Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Ferda,ca
@ferda-ca
23 Mayıs 2021 Pazar 14:48:15
Amin..

Yaşadığımız sürece uğraşanları çok olacak Müslüman toplumların..

Güç savaşı önce bizleri hedefledi ne yazık ki; en fazla zararı çocuklarımız görüyor ve çok üzülüyorum..

Sevgilerimle şairem.
İtlerin sopası, @Fatma Oral
23.5.2021 10:00:44
Ferda,ca
@ferda-ca
23 Mayıs 2021 Pazar 14:42:25
Şiirin okunması çok zor renkten dolayı sanırım.

Ben rengi klavye ile açarak okudum.

Yaşam yap boz gibi hatta bazen labirent kaybolduğunuz..

Ve parmaklara dökülüp yazılan kadar güzel ...

Bir'in karesi ya da karakökü kadar hem bölen hem böl...

Ferda,ca
@ferda-ca
23 Mayıs 2021 Pazar 01:08:05
Gün seçkinizi tebrik ediyorum hocam nicelerine..

Saygılarımla..
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
23 Mayıs 2021 Pazar 01:02:24
Tebrik ederim ozanım nicelerine

Saygılarımla..
Gibi, @Ozan Anzeri
22.5.2021 05:43:34
Ferda,ca
@ferda-ca
23 Mayıs 2021 Pazar 00:58:22
Tebrik ederim gün güzelliğinizi şairem

Nicelerine sevgilerimle..
Es ve nefes, @ sultan-ı yegâh
19.5.2021 02:49:25
Ferda,ca
@ferda-ca
23 Mayıs 2021 Pazar 00:43:46
Okuduğum kitabı okumam demiş şiir haklı da..


Saygılar Fransız.

Yine farklı bir yazımdı şiiriniz.
Papaz, @fransız
22.5.2021 21:28:08
Ferda,ca
@ferda-ca
23 Mayıs 2021 Pazar 00:35:46
"insan beşer kuldur şaşar" ..:)

Murada ermeniz dileğim ile hocam

çok yaşayın siz..

Saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
23 Mayıs 2021 Pazar 00:25:14
Yüreğinizdeki duruşu güzel olsun gerisi teferruat..

Sevgilerimle şairem.
Ferda,ca
@ferda-ca
22 Mayıs 2021 Cumartesi 23:58:38
Öp gitsin şairem Aşk olsun..:)

Kaptan durma yelkenler fora..

Ne güzeldin şiir..

Sevgilerimle...
Nar-ı aşk, @Pınar CETIN
22.5.2021 14:03:49
Ferda,ca
@ferda-ca
22 Mayıs 2021 Cumartesi 23:50:49
Saplandığımız madde aleminde, sınırlı algılarımızla değerlendirip, iç yüzünü görmediğimiz tüm oluşlar, bizi asıl ilerlememiz gereken yönde durduruyor.

Şiiriniz plan yapmadan kurgu yapmadan bu sese kulak verin dedi sanki..

Şiire yoruma tebrikl...

Ferda,ca
@ferda-ca
22 Mayıs 2021 Cumartesi 01:25:50
İnsan en çok sevdiği kişilere sitem edermiş.

Ve de şiir yazarmış..:)

Ama unutulmamış ne güzel şanslıymış kardeşcan..

sevenleriniz sevdiklerinizle mutlu yaşayın inş efendim.

Tebrikler sevgiler...
Ferda,ca
@ferda-ca
22 Mayıs 2021 Cumartesi 01:08:55
Mutlu yıllar Meral Mina kendi kadar bahtı da güzel olsun inş.Sevdikleriyle sağlıklı mutlu iyi yaşasın.

Ne güzel bir hediyeydi şiiriniz

saygılarımla hocam
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
22 Mayıs 2021 Cumartesi 01:05:05
Artık bırakın kahveyi ekvatordan ağacını sökseniz getirseniz hatır kalmadı.

Vefasız hadsizlere güzel bir nazireydi şiiriniz.

Saygılarımla hocam.
Ferda,ca
@ferda-ca
19 Mayıs 2021 Çarşamba 21:04:19
Tebrik ederim şairem nicelerine..

Sevgilerimle..
Ferda,ca
@ferda-ca
19 Mayıs 2021 Çarşamba 21:02:08
Hiç'liğin tek kurşunu zamanı unutan..

Yüreğine sağlık arkadaşım

sevgilerimle..
Hiçlikler, @glenay
18.5.2021 22:18:16
Ferda,ca
@ferda-ca
19 Mayıs 2021 Çarşamba 20:11:37
Ne zaman bir şehit haberi görsem şair arkadaşım Mucella Pakdemir'in ''Şehit

Geliyor'' şiirini anımsarım. O nasıl bir şehit karşılamasıdır her zaman tüylerim

diken diken olur..

https://www.youtube.com/watch?v=OxhQUCaXc60

Tüm şehitlerimiz...

Ferda,ca
@ferda-ca
19 Mayıs 2021 Çarşamba 14:47:43
Karadeniz şivesini çok severim şiiri de sevdim.

Yurağın var ölsin o halde hocam:)

Bu sayfa da tebessüm sebebimdir her zaman..

Çok yaşayın hocam saygım ile..
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
19 Mayıs 2021 Çarşamba 14:34:45
Bizim bugün var olma sebebimiz Atam'a teşekkür ediyor rahmetle anıyorum.

Günün anlam ve önemini en güzel şekilde anlatmış şiiriniz hocam.

''Ne mutlu Türk'üm diyene, ne mutlu dünyanın önünde saygı duruşunda bulunduğu Atatürk'ün nesline..''

Va...

Ferda,ca
@ferda-ca
19 Mayıs 2021 Çarşamba 00:41:09
Şıp sevdilere güzel bir nazireydi şiiriniz..

Yüreğinize sağlık kardeşim.

Sevgilerimle..
Vazgeçtim artık.., @Mervan Tan
18.5.2021 19:56:27
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
19 Mayıs 2021 Çarşamba 00:28:13
Fesleğen koyacak bir camı bile varsa şanlıdır insan.

Ben balkonsuz bir evde oturuyorum Ferforje koymuşlar balkon niyetine. Bir ara sardunyalar yetiştirdim. Kumlar hiç boş bırakmadı saksılarımı. Her sene çift geldiler dörtlü aile gittiler. Onlar ra...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
155.655
Şiir Okunma
1.279.242
Yazı Okunma
103.013
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL