Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Ferda,ca
@ferda-ca
29 Nisan 2021 Perşembe 04:03:27
İhlaslı yüreğiniz var olsun hocam.

Kabe'de şimdi ebabil kuşları dolanıyor bu gökdelenler boşalmıştır şimdi.

Korona orayı da vurdu. Evet bu binaların olmaması gerekir ama hac zamanı insanlar nerede kalır çok kalabalık oluyor. Bu arada Rabbim biz...

Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
29 Nisan 2021 Perşembe 03:55:51
Bu semaha ''Hu '' dedim ben de Allah Allah diyerek..

Muhteşemdi güne seçilsin isterim.

Yüreğiniz var olsun ozanım..

Saygılarımla.
Ferda,ca
@ferda-ca
29 Nisan 2021 Perşembe 03:48:42
Çok güzel bir şiir..,

Tebrik ederim seçkinizi


Saygılarımla nicelerine..
Lût yürüyüşü, @Orhan KANZA
11.4.2021 02:41:37
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
27 Nisan 2021 Salı 01:23:06
Bu ara gök bilimlerine merak sardım. Hayatımda duymadığım şeyleri okuyorum enerjiler insanlara etkileri falan uzatmayayım. Herkesin bir erk hayvanı varmış. Merak ettim meditasyonunu yaptım alevlerin arasında bir çift göz ve ardından ormana kaçan ceyl...

Tatavvur* menkıbesi, @Orhan KANZA
21.4.2021 04:28:20
Ferda,ca
@ferda-ca
27 Nisan 2021 Salı 01:15:09
Sizin oralarda olmak vardı şimdi ozanım.

Ne güzel resmini çizmişsiniz şiirle..

Yüreğinize sağlık

çok sevgilerimle..
Bizim oralar, @emine çerçi
27.4.2021 01:13:08
Ferda,ca
@ferda-ca
27 Nisan 2021 Salı 01:02:28
Yüreğim caddelerde çıkmaz sokak demiş şiiriniz.

Yüreğe keder ağacı dikenlere de selam olsun be ozanım ..

Yüreğiniz solmasın diliyorum ,

Saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
27 Nisan 2021 Salı 00:55:17
Zaman selamsız sabahsız gitti hep..

Solgun ve gri koridorlarında üşümeyen kaldı mı ki..

Ve ölüm bile zamanın terkisinde yorgun d/üşüyor..!

Farklı bir anlatımdı.

Yüreğiniz solmasın şairem,

Sevgilerimle..
Zaman, @Nef'
15.2.2021 09:24:31
Ferda,ca
@ferda-ca
27 Nisan 2021 Salı 00:47:19
''Ben kendimi bi şey sanmıştım..''

Sevenler hep öyle sanır ..s/andıklarımıza selam olsun be şair..

Yorumunuza yüreğinize sağlık

Saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
27 Nisan 2021 Salı 00:41:44
Vefalı yüreğiniz dert görmesin

yüreğinize sağlık saygılarımla efendim.
Tahir hocam-mahir adam, @Suat Zobu
27.4.2021 00:07:43
Ferda,ca
@ferda-ca
27 Nisan 2021 Salı 00:38:48
Yol bahanedir insana asıl kavuşmak yürektedir..

Aşık Veysel’e sormuşlar: sizce aşk nelerdir? Aşık Veysel cevaplamış; seversin, kavuşamazsın; aşk olur. – Aşık Veysel

Yüreğiniz üşümesin efendim

saygılarımla..
Nedendir ?, @mehmet gürgön
25.4.2021 21:31:54
Ferda,ca
@ferda-ca
27 Nisan 2021 Salı 00:12:18
Kötülük arttıkça insanlık yok olur. İyiler kalmışsa, belki kurtuluş olur..:(

Yürek sesiniz susmasın hocam

saygılarımla.
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
26 Nisan 2021 Pazartesi 22:42:59
İnanç kolaylığı kendiliğinden getiriyor.

Yeter ki; yürekçe istemek olsun çıkılan yol..

Yüreğinize sağlık hocam saygılarımla.
Ferda,ca
@ferda-ca
26 Nisan 2021 Pazartesi 22:38:04
Gölgeler bazen daha gerçektir aslından..

İnanç mütevaziliği getirir ve şiiriniz de öyleydi..

Yüreğiniz solmasın hocam tebrik ediyorum gün seçkinizi..

Saygılarımla nicelerine...
Ferda,ca
@ferda-ca
22 Nisan 2021 Perşembe 05:42:01
Yorumunuza yüreğinize sağlık ozanım, sabahın altısı ve ben sizi dinliyorum :)

Saygılarımla efendim.
Ferda,ca
@ferda-ca
22 Nisan 2021 Perşembe 05:20:44
İnsan hayal ettiği müddetçe yaşar demiş ya şair..

Solmasın umutları hiç kimsenin inş..

Yüreğinize sağlık hocam.
Hayal dünyası, @Kızılelmalım
22.4.2021 04:36:11
Ferda,ca
@ferda-ca
21 Nisan 2021 Çarşamba 01:29:02
Sokak köpeklerini çok severim. Gözlerinde bir derinlik vardır onların..

Duyarlı yüreğiniz var olsun hocam.

Herkes ihtiyaçlı bir kaç hayvanı sahiplenmese bile baksa halka büyür ve tüm canlılar mutlu yaşar..

Saygılarımla efendim.
Sokak köpeği, @Osman Akçay
21.4.2021 01:00:44
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
21 Nisan 2021 Çarşamba 01:25:22
İlahi ne güzeldi..

Yüreğinize sağlık hocam.

Ben kendi adıma kandillerimizi kim ne derse desin kutlayanlardanım. Gelenek görenek öyle gördük.. Hoş dua okumanın, anmanın ,anılmanın neyi kötü olabilir ki..

Bu arada gül yağı çok pahalı bir yağdı...

Ferda,ca
@ferda-ca
21 Nisan 2021 Çarşamba 01:17:16
Baba deyince içim ağlar sessiz sessiz..

Mavi gözlü dev adamımdı benim..:(

Mekanı cennet olsun yüreğinize sağlık.

Sizlere Rabbim sağlıklı mutlu bir ömür nasip etsin inş..
Ferda,ca
@ferda-ca
20 Nisan 2021 Salı 02:50:11
Kaptan da ne yapsın uçsuz bucaksız deniz pusulası ise hep yalnızlık..

Yakışır çalsın kaptan meşk etsin gönüller diyelim o halde..

Güzel bir anlatımdı şiir..

Sevgilerimle şairem.
Heyy kaptan, @ARZU DANDİN
1.9.2020 23:53:03
Ferda,ca
@ferda-ca
20 Nisan 2021 Salı 02:42:22
Erdem taht kurmuştu şiire..

Yüreğinizin güzelliğini biliyoruz tanışmasak da..

Tebrikler sevgiler şairem.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
155.662
Şiir Okunma
1.279.255
Yazı Okunma
103.016
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL