Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
6 Temmuz 2009 Pazartesi 20:33:03
Karanlık dünyamda sefa süremem,
Ellerin yârini ,yârim göremem,
Umutsuz gönlüme umut veremem,
Gülmeyi unuttum seni sevince.

çok hoş dizelerdi..tebrikler..saygılar selamlar..
flycan57
@flycan57
6 Temmuz 2009 Pazartesi 19:33:23
bir bahar akşamı düşerken yağmur
düş sokağına kendini salacaksın
gökyüzü sisli kuşlar uçar
bu şehirde hatırlayarak ağlayacaksın.

hüzünlü fakat bir okadarda güzel dizeler..tebrikler...saygılar selamlar..
Ağlayacaksın, @esmerefsane
6.7.2009 19:03:47
flycan57
@flycan57
6 Temmuz 2009 Pazartesi 18:18:02
Çok sevmiştik biz !
Hayellerde kurmuştuk evimizi
Mor salkımlı bahçelerde
Oynayan çocuklarımızı !
Değişti herşey plansız
Talan vurdu !
Savrulduk yağmalandık
Ayrı mevsimlere,ayrı iklimlere
Bölündük parçalandık
Sevdanın naçarlığı
Acı yoksulluğ...

Talan vurdu !, @Oya gedik
6.7.2009 00:08:26
flycan57
@flycan57
6 Temmuz 2009 Pazartesi 18:14:38
araya hatırlı kişi sokuldu
para yatırıldı,randevu alındı
geldiğinde günü saati
yol tutuldu,kapı çalındı

Mehmet efendinin oğlu olmamış soruyor
Hatice hanım kızına zengin koca arıyor
kahve telvesinden Mehmet efendi müjdelendi üç vakte kadar
Ha...

Falcı, @Cemal Erkoç
30.6.2009 00:00:57
flycan57
@flycan57
6 Temmuz 2009 Pazartesi 18:05:53
bulut ol üstümü kapla sana
çağlasın bu yürek
sana buket hazırladım sevdalım
anlaman gerek
köprü kurdum geliyorum
sol tarafım sana denek
dumanlanırım sevginden
duman dağ aşar
tütende

sevda dolu..yürekten sesleniş..çok güzel dizlerdi..t...

flycan57
@flycan57
6 Temmuz 2009 Pazartesi 17:59:47
Yırtmışlar perdeleri, kırmışlar aynaları.
Kapıları sökmüşler, yıkmışlar duvarları,
Varlıksız, siluetsiz, kazanıp dünyaları,
Düşman olmuşlar bana, seni sevdiğim için

çok güzel dizelerdi.kutlarım saygılar selamlar..
flycan57
@flycan57
5 Temmuz 2009 Pazar 23:12:13
adın saklı dudaklarımda
gül yüzlü yar züleyha
hasretin yas tuttu gönlümde
demir gibi paslandım züleyha.


dünya ya bedeldir aşkı çeşmin
yana bağlar sevdam yemenini
kavuşamazsam sana ölürüm
ölüm gelsin senden züleyha.

türkü tadında akıcı b...

@ züleyha @, @esmerefsane
5.7.2009 22:43:03
flycan57
@flycan57
5 Temmuz 2009 Pazar 22:09:33
Bazen şöyle bir dalıyorum yatarken yatağımda,
Sıcaklığını hissediyorum, yastığa sarıldığımda,
Kokunu kokluyorum, yorganımda, yatağımda,
Gözlerimden akıyor, yüreğimden süzülen damlalar...

Severken seni, senden nefret etmemi başardın,
Sen de ben...

Damlalar..., @kazım Doğan
4.7.2009 10:34:39
flycan57
@flycan57
5 Temmuz 2009 Pazar 22:00:34
Sanma kazandığın devlet, mülk senin,
Meydanlarda ne çıkarsa ilk senin,
Haramlarla büründüğün kürk senin,
Vicdan benim, namus benim, ar benim.

Hak yaratmış uçmak ile tamuyu,
Bu dünyada alacaksın tapuyu,
Paran açmaz istediğin kapıyı,
Rü...

Benim, @dilfin
4.7.2009 00:04:11
flycan57
@flycan57
5 Temmuz 2009 Pazar 21:45:09
Hasret zinciriyle bağlı kollarım
Takat yok ayakta yare gidilmez
Gözlerinden gayrı geçmez yollarım
Tüten duman ile yare gidilmez

Bölük bölük sıra dağlar arada
Görmez zalim hasret oku yarada
Oturup akıtsam gözyaşım şurda
Coşan seller ile yare ...

Yare gidilmez, @Şerife Oral
5.7.2009 20:44:17
flycan57
@flycan57
5 Temmuz 2009 Pazar 21:24:00
yak yeniden
yerimi yenimi
bitsin bu nöbetler
sinmeden üstüme
Yargısız egitimlerin
iflahımın iflası olma
DERBEDERİM
HADİ gözünü gördügüm
maşalem
gel beri
yak beni

güzel içten yazılmış dizeler...kutlarım..sevgiler..
Yak beni..., @guler birsozu
5.7.2009 18:27:47
flycan57
@flycan57
5 Temmuz 2009 Pazar 21:21:42
Aşkla tutuşturulunca mekân
‘Boşuna geçmişim’ dedi zaman.
Saatler tekbiri vurup,
Semaha kalktı yelkovan.

“Gök gürledi, yer yarıldı,
Güvercinler ürktü,
Beyaz atım beni attı.
Ah be satıcı amca,
Verdiğin hayal bozuk çıktı! ”

çok güzel bir an...

flycan57
@flycan57
5 Temmuz 2009 Pazar 21:17:41
Şimşekler çaktı benim yerime
Gözlerim konuştu hayalinle
Kimseler duymadı
Sessizliği heceledim ,gizlice
Hiç aklımdan geçmedi haykırmak
İnadına yaşamak
Ne kadar susulacaksa,sustum
İşte şimdi susmuyorum
Uzandım,güneşi tutuyorum
Işığıyla aydınla...

Sustum, @hazan444
5.7.2009 20:30:11
flycan57
@flycan57
5 Temmuz 2009 Pazar 21:13:31
Aşkın mukabelesi, çölde büyük bir serap,
Bir direğe bağlandı, görüntüsü çok harap.
Görülmez arka plan, bir muamma bu Ya’rab,
-----Şu yaralı gönlünde, bir vefasız kalp delen,
-----Çıkardı heybesinden, şehr-i mektup bu gelen.

harika anlamlı dize...

flycan57
@flycan57
5 Temmuz 2009 Pazar 21:10:42
Gönül bahçesinin tapusu sensin
Sevda hamurundan, yapısı sensin
Çektiğim sevdanın hepisi sensin
-- Ne güzel bahçeymiş gönül bahçesi
-- Candan sevmiş ise, alır herkesi.

şiirin tamamı çok güzeldi...yürek döktürmüş yine...okurken bizde mutlu oldu...

Gönül bahçesi, @RABATLI
5.7.2009 00:05:20
flycan57
@flycan57
5 Temmuz 2009 Pazar 20:39:10
Ben senin canın cananın olmayacaksam
Gözlerinden akan iki damla göz yaşı olmayacaksam
Sözlerinde aşk yüklü sözcükler olmayacaksam
Sen benim ben senin olmayacaksam eğer
Sevme beni güzel bakışlı yar sevme

sevme desek de bu gönülden olmaz el...

Sevme beni, @RUMUZ4300
4.7.2009 15:21:54
flycan57
@flycan57
5 Temmuz 2009 Pazar 19:21:43
söz söz
satır satır
yüreğim
okuduğun
duyduğun
benim

sen
bilmesen de
sevdiğim-
ya da sevdiğin
benim.
bende ki
sensin

çok güzel anlamlı dizelerdi...tebrikler..saygılar..
Bende ki sen, @sonbaharımsın
5.7.2009 13:46:29
flycan57
@flycan57
5 Temmuz 2009 Pazar 19:19:57
Gözlerimi kapattım ardından bakamadım
Ellerimi bağladım uzatıpta tutamadım
Yüreğimi yaktın seni yakamadım
Ben ağladımda sana kıyamadım

Ayaklarımı doladım özlemine varamadım
Kulaklarımı tıkadım sesini duyamadım
Canımı acıttın seni acıtamadım
...

flycan57
@flycan57
5 Temmuz 2009 Pazar 19:16:54
Övünme güzelim, güzelim diye
Senin de bellerin bükülür bir gün
İpek saçlarını savurup durma
Senin tellerin ağarır bir gün

Hakir gördün beni, çiğneyip geçtin
Malına aldanıp bir kelek seçtin
Kendi kefenini sen kendin biçtin
O ceylan gözlerin k...

"ö.ç.m" den güzelim, @ö.ç.m
5.7.2009 14:57:52
flycan57
@flycan57
5 Temmuz 2009 Pazar 19:10:45

İçime kapanıp, sessiz sedasız ağıtımı
Sustum haykırmıyorum bu kez, bak!
Gizli köşelerde akıtacağım gözyaşımı
Üstünde gecelediğim taşları oysun, bırak!

Reddedilmenin zehri bağrımı deldi
Gururumu yerdibinin altına serdi
Sözlerin aşkımı sınama...

Seni hala seviyorum..., @Hilay
5.7.2009 12:42:27
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
157.048
Şiir Okunma
1.480.959
Yazı Okunma
66.597
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL