Hasret duçar oldu cana Gönlüm ağlar yana yana Can derde nasıl dayana ---Aman aman nazlı yârim ---Derde derman suna yârim
Ve ben kendimi unutup, Üryan ruhumla sana akıyorum, Rüzgârın kanatlarındayım, Şehla gözlerimle semadan bakıyorum. Kanadı kırık serçeler yoldaşım. Kırlangıçlar kadeh-kadeh seni sunuyor, Seni yudumlarken dudaklarım, Aşk-ı sevdanla dönüyor başım…
Yâr! Yüreğim sarhoş, ben sarhoşun oldum, --------------- Meyim sensin…
Az ötede gri bulutlar, Bulutlar saklıyor yağmurları, Yokluğunda gönül toprağımla öpüştürmüyor. Ve bir neyzen segâh makamında üflüyor. Yanık bir ses benliğime su gibi akıyor. Sen geliyorsun aklıma, Sanki yârim vuslat şarkısı söylüyor, Canan dergâhında gönlüm mest oluyor…
Geçiyorum Nil nehrinin yeşil-mavi sularını, Akdeniz e doğru yol alıyor ağır-ağır. Nilüferler süslüyor Nil in yeşil koylarını. Ve gözlerin oluyor aniden o yeşiller, Sen oluyorsun, meftun olduğum Nilüferim ….
Yâr! Kamaştırdığın gözlerimle seni buldum, --------------- Büyüm sensin….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
._ DÜŞTE GÖRDÜM YÂRİ _. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
._ DÜŞTE GÖRDÜM YÂRİ _. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kutlarım kaleminizi