alışkanlık işte, kalp anahtarı, bakış altında saklı
gözlerin diyorum, kalbinle koymuş gibi hep buluyor anahtarı..
ve sonra,
iadeyi ziyaret faslı ki biliyorum kahveyle yapılmıştı fal kapının açılışı..
ilkin aklının salonunda ağırlandım lale desenli koltuğunda yudumlarken muhabbeti göz pencerenden izliyordum sana bakan kendimi !
rahattın, rahatlığın karşısında rahata geçmek için sabırsızlanan hazırol’dum hani ol desen olacak, öl desen dirilecek kadar deli bir o kadar da doluydum..
bir şeyler anlatıyordun bir şeyler kuş tutuyordu ağzında bir şeyler susup bana bakınca, he’ diyordum sonunda hani ne desen, he diyen ben, falda çıkan hediyen..
derken,
ev sahibesi rolünden misafir çalıyordun
nasıl mı ?!
kalp anahtarından sonra cevap anahtarın da varmış kavuşmayı uman sorular arasında
hani bakışlarına dalarken bir yandan ellerin yardımıyla yataklık yapan günün ikindi faslında
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
cevap anahtarı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
cevap anahtarı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Annem hep derdi ki;Bu arada annemin rahmetli beylik sözleri vardı.Neyse ki;Bunu rahatlıkla yazıyorum :) Ön tekerlek nereye giderse arka tekerlek oraya gider derdi.İlişkiler için.Burada da ilk aşk bütün aşkları belirleyen oluyor sanki.Yanlışı doğrusuyla.Hinlik de var sankim biraz:) İkinci okuyuşumda hissettim ..:) Neyse sen de şimdi deme sakın;Dervişin fikri neyse zikri odur alınırım ha :))
her şık kayıyordu cevap anahtarında ama üç doğru bir yanlışı yutuyordu her defasında.. yine ironi ve mizahi yanı zengin bir aşk şiiriydi ,çok güzeldi ,kutluyorum kaleminizi fransız şairim,saygıyla
Bi tane soru kaysa hepsi yanlış..
Annem hep derdi ki;Bu arada annemin rahmetli beylik sözleri vardı.Neyse ki;Bunu rahatlıkla yazıyorum :) Ön tekerlek nereye giderse arka tekerlek oraya gider derdi.İlişkiler için.Burada da ilk aşk bütün aşkları belirleyen oluyor sanki.Yanlışı doğrusuyla.Hinlik de var sankim biraz:) İkinci okuyuşumda hissettim ..:)
Neyse sen de şimdi deme sakın;Dervişin fikri neyse zikri odur alınırım ha :))