Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
13 Temmuz 2009 Pazartesi 22:38:12
Ak düşmüş saçlarına, değirmende un gibi.
Geri gelmeyen zaman, giden yıllar sebebi.
Yaşlanmış ağaç gibi, başlar bel bükülmeye.
Mevsim şimdi kış oldu, hazırlanın gitmeğe.

Türkmendağlı anlattın, değirmenle bunları.
Sende yürüdün şair, ince uzun y...

flycan57
@flycan57
13 Temmuz 2009 Pazartesi 22:22:05
Aşkın ardında kusur aramam
Şüphe endişe kuşku taşımam
Aşk içinde sığıntı kalamam
Ufak bir kuşku duyarsam durmam


güzel bir sevda şiiri..ama onurlu..yürekli bir sevda...tebrikler.saygılar selamlar..

flycan57 tarafından 7/13/2009 10:22:35 PM...

Tatlım bal kaymaklım, @Son Damla
13.7.2009 15:02:50
flycan57
@flycan57
13 Temmuz 2009 Pazartesi 21:22:36
Çiçek misali dal dal aç
Sevginle ruhumu kuşat
İçindeki çıkmazları bir yana at
Bana mutluluğu anlat…

çok sıcak çok içten...çok güzel dizelerdi...dilerim güzel dilekleriniz..vuslatı en güzel şekilde yaşarsınız..tebrikler saygılar sevgiler..
Anlat, @Esmize - Perihan Kılıç
13.7.2009 17:44:45
flycan57
@flycan57
13 Temmuz 2009 Pazartesi 21:14:25
Ayağımın altından kaydı toprak,yıkıldı başıma dünyam,
Bir düşüş başladı ki,heyhat umutlarım hülyam.

Hani coşacaktı sellerim benim!çileyle doldurdun peteklerimi,
Yağmaya uğradı balım,ne deyim,nasıl söyleyeyim yıktılar ümitlerimi.


yürek yaral...

flycan57
@flycan57
13 Temmuz 2009 Pazartesi 21:04:20
Sarı ve kırmızı öküzüm vardı
Pantolonum geniş ceketim dardı
Eskiden köylerde yaşamak zordu
Zor olan o günler geriye gelse.



zorda olsa o günler gerçekten çok daha güzeldi...insanlık dostluk daha bir farklı daha bir güzeldi...şiir keşke ded...

Geriye gelse, @AHMET ACAR
13.7.2009 16:49:31
flycan57
@flycan57
13 Temmuz 2009 Pazartesi 20:58:28
Silmedin uzayıp giden yolları
Saymadın aradan geçen yılları
Açmadın bir daha sıcak kolları
Bu yüzden gözlerim yaslı sevgilim


tek kelimeyle harka.....uğur böceği çok yakışmış..tebrikler..saygılar
Gittinde dönmedin, @rıfati
8.7.2009 09:29:25
flycan57
@flycan57
13 Temmuz 2009 Pazartesi 20:46:15
Dileceğim dilim dilim gönlümü
Akıp giden sele dönen ömrümü
Yakın beni rüzgarlarda külümü
Savuracak yelde ser görünmüyür

Ahmet ile yoldaş oldu gam keder
Devir döner zaman geçer gün biter
Viranemde hazin bir baykuş öter
Bülbülü Şeyda da dil gö...

Yol görünmüyor, @hoşkelam
12.7.2009 20:35:15
flycan57
@flycan57
13 Temmuz 2009 Pazartesi 20:41:17
Bahçelerde pembe açan gül gibi
Ağaçlarda çiçek olmuş dal gibi
Eren dergahında miskin kul gibi
-- Şekere bezenmiş dilidir sevgi
-- Yürek yansa bile külüdür sevgi.


sevgi her şeydir...sevgisiz bir yaşam imkansız gibi...çok güzel akıcı bir şiird...

Sevgi yolu, @RABATLI
13.7.2009 00:07:04
flycan57
@flycan57
13 Temmuz 2009 Pazartesi 18:38:22
Ölümden bozma bir yaşam şu an yaşadığım


Off !! off..bu dize bile başlı başına bir şiir sayılır...şiirin tamamı çok güzeldi..kutlarım...saygılar selamlar
flycan57
@flycan57
13 Temmuz 2009 Pazartesi 18:12:47
bu ne güzel bir sevda...unutamaz böyle seven bir yürek...yorumda..şiirde müthişti..ayrıca değerli sanatçımız Zeki Müren 'inide anmış olduk bu güzel şiir sayesinde...tebrikler..sevgiler...selamlar..
Unutamam ..., @Canan Onuş
13.7.2009 16:38:49
flycan57
@flycan57
13 Temmuz 2009 Pazartesi 18:00:03
Seni seven kalbim,hala sana deli oluyor
Duygulanıyorum, ağlıyorum, dinlediğim şarkılar da
Hatıralar canlanıyor gözümde,tutamıyorum kendimi
Özlenmektesin özlenmekte, suya hasret toprak misali
Ne olur dön artık bitanem
Yokluğuna dayanamıyorum,daya...

Dayanamıyorum, @RUMUZ4300
12.7.2009 18:58:14
flycan57
@flycan57
13 Temmuz 2009 Pazartesi 17:55:08
.Gönül pencereme kalın panjurlar çektim
................Zülfümün tellerinden cemalime perde eyledim
............... Gözlerimde efsunlu bakışları çoktan kaybettim
................Dünya, seni sevenlerin ol ben çoktan pes ettim

Ruhumda ne fırtınal...

flycan57
@flycan57
13 Temmuz 2009 Pazartesi 17:48:29
Dedim kalkalım dostum bak yine oldu gece
Gelmedi gelmeyecek o beklediğin ece
Bir gün çözülecektir bu karmaşık bilmece
_______Kasırga şiddetiyle tozarken ağlıyordu
_______Acziyetle canından bezerken ağlıyordu

O derya ki adamın gözyaşıyla muzdar...

==o adam-20==, @zekibekar
10.7.2009 13:28:04
flycan57
@flycan57
13 Temmuz 2009 Pazartesi 17:43:49
Gülerek verilen pozlar çekilmiş,
...Mutluluk anları bir,bir,seçilmiş,
...Sıkıntı,üzüntü,hepsi geçilmiş,
...Gözümden yaşları saldım bu gece.

...Her biri hayattan bir belge,anı,
...Hepsinin vardı güzel bir yanı,
...Verdiler Allah’a emanet canı,...

Bu gece, @ahmet sivri
10.7.2009 10:42:00
flycan57
@flycan57
13 Temmuz 2009 Pazartesi 17:37:09
Halden anlamazsın tuzak,yarasın
Eline düşeni yakıp yıkarsın
Senden korkuyorum beni yutarsın
Beni bilme görme bana gelme aşk
**********************

Aslıya keremi kül etmedin mi
Leyla’ya mecnunu delirtmedin mi
Ferhat’a dağları deldirmedin mi
...

Bana gelme aşk, @Sevi-esin
11.7.2009 19:29:17
flycan57
@flycan57
13 Temmuz 2009 Pazartesi 15:13:39
saklı bir şiir gibi sizi düşlemek
ve aklı bulutların kuyruğunda takılı
bir deliliğin günlüğüne talipsiniz
sizin okuyamadığınız!

nerdesiniz?
neden geç kaldınız?


siz bayım,
şiirleri çırılçıplak bıraktınız!
...

flycan57
@flycan57
13 Temmuz 2009 Pazartesi 15:00:53
Sen gittinya !
şen kahkahaların,düşer aklıma
Nasılda titrerdim her gülüşünde
Saçlarının rüzgarınca,dalgalanırdım
Güneş ne’ki !sıcaklığında,tenim yanardı


Sen gittinya !
Asacağım yüreğimi,haziran rüzgarlarına
Yaşamamış sayacağım,mazimde seni...

flycan57
@flycan57
12 Temmuz 2009 Pazar 19:14:29
içimin acısı belki bir gün dinecek
ama seni özliyeceğim anam
günler günleri kovalıyor
bak nasılda geçti zaman
ama seni unutamam anam
her sabah gün doğacak
gece mehtap ve yıldızlar olacak
olmayan sensin anam

çok içten duygularla , büyük bi...

Anam, @AYSE 09
10.7.2009 23:24:05
flycan57
@flycan57
12 Temmuz 2009 Pazar 19:08:15
gel yanı başıma da
yarim hedayesiz ( )
sen çayından çayım
içersin..

farklı bir anlatım...hoş bi şiir tebrikler..saygılar..
Aşk-ı kelam, @fırtına.
12.7.2009 18:19:39
flycan57
@flycan57
12 Temmuz 2009 Pazar 19:02:20
Gözlerin alev , yakıyor bakışın
Kumral mı desem , yoksa mı sarışın
Geçtiğin yollarda , attım kaç arşın
Aradı gözlerim , SEN YİNE YOKTUN …



Bahçe gülsüz kaldı , bülbülde ötmez
Şair ilham bekler , bir türlü gelmez
Hece ölçüsüne , kelime yetm...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
157.079
Şiir Okunma
1.481.226
Yazı Okunma
66.621
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL