Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Ferda,ca
@ferda-ca
3 Aralık 2018 Pazartesi 00:53:25
Bakış açısı manidardı yaşama dair.

Kalem de cesur olunca ..:)

Yüreğine sağlık arkadaşım sevgilerimle..

Ben de dahil çoğumuzun bağışıklık sistemi düştü.

Az önce Prf Oktay Sinanoğlunun bir yazısını okudum çok hoşuma gitti.Sizle paylaşmak is...

Bakış, @glenay
2.12.2018 21:46:55
Ferda,ca
@ferda-ca
2 Aralık 2018 Pazar 23:08:57
Emeğinize sağlık çok güzel bir şiire çeviri yapmanız ne güzel hocam saygım ile...
Ferda,ca
@ferda-ca
2 Aralık 2018 Pazar 23:05:50
Varlığın sis gölünde inanç ile ellerde yükselmesi ve kalbe yansıması ne güzeldi sayın hocam

Sevi(L)esi bir şiirdi.

Tebrik ederim saygılarımla.
Varlık, @çetin örnek
2.12.2018 14:50:24
Ferda,ca
@ferda-ca
2 Aralık 2018 Pazar 22:57:00
Evet sevgili hocam sıhhatli bir yaşam olsun,sağlıksız uzun yaşamaktansa...

Emeklilik değerlendirilse güzel bir olay,kendimizi oyalamayı biliyorsak yaşamın her anı çok güzel.

Şiir kurgusu ile yine ustaca ve güzeldi.

Saygılarımla efendim.
Emekliliğe doğru, @ishakaras
2.12.2018 09:23:42
Ferda,ca
@ferda-ca
2 Aralık 2018 Pazar 22:47:25
O da çok belli etmiş ama..

İnsan çaktırmadan yapardı en azından ..:)

Olmasın demek bile bile ve üzmek karşıdakini moda oldu son yıllarda..

Kurgusu ile güzel bir anlatımdı yaralarını ten teriyle besleyenlere kapak olsun dedim ben de.

Sevgi...

Olasılıksız, @Mısrâ-i Âzâde
2.12.2018 13:18:50
Ferda,ca
@ferda-ca
2 Aralık 2018 Pazar 22:40:49
Tespih yapıyorum iki sendir,Osmanlı tesbihleri ve hep bir şiir yazmak istemiştim tesbih için..

Ya sabır derler ya şiir bana o sözü hatırlattı ve tesbih ile aşkın karışımı güzeldi.Hüzne rağmen.

Yüreğinize sağlık.Hoş geldiniz ayrıca..
Susma/yan, @Yüz yüze
30.11.2018 11:42:01
Ferda,ca
@ferda-ca
2 Aralık 2018 Pazar 22:36:52
Hep de sevin sayın hocam,yaşamın anlamı değil midir sevgi..

Sevgi =Yaşam

saygım ile..
Biz sevdik, @DÜŞLER SIĞINAĞI
2.12.2018 15:42:00
Ferda,ca
@ferda-ca
17 Kasım 2018 Cumartesi 13:23:17
Bazen delilik iyidir,dünya senin etrafında döner,ya da öyle sanmak bile güzeldir :)

Sevgiyle..
Ferda,ca
@ferda-ca
17 Kasım 2018 Cumartesi 13:20:42
Tek taraflı ya da platonik sevgi bu kadar iyimser olmazdı yoksa:)

Gülümsedim yine :)
Mercan, @fransız
15.11.2018 12:53:42
Ferda,ca
@ferda-ca
17 Kasım 2018 Cumartesi 13:17:47
Isıtmaz ..

Duygular bit pazarına düştü sanki,bizler tükettik her şeyi..

Saygılarımla şair
Kelime yetmezliği, @fransız
16.11.2018 13:56:19
Ferda,ca
@ferda-ca
17 Kasım 2018 Cumartesi 13:10:45
Böyle yağmurlara ne çok ihtiyaç var.Yıkayıp geçsin kötülükleri,ya da sel olup alıp gitsin değil mi..

Yüreğinize sağlık şairem.Sevgierimle.
Islat yağmur, @NAZLIM CAN
17.11.2018 09:32:26
Ferda,ca
@ferda-ca
17 Kasım 2018 Cumartesi 13:02:18
Anneyle dertleşme nasıl güzel yansımış dizelere..

Anne yüreğime sığmadı şiir.

Mekanı cennet olsun anneniz ve ebediyete intikal eden tüm annelerin.Işıkla uyusunlar.Rabbim başka acı göstermesin diliyorum.

Yüreğinize sağlık hocam.Vefa sevgi eks...

Tuval, @Cömert Yılmaz
9.11.2018 08:20:47
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
28 Ekim 2018 Pazar 01:28:21
Bi tabir vardır ya bu kalbi ananın porselen takımı mı sandın diye facede çok gezer bu söz..:)

Tezkere müthişti..Seversem bırakmam demiş şairimiz ne güzel.

Yüreğinize sağlık hocam saygılarımla.
Ferda,ca
@ferda-ca
26 Ekim 2018 Cuma 09:50:50
Bir yabancının şiirini yazmak istesek de
eninde sonunda hep
kendi hikâyemizi anlatırız şiirlerde...Dedim ben de..

Yüreğiniz kaleminiz tükenmesin şairem çok sevgilerimle.
Şair, @Selva Durmaz Emir
26.10.2018 01:30:14
Ferda,ca
@ferda-ca
26 Ekim 2018 Cuma 09:44:33
Tebrik ederim hocam nicelerine diyor saygılarımı sunuyorum.
Ferda,ca
@ferda-ca
22 Ekim 2018 Pazartesi 23:19:50
:) güzeldi gülümsedim hocam.Yüreğiniz hep gülsün güldürsün saygılarımla.
Ferda,ca
@ferda-ca
22 Ekim 2018 Pazartesi 23:15:48
Göç etmek şiirle de olsa ne güzel..

O yüzden ilk şiir kitabımın adını ''Göç'' koydum.

Nelere,nerelere kim bilir daha ne göçler yaşanacak,yürekler şiir diye attığı müddetçe.

Tebrikler sevgiler şairem.
Göçebe, @SONimza
21.10.2018 19:11:51
Ferda,ca
@ferda-ca
22 Ekim 2018 Pazartesi 23:10:24
Bu gölge oyunu oldukça zormuş:)

Zoru başarmak için de emek gerekiyor her şeyde olduğu gibi aşkta da..

Yine çok güzel bir anlatımdı şair saygılarımla.
Gölge oyunu, @fransız
22.10.2018 12:23:04
Ferda,ca
@ferda-ca
22 Ekim 2018 Pazartesi 22:58:33
Tebrik ederim şairem nicelerine diyor sevgilerimi sunuyorum.
Sonrası kül, @Mısrâ-i Âzâde
17.10.2018 00:05:25
Ferda,ca
@ferda-ca
22 Ekim 2018 Pazartesi 22:55:40
Tebrik ederim arkadaşım nicelerine diyor sevgilerimi sunuyorum.
Biz, @glenay
18.10.2018 00:44:24
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
155.928
Şiir Okunma
1.280.068
Yazı Okunma
103.160
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL