Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Ferda,ca
@ferda-ca
3 Kasım 2020 Salı 19:29:09
''Yıkar mı sandın beni bu yalancı ayrılık'' demiş ya Ahmet Kaya..

Yıkmaz ...

Yüreğiniz solmasın sevda yolunda şairem sevgilerimle..
Ölesiye kadar, @Aygün Deniz
3.11.2020 17:20:57
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
3 Kasım 2020 Salı 19:24:10
Benim de bir şiirim vardı ;Mendil açtım dileniyorum, yüreğimden öp beni ''diye ..Sevgi arsızı olmak böyle bi şey olsa gerek. Dilendirir insanı :)


Yüreğiniz hep sevsin sevilsin şair ..Dünyanın en güzel duygusu bu..

Saygılarımla.
Sadaka, @ressam78
2.11.2020 09:37:20
Ferda,ca
@ferda-ca
1 Kasım 2020 Pazar 01:06:54
Gönül sızısı yergileriyle hoş olmuş çok güzeldi.

Yüreğinize sağlık hocam saygılarımla.
Sızlayan kalpler, @ishakaras
1.11.2020 00:53:56
Ferda,ca
@ferda-ca
1 Kasım 2020 Pazar 00:52:16
Hepimiz çok üzgünüz çok geçmiş olsun.

Rabbim tekrarını yaşatmasın inş..

Sevgilerimle şairem.
Deprem, @Kardelen çiçeği
31.10.2020 18:22:37
Ferda,ca
@ferda-ca
1 Kasım 2020 Pazar 00:35:59
Tebrik ederim gün seçkinizi saygılarımla hocam.
Hayatın anlamı, @ms-solmaz
31.10.2020 13:01:55
Ferda,ca
@ferda-ca
29 Ekim 2020 Perşembe 09:36:44
Maalesef öyle zamandayız. Tabi istisnalar var duygularıyla hareket eden.

Azınlıktayız o yüzden..

Tebrikler saygılar hocam.
İttihâd, @tacettinfidan
15.9.2020 08:03:43
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Ekim 2020 Pazar 21:34:58
Hoş geldiniz şairem.

Tebrik ediyorum nicelerine

Çok sevgilerimle..
Ben seni..., @soulmate
24.10.2020 19:33:12
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Ekim 2020 Pazar 21:24:22
Tebessümü çizmek geceye ve gündüze bir şiirle ne güzel..

Yüreğin ve kalemin solmasın şair sevgilerimle..
Tebessüm, @fransız
20.10.2020 23:25:40
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Ekim 2020 Pazar 21:21:08
Bir an kendimi Don Kişot (şimdi sen bundan da şiir çıkarırsın ya nesse..:)sandım

Ve yel değirmenlerine şiir okuyorum :)

şimdi mürekkep yalıyor ha bire
kağıttan bozma sayfalar

belki gemi çizerim sonra
bakışındaki ummana

belki de uçurtma ...

Uçurtma, @fransız
22.10.2020 22:16:25
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Ekim 2020 Pazar 20:51:05
Şimdiye kadar okuduğum şiirlerinin içinde en beğendiğim şiirin.

Düş ile gerçek arası umudun en güzel yeri..

Yüreğin solmasın şairem sevgilerimle...
Şiir gözler, @glenay
24.10.2020 21:24:39
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Ekim 2020 Pazar 20:41:11
Adaletin terazisi dünyayı baz aldığımızda dengesi oldukça bozuk..

O kadar yerinde tesbitler ki;

bizlerin çöpe attıkları ile belki dünya doyacak..

Kendi çocukluğumu düşünüyorum asla yemek ve ekmek ziyan edilmezdi.

Şimdi çocuklarımıza yemek...

Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Ekim 2020 Pazar 20:23:53
Ahmet hocam aşk ile kalın her daim ..,

Kaleminiz aşkı yazsın

Yüreğiniz var olsun saygılarımla.
Baharım, @Ahmet KARA
25.10.2020 12:06:54
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Ekim 2020 Pazar 20:18:25
Ne güzel aşk hep sözlensin içinizde.. Hüzün getirse de sonu..

Aşka dair ne varsa kabulümdür..

Acısı tatlısı hüznüyle..

Muhteşemdin şiir ve yorum.

Tebrikler çok sevgiler..
Ferda,ca
@ferda-ca
19 Ekim 2020 Pazartesi 01:00:29
bilinmezliğe, dargın, mutsuz.. satır sonları hep olmazlarda ta ki; çocuklara kadar.
Aşk bu olmalı..
yaşama henüz adım atan çocukların
temiz kahkahasında mı kalırdı
memnun..

Tebrikler arkadaşım. Sevgilerimle..
Aşk, @glenay
17.10.2020 21:16:09
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
19 Ekim 2020 Pazartesi 01:00:02
bilinmezliğe, dargın, mutsuz.. satır sonları hep olmazlarda ta ki; çocuklara kadar.
Aşk bu olmalı..
yaşama henüz adım atan çocukların
temiz kahkahasında mı kalırdı
memnun..

Tebrikler arkadaşım. Sevgilerimle..
Aşk, @glenay
17.10.2020 21:16:09
Ferda,ca
@ferda-ca
19 Ekim 2020 Pazartesi 00:54:37
Hüzünlü bir yüreğin sesiydi şiir ..

Kalemde kalsın diyor kutluyorum hocam saygılarımla.
İçim geçiyor, @robinson7575
19.10.2020 00:04:26
Ferda,ca
@ferda-ca
19 Ekim 2020 Pazartesi 00:48:44
:) Kesinlikle serap değilsiniz hocam :)

Siz çok yaşayın ..Yüreğiniz hep şen şakrak olsun.

Saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
19 Ekim 2020 Pazartesi 00:45:12
Ayna ve suret!

Aynaya bakıp da suretinizden emin olmaksa maksat!

Aynanın dediğini hazmetmekle başlamak lazım..!

Sorgulayan güzel bir şiirdi. Yüreğinize sağlık hocam saygılarımla.
Ferda,ca
@ferda-ca
19 Ekim 2020 Pazartesi 00:36:36
Hepimiz kapladığımız yer kadarız..

Ve o kadar yerde ebedi uykuya dalacağız.

Her şey boş ama yine de ölmeyecekmiş gibi davranıyoruz..

Manidardı şiiriniz yüreğiniz dert görmesin hocam saygılarımla.
Böylesi dünyada, @İlyas Ateş
19.10.2020 00:07:20
Ferda,ca
@ferda-ca
19 Ekim 2020 Pazartesi 00:31:35
O günü çok iyi hatırlıyorum oğlum da o sırada oradaydı Anıtkabire ziyarete gittiler arkadaşıyla. Arkadaşı gel kahve içelim diyor oradan ayrılıyorlar.Ve on dakika sonra olay oluyor..

Mekanları cennet olsun..

Ateş düştüğü yeri yakmıyor hepimiz ço...

Ankara, @olguntoprak
18.10.2020 23:25:12
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
155.741
Şiir Okunma
1.279.484
Yazı Okunma
103.061
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL