Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
10 Temmuz 2009 Cuma 00:17:13

insan düştüğü yerden kalkarmış!
söyle; nasıl kalkarım,
süründüğüm yerlerden?
söyle Hümeyra , söyle
neden bu zillet-i çile?
eyvah!!!!
güneş karardı.....
soldu gülleri arz-ı hayatın
kaldı geride ab-ı hayat.
elif, lam, ra
hü-mey-ra.....
ben...

Hümeyra 2, @bozkırınşairi
9.7.2009 23:20:36
flycan57
@flycan57
9 Temmuz 2009 Perşembe 21:17:57
bırak kalemimi şimdi, sana yazdığım bu mektubun satırları arasına
ve kalk yanımdan ayağa, yürü yağmura doğru, izi sen olan adımlarla

anlat bana canımın içi, beni çok şaşırtıyor dediğin bu deli yağmurları
silmek için ellerimi beklediğini, iki göz...

flycan57
@flycan57
9 Temmuz 2009 Perşembe 21:12:29
şiir yürekli bir bahçevanım
ellerim beş vakit sözcüklü
karanlığı aydınlıklı
dili damağı bereketli
kimseler bilmesin leylak sevme yorgunu olduğumu
işim bu ben işimi seviyorum
asıl baharını bulamamış leylağımı
bahar nedir unuttum dert etmiyorum ...

flycan57
@flycan57
9 Temmuz 2009 Perşembe 21:06:30
ama sen...
yanımda olduğunu sandın
yanıldın...
bu yüreğin altına elini koyamadın...!!!


hiç yanımda yok/sun
anlaşılan benim sevgime tok/sun


oysa...

ben... DEĞER/SİZ/İN
senin en değerli yerinde
yüreğinde olmalıydım

ve...
hep orad...

flycan57
@flycan57
9 Temmuz 2009 Perşembe 21:02:13
Bak ey güncesi düş çocuk
Bakışların güzel
Çök üstüne zor benim zorum
Gözlerin kara gönlünse yaz
Yaz üstüne ellerinle
Sen gül, gülsün çocuk
Gül ellerinde
Gül yaz

ve
Şimdi gül çocuk…
Hemen…
Gül…
Şimdi

‘’’Sen gül ki; sana bakan ellerde ...

flycan57
@flycan57
9 Temmuz 2009 Perşembe 20:55:34
A -nlayan anlıyo akıldan oda
T -arih bilmez gibi vardır korkanda
A -lmış o paraya para katanda
T -erket bu dünya boş gideriz ona

Ü -zülme atanın kefeni boşda
R -üyadan uyan var o kurtuluşa
K -urtuluş savaşı bir an unutma
E -h gelir bazen bu ...

flycan57
@flycan57
9 Temmuz 2009 Perşembe 20:48:52
Hep bunlar hayal düşünce yenilikler gelince
Kurşun kalem de olsa silinmiyor, fotokopi çekince
Yaz boz tahtası olmuyor, yürek gerçek sevince
Acılar, tatlılar yürekte yaşar kalem dolma kalem

ustaca yazılmış..zevkle okundu..tebrikler..saygılar sel...

Kurşun kalem, @cebirin defteri
8.7.2009 08:05:26
flycan57
@flycan57
9 Temmuz 2009 Perşembe 20:46:31
Sana ben sevdanın en güzelini
Verdim de sevgilim kıymet mi bildin ?
Önüne mor çiçek, al güllerimi
Serdim de sevgilim, kıymet mi bildin ?

Her yağmur damlası gözyaşım gibi
Özlemler içimde bir kurşun gibi
Kor olmuş yüreğim, kül olmuş gibi
Yandı...

Kıymet mi bildin ?, @RABATLI
9.7.2009 00:19:09
flycan57
@flycan57
9 Temmuz 2009 Perşembe 20:40:27
Renkli dünyaya kanmayin
Her piriltilara inanmayin
Huzur verir sanmayin
Dünya bostur UNUTMAYIN


çok doğru...anlamayanlar anlasın diyeceğim ama insanoğlu işte hepimiz zaman zaman bu pırıltılı yalan dünyaya kanarız...çok güzeldi..tebrikler..sevgi...

Insanlar, @HİCRAN28
9.7.2009 01:51:05
flycan57
@flycan57
9 Temmuz 2009 Perşembe 20:36:17
Yaraladın Beni
Yalvarırım sevgilim ne olur gitme
Beni böyle yakıp gitme sevgilim
Ne olur yüreğinin sesini dinle
Seni canımdan çok sevdim
Kıyılır mı seven bu yürek böyle

içten gelen yürek sesiyle yazılmış... yazılmış çok güzel bir sevda şi...

Yaraladın beni, @RUMUZ4300
9.7.2009 14:13:26
flycan57
@flycan57
9 Temmuz 2009 Perşembe 19:59:31
Hacı TAŞAN gibi bir ozan yurdu
Birleşmiştir orda kuzusu kurdu
Küçükten büyüğe hürmet olurdu
Alında yazıdır, şirindir köyüm

Aşık Dede BEKAR burda yetişmiş
Ferzi emmi yıllar yılı itişmiş
Sonunda terkedip yollara düşmüş
Kalplerin közüdür, şirin...

==k-ö-y-ü-m==, @zekibekar
9.7.2009 14:01:21
flycan57
@flycan57
9 Temmuz 2009 Perşembe 19:49:16
Bulutlar ağlamadan, çimenler nasıl güler.
Şair öldükten sonra, insanlar takdir eder.

Sitemim size değil,yarenlerim dostlarım.
Özlemim hiç diner mi can bildiğim dostlarım.

Veda etmek acıdır,hüzün koyar geride.
Dost kitabına yazın,bırakmayın ...

Elveda gidiyorum, @gül peri
9.7.2009 19:20:33
flycan57
@flycan57
9 Temmuz 2009 Perşembe 18:59:22
eskiden ne güzeldi bee o yıllar geçip gitti
aldı seni benden geri vermedi şimdi
ayrılık mı bu yoksa ızdırap mı?
resimlerde acıtıyor bakarken gözlerine
---------------------------------------------------

siyah beyaz düşler...
yürek yakan hüzü...

flycan57
@flycan57
9 Temmuz 2009 Perşembe 17:37:48
YANIYOR DOĞU TÜRKİSTANIN CİĞERLERİ,
ZULÜM YAĞIYOR EJDERHANIN AĞIZINDAN...
KALBİ YOK Kİ ONLARIN ETTEN KEMİKTEN,
UZUVLARIN BİLE DİLE GELİP İSYAN ETTİĞİ GÜNDÜR BUGÜN!!

ANLATMAKLA BİTMEZ DERDİM KEDERİM,
SÖZLERİN BİTTİĞİ GÜNDÜR BUGÜN!
YALNIZ KALDI...

Vahşet, @sahranur
9.7.2009 16:19:18
flycan57
@flycan57
9 Temmuz 2009 Perşembe 17:14:34
gün ışığı akşamlarda kilitli
silinmiş, kumdan kalelerimin izleri
çek üzerimden, sarı yapraklarının acı çiyini
büyüyor yıkıntılarım git gide…
devrilip duruyorlar üstüme üstüme !

nasıl aldandım / kandım böyle ben ?
yıktın, vîrân eyledin gönlümü...

Zamana arzuhâl, @sahaf
9.7.2009 15:00:47
flycan57
@flycan57
9 Temmuz 2009 Perşembe 13:55:41
Nice yasak aşklar gördüm,
Sınır ihlalinden!!! kurşuna dizilmiş.
Ne eller kesilmiş, ne yürekler hancerlenmiş!
Biz tüm korkulara rağmen aşkımızı yaşamışız.
Biz ikimiz, iki düşman ülkenin yasaklı,
Korkusuz aşıklarıyız.

Ne sen bana ,ne de ben san...

*yasaklı aşıklar*, @leylasız
7.7.2009 00:01:35
flycan57
@flycan57
9 Temmuz 2009 Perşembe 13:50:16
Aslan ki aslandır, olamaz tilki,
Kim demiş tilkidir her şeyin ilki,
Manevi yoksulun, maddiyse mülkü,
Şanda yalan, ünde yalan, mal yalan.

Er yiğidin ola vicdanı, arı,
Millet için olsun hizmeti, kârı,
Son baharda bal verirse bir arı,
Şeker ger...

Yalan, @dilfin
7.7.2009 00:02:06
flycan57
@flycan57
9 Temmuz 2009 Perşembe 13:39:50
Yitirdim umudumu, Kafdağı’nın ardında,
Boşuna dolanırım, senin gönül yurdunda.
Gönül aşka düşünce, erir kendi derdinde,
Dertlerimi dağlara, feryatla ünletensin!

Sana benden, bir şiir yazmamı istiyorsun,
Yazdığın şiirlerin, ilhamı kim diyorsun?...

Etkili Yorum
flycan57
@flycan57
9 Temmuz 2009 Perşembe 13:34:36
Hafif bir esintidir
Bir toz bulutudur,yerden yükselen
Dışarıda kalan bir kaç karınca koşuşturması
Yağmur zamanı....

Cam üzerinde bir kaç damla süzülen
Bir sıcak ten,hasret yılların ait
Tozlu yaprakların boşluğa irkildiği
Yağmur zamanı...

...

Yağmur zamanı, @GÖKCE
9.7.2009 12:24:35
flycan57
@flycan57
9 Temmuz 2009 Perşembe 12:03:36
Senden uzakta da olsam,
Ben senden uzak olamıyorum,
Ben seni yaşıyorum seni,
Çünkü ben seni seviyorum seni...

Sevgin alt üst ediyor benliğimi,
Her daim varsın bu yürekte,
Seni her istediğimde görmesem de,
Senin iyi olduğunu ,varlığını bilmek...

Sevmek güzel duygu, @monoroza73
9.7.2009 11:23:13
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
157.064
Şiir Okunma
1.481.073
Yazı Okunma
66.610
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL