaya çalışan serçelere takılınca gözleri
Buruk bir tebessüm kaplar yüzünü
Dalar gider anılara
Yağmurun kirpiklerine vuruşuyla irkilir
Suskun yüreği dile gelir
Kaderine yazdığı türküyü söyler sessizce


ve o türkü ...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Temmuz 2014 Çarşamba 01:30:26

sen varsın aklımda
dirhem dirhem kokan dağlarda
denizlerde dalgaların köpüğünde
martıların kanadında
ağaçlarda ormanların kuytusunda
tüm mevsimlerde
buram buram kokan her mevsimde
yarın çok güzel olacak.

:(

dilerim can
güzel yü...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Temmuz 2014 Salı 19:19:13

Vuracak yer kalmadı harp alanı sinemde
Sanırsın çağlayan var gözlerimdeki nemde
Sana olan sevdama kızıp duran annemde
Acıyıp gözyaşımı sildi mi sanıyorsun?



:(
şimdi nasılda koptu gözlerimde kıyamet
!!!

ah beni senden başkası anlamaz ...

Sensizken, @Tek Hece AŞK
8.7.2014 13:22:33
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Temmuz 2014 Salı 19:10:53
Gece bile başladı
Issızlığın türküsünü çalmaya
Yine mistike büründü karanlık...


sevmiyorum geceleri,içimi ürpertiyor aklıma düşen yokluğun
sol yanıma sızılar birikiyor
derdim dilleniyor
bu şehrin en ücra köşesi bile bizi tanıyor...
:( ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Temmuz 2014 Salı 19:05:30
Sızlıyor ciğerim kanıyor içim,
Akar göz yaşlarım sanki bir sicim,
Dumanım tepemde tüter o biçim,
Gelmedin ki ay ışığım nerdeydin.


EMEĞİNE SAGLIK ABİM
TEBRIKLERİMLE.....................................................
Ceylan gözlüm, @AHMET ACAR
8.7.2014 00:52:54
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Temmuz 2014 Salı 19:04:23

mabuduma can ol ruhuma şifa
ömrüme sefa ol,gönlüme vefa
severek çekerim bin türlü cefa
içimi garkeden aşka iyi bak



içimdeki sana iyi bak!
kalemimdeki sana iyi bak!
gözlerimden akan sana iyi bak!
ömrümden yüz çeviren sana iyi bak... ...

İyi bak, @Gülşah Dağlı
8.7.2014 13:02:43
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Temmuz 2014 Salı 19:01:40
Şarkımızı dinlerken dünya gelir bana dar
"Sevemez kimse seni benim sevdiğim kadar"
Aşkınla avunurum kalbimi çalan dildar
Hüzzamı bırak neva çal desen de çalamam


:(

sevemez...
yürek kendini iyi bilir...

ötesini geç!


emeğine sağlık...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Temmuz 2014 Salı 09:23:34

‘Ve ben’ Dedim
‘Ve bennnn!’
‘En çok Sevenim!’
‘Ennn Çoookkk! Seveennnnnn!’


-Biliyorum! Dedi adam
-Biliyorum…
Uzaklaştı aynadan…



:((


tebrıklerimle...
Akis, @Ali Asaf
8.7.2014 00:37:56
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2014 Pazartesi 18:45:04

biri gittiğinde ,


biri bittiğinde ...



söktüm içimden seni hoyratça!
yakın gelen her uzaktan kaçtım koşar adımlarla
uykusuz kalışlarıma sor inanmazsan nasıl titrediğini bedenimin
aynalara sor,sen olduğunu söylesin susuş nedenimin

...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2014 Pazartesi 01:18:14
Şimdi ne gecem gecede, ne günüm gündür,
Sana alevlendi gönlüm gayrıyı söndür,
Sardı zerrelerim aşkın çekte bir sündür,
Senden ayrılalı da ben hep seninleyim.



SENDEN AYRILALI DA BEN HEP SENDEYİM...

ötesine ne hacetti..
çok güzeldi şiir ç...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2014 Pazartesi 01:15:21

ömür törpüsün de bak hayat ,
yarın mahşerde ne diyeceğim
ey vah değince kör nefs-im
ben o zaman ne edeceğim


öldürmek lazım nefsi...
beklentisi büyük olmamalı gönlün
engin olmak lazım her daim
ne kaldı şunun şurasında mahs-şere

:(

...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2014 Pazartesi 01:13:28

Bu ateş hiç sönmez ki; yakar içinde deniz.
Kıpırdaşan yakamoz, ay ışığında bir giz.
Dalgalar cilveleşir, kalmaz sularda hiç iz.
Sadakat yok güneşte, geliyor yine şafak.


kalemine saglık abim


saygımla tebrıkler çok
Yaşam, @Turgay COŞKUN
18.6.2014 00:28:23
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2014 Pazartesi 01:11:07
Yalnız sen bak bana, eller bakmasın.
Senden başkasına, gönlüm akmasın.
Tanrı huzurunda, beni yakmasın.
Sevdam kirlenmesin, ruhumun yüzü…


tenime dokunmaz gayri başka bir el,senden başkasını siler giderim
yüreğim sana akan bir nehir,suya yazdı...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2014 Pazartesi 01:03:30

Bu yol çetin bir yol bıkıp usanma
Yüzümde ki hale bakıp da kanma
Beni senden ırak yaşıyor sanma
Yanıyor içimde kor sevdiceğim


gönlüme vurdukça hazan,aklımı seriyorum yollarına,yüzümdeki
çizgileri saysam
ömrümün geçtiğini anlarsın sevdiğim...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2014 Pazartesi 00:42:46

Hasretinle kavrulan kalplere dolsun iman
On bir ayın sultanı hoşgeldin ya Ramazan


ah sabr ayı ramazan!!


emeğine saglık can ablam..sevgimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2014 Pazartesi 00:41:12
Şair in çilesi bitmez/miş
Kalbi delen aşkın mızrabı imiş.
Semah/da Rabb’ine ermiş.
Duası, sevgisi,şems, gibi aşkı imiş...

emeğinize saglık
saygımla...
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Temmuz 2014 Pazar 23:27:12

Döneceğin yer bellidir bilirsin
o yüzdendir çıkarken buruk bir tebessümle
dudakların vadiye hoşçakal derken
iki damla gözyaşı mezarına damlar sessizce.


EMEĞİNE SAGLIK CAN

TEBRIKLERİMLE........................................................

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Temmuz 2014 Pazar 23:26:07
TEBRIKLERİMLE ABİME............................................................................................
Bay bay, @Toprağımsın
29.6.2014 18:28:00
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Temmuz 2014 Pazar 23:25:01
...Ben de kaldı ne varsa bu aşka dair
Sensin tek aşkım sen!! hem dünya hem ahir..."

DÜNYADA SEVDİĞİNİ
AHİRİNE GÖTÜREN YÜREĞE

NE DENİR...


TEBRIK EDİLİR...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.765
Şiir Okunma
1.228.696
Yazı Okunma
112.585
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL