Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
5 Temmuz 2009 Pazar 19:07:19
Seni benden kopardılar can,dalım kırıldı
Sensizlik yüreğime vurdu,dünyam yıkıldı
Acılar yakamı bırakmadı,peşime takıldı
Nedenini sorma,senin için ağlıyorum.

bazen nedenini bile anlamak zordur...hüzünlü çok güzel dizelerdi...tebrikler..sevgile...

Nedenini sorma.., @kader_48can
5.7.2009 00:35:13
flycan57
@flycan57
5 Temmuz 2009 Pazar 19:03:36
Birden;
Bensizliğin özlemini çekecek
Ağlayacaksın…
Göz yaşların kuruyacak
Pişman olacaksın
Kahrolacaksın…
Beni;
Yeniden bulmak isteyeceksin
Hayır…
Bulamayacaksın…
Bir kere buldun
Ve kaybettin,
Bir daha bulamayacaksın…
Aşkından,
Zalimliğ...

flycan57
@flycan57
5 Temmuz 2009 Pazar 18:31:18
----mavi düşlere dalmışım zamansız
-------saatler ilerliyor bensiz günlere
-------sana tutsak bir yürekle
-------aşkına esir kaldım.

güzel bir yürek sesiydi...tebrikler..saygılar selamlar..
Esir gönlüm, @esmerefsane
5.7.2009 10:56:42
flycan57
@flycan57
5 Temmuz 2009 Pazar 12:31:21

Yanlarıma koymadım,
Aşkına da doymadım,
Gönlümdense soymadım,
Ayrı duranız yârim.


Ellerede satmadım,
Sevdana da tatmadım,
Dizlerinde yatmadım,
Ayrı duranız yârim.


Kollarına girmedim,
Neşeleri görmedim,
Sevdanı da sürmedim,
Ayrı d...

flycan57
@flycan57
4 Temmuz 2009 Cumartesi 23:54:51
yıllar sonra karşılaştığımda
ilk günkü heyecan bastı birden
ruhum garip bir telaş içindeyken
titreyen ince sesiyle
merhaba deyiverdi aniden
bana aitlerin tamamı silindi ben den


tebrikler..hüzünlü dizelerdi...saygılar selamlar..
Yıllar sonra ilk, @siyah-beyaz
4.7.2009 21:09:42
flycan57
@flycan57
4 Temmuz 2009 Cumartesi 22:48:57
siz ki
hınzır başı harap başı hoyrat başı tetik başı
bilumum başların zulasında palazlanıp
birbirine en uzak mesafedeki
iki zakkum arasını arşınlarken
biz
sizin aheste
bizimse alesta bildiğimiz limanlardan
ayakları kırık umut küheylan...

Karınca iklimleri, @AHMET ARIK
4.7.2009 22:40:13
flycan57
@flycan57
4 Temmuz 2009 Cumartesi 21:57:31
Seher yeli esme sılaya doğru,
Eyledin ruhumu şarkınla sarhoş.
Veda şarabını sun bana doğru,
İçeyim,içleneyim olayım sarhoş.
Mevlam acı bana oldum bi-vefa,
Elem bana,keder bana,gam bana.
Vacipmidir bana bu cevrü cefa,
Esme seher yeli,canan uyku...

Mest ettin beni, @Mehmet Aktaş
4.7.2009 13:49:06
flycan57
@flycan57
4 Temmuz 2009 Cumartesi 21:00:47
SEN, can diye canıma kattığım,

SEN, nefes gibi içime aldığım,

SEN, herşeyine ömrüme adadığım...

YakarSAN canımı,
SEN’de acırSIN,

DaraltırSAN dünyamı,
Nefes bile alamazSIN,

KırarSAN umutlarımı,
Tutunacak dal bulamazSIN,

BEN’den ön...

Sen & ben, @gönül gözü
4.7.2009 20:58:18
flycan57
@flycan57
4 Temmuz 2009 Cumartesi 18:01:00
Deli divane olduğumu bilseydin Sen’ in için
Haykırışlarımı, Sen’ in için tepeleri aştığımı
Sessiz sessiz ağlayıp özüne hayran kalışımı
Ardından çocuklar gibi baktığımı görecektin.

Arasaydın bir kere, Sen’ in için nasıl yandığımı
Sözüne hasret ...

Keşke bilseydin...., @simray
14.6.2009 15:03:19
flycan57
@flycan57
4 Temmuz 2009 Cumartesi 17:56:35
Yol saçlarını şimdi ey kadın!
Hiçbir ışığın parlamadığı
Merdivenleri hayatın
Çöker kuşkusuz, basamak basamak…

hüzünlü dizelerdi...tebrikler...saygılar..
Yol saçlarını, @suna
4.7.2009 12:16:31
flycan57
@flycan57
4 Temmuz 2009 Cumartesi 17:54:31
Göz yaslarim sel olup akiyor.....
Ruhum aglamaktan yoruldu.....
Cok yoruldu sevdigim.....
Sensiz öluyorum gul bakislim.....
Öluyorum.....
Ruhum bedenim sessizce.....
Öluyor sevdigim.....
Öluyor........

güzel bir sevda şiiriydi tebrikler...s...

..ruhum öluyor.., @MaviKunye
14.6.2009 12:00:38
flycan57
@flycan57
4 Temmuz 2009 Cumartesi 15:33:07
Bir rüya doğuyor gecelerime
Sen karanlıklarda yürüyorsun
Ellerimi uzatıyorum sana uzaktan
Asılı kalıyor umutlarım
Uyanıyorumki
Sen gün ışığında yoksun

Karanlıklar içinde benliğime işlemiş
Her yetim umutta
Kimsesiz ağlıyorsun
Bense boşlukta...

Seni arıyorum.., @Türkü
4.7.2009 12:41:09
flycan57
@flycan57
4 Temmuz 2009 Cumartesi 15:30:52
Can Allah’tan geldi, Allah’a gider,
Ten topraktan geldi, toprağa heder,
Aklıselim olan, Hak söze ne der?
Herkesin mezarda kesişir rayı.

Yaralı, dostlara olunca seki,
Makamda, mevkide, sarayda ne ki?
Beni bana değil, sorana de ki,
Var say ki ...

Gani âşık, @Mustafa Yaralı
4.7.2009 15:27:29
flycan57
@flycan57
4 Temmuz 2009 Cumartesi 15:26:48
Ey gözleri ahu yar

Gönlüne sor

Gönlüme sor

Birbirimizden başka

Var mı bize yar...

çok güzeldi bencede...kutlarım...saygılar..
Aşkı rana, @URKuTuCu
4.7.2009 12:28:14
flycan57
@flycan57
4 Temmuz 2009 Cumartesi 15:25:07
Büyük muhabbetim vardır büyüğe
Büyükten söz düşmez bizde küçüğe
Bin sırrı toplayıp aynı deliğe
Her ağlayan yürek sizi mi sokar

Haykırdım bak işte duyun sesimi
Yankılar bıraksın artık peşimi
Fırlattım üstüne gam kasvetimi
Her dağlayan adım si...

Gri-mor dağlar, @nesimsek
4.7.2009 10:21:16
flycan57
@flycan57
4 Temmuz 2009 Cumartesi 15:20:48
.......................ben bu filmi
..............................................önceden de görmüştüm
Sandım, bir mesaj saklı mavi dolu kelam da
O çizgi,
.........................hep var oldu
.......................................................

flycan57
@flycan57
4 Temmuz 2009 Cumartesi 10:16:05
çok uzak aralardaydık, yüreğim donuyordu
buz tutan yüreğimde sadece adın yazıyordu

yengeç yürüyüşüydük, ıslak yakalandığımız sahillerde
kum tanelerine asılıyorduk, farklı med-cezirlerde.
şimdi bulanık aksa da sular, biliyoruz ki mavidir her...

Sevişmeler, @uzungemici
1.7.2009 10:45:59
flycan57
@flycan57
4 Temmuz 2009 Cumartesi 10:10:24
açık denizlerin dalgasında köpük olalım, haydi ses ver tut yüreğimden
milat gününde erittiğimiz duvarların, tadı emanet kalsın tel örgülere
ve artık bizden yana olsun bir şeyler de, inadına ayrılık ve hasretlere
şimdi koşalım, mitralyözler yeti...

Duvar, @uzungemici
3.7.2009 09:46:33
flycan57
@flycan57
3 Temmuz 2009 Cuma 23:38:30
Elinden gelirse hep iyilik yap
İnsan sevindirmek çok büyük sevap
İnsanların hepsi sevgiye layık
Sevgiyle yaşanan bir dünya yarat

Dedi kodu ile vakit geçirme
İnsan oluşunun kıymetini bil
Bir gönül kırmışsan acele edip
Hakkın divanında secdeye...

Arif ölan !!, @kaptan rızausta
3.7.2009 23:35:33
flycan57
@flycan57
3 Temmuz 2009 Cuma 23:36:21
Zamansızdır tüm vedalar
Ardından bakıp durduğumuz
Vuslatı aratır bize
Ve en zoru
Yeniden başlamaktır hayata,
Nasıl olduğunu unuttuğumuz.

Zamansızdır tüm vedalar,
Geride bırakılanlara inat,
Yaşamak,
Bir kor olur kalpleri dağlar,
Feryatları...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
157.076
Şiir Okunma
1.481.170
Yazı Okunma
66.619
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL