(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENDE Kİ SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENDE Kİ SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirin-şairin- yüreği dayanamaz yaşatır yeniden. Teşekkür ederim katkınıza..seven ve sevilen,sevende toplanır diyor okuduğum kitaplar...Bu da öyle bir şey..Ayrıca sevmek görme şartına bağlı değildir.İnsan gördüğünü değil anladığını sever diye başlamıştım bir tören konuşmama.Ne kadar doğru..Sizi sevgiyle...sağlıkla...selamlıyorum.
vaaavvv. tabir biraz kaba oldu amma yüreğin verdiği ilk tepki bu oldu.. kusra bakmayın. harika bir şiir. müthiş güzel bir seneryo..ellerinize, gönlünüze sağlık. tebriklerimi ve saygılarımı sunarım. esen kalınız...
Tepkinizi gülümseyerek aldım...Teşekkür ederim.Sevgi aslında karşımızdaki kişiden çok bizim yüreğimizde ürettiğimiz yetenektir... Sağolun.Anlaşılabilmek güzel...
Savruldum şiirinizi okudum...Şiiriniz şiirin kabından kağıtlara dökülen bu sözleri fark etmemi sağladı.Ben size ik türlü teşekkür borluyum.HEm yorumunuz hem fark ettirdiğniz için...Sağolun.
kuyumcu hassasiyetiyle seçilen sözcükleri,
serin kaynak suyu gibi sadeliği,
sözün özü bu şiiri seviyorum.